Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Megpróbálom átfúrni a hollandert és kikötöm a hengerhez! És ez komoly!
Nem mertem agyon tépni.
Rátéped egy méretes vízpumpafogóval és nemjön le egyébként szerintem az egész rosszul van kitalálva,két kis fül a könyökre és rúgó ez a legjobb.
Hát így szoptam pontosan én is a simával sajnos szét kell húzni:S én ezt kb 1 nap 5 ször tettem meg és utána ott hagytam a faszomba apró hibája volt de nem tudtam rájönni szerintem hézagoló probléma.
NA akkor én is kérdezek. Mi a búbánattal szoktátok biztosítan a kipuff hollandert? Természetesen a gyári biztosító lemez rajta van.
Sziasztok!

Ma végre összeállt szerkezetileg a motorom. Viszont a váltóm továbbra is rakoncátlankodott ezért a váltó felőli oldal dekli leszerelése mellett döntöttem, mivel szorulva járt a váltó. Azt tapasztaltam hogy a fokozatok váltásakor nem megy végállásba a váltó dob, valószínű a váltó szorulása miatt. A váltás csak úgy sikerült sok esetben hogy leszerelt kuplung mellett, kézzel nyomtam illetve húztam a vonóék tengelyt. Érezhetően szorosan, akadozva jár és eléggé mozog is oldalirányba. Ötlet vagy tanács esetleg jól jönne bárkitől. Remélem nem blokk széthúzás következik megint. Előre is köszönöm ha segíteni tudtok.
Akkor innenstűl gyün a felújîtás. Keresnem kell javító festéket,a gyári világos zöldet. Egy picit rendbe kell tennem a kábeleket is. Még a végén motor lesz belőle. Igazáböl meg kéne álmodnom a sárvédők és a felnik színét. Most minden világháborús fekete.
Amikor a súber vagy a ház kivan kopva és csörög...nincs jelentősége csak idegesítő kicsit.
És láss csodát! 70-es fúvóka és helyes úszószint. Hibátlan lett a gép!
Zöldi kollégánk említett egy bizonyos súber zörgést. Mi is ez?
Néha megkell járatni,nahmeg amugyis csak nagy fordulaton van ereje mert oda dolgozik szval alacsony tartományban rosszabb mint egy gyári negyed gázon laza 70el elmegy de lesz még jobbis.
Holnap teszt!
A kipuffnak a javítás után olyan hangja lett, mint a DDR bemutató promókon
Pontosan így van!

Minek mész egy Simóval ilyen gyorsan?
Igen lehet ekkora különbség,70essel szerintem jólesz,beállítod a tűt majd a levegőt és tuti jólesz.

Ui: miért lehet az hogy 4.ben 80körül ha lenyelezem olyan érzés mintha valami visszfogná a motort és nemakar jobban menni a hangja is megváltozik kicsit,viszont ha szép lassan adok gázt akkor gyorsul még.arra gondoltam hogy nyélen túl sok levegőt kap és felül kicsit kevesel így elszegényedik a keverék,ez lehetséges?
kössz
Ekkora különbség lenne a 65 és a 72 között?
Tegnap a 72-vel kis gázállásnál bedúsult, de mex gáznál ment rendesen. Ma kapott egy 65-öst. Most lent iszonyat tiszta és jó de nagyobb gázterhelésnél teljesen elfogy. VAn még a zacsiban egy 70-es. Megpróbálom azzal és megpróbálom a tolómérős szintbeállítást is.
Ezek után már csak a tű pozíciója a kérdés.
a főtengelyé, a kuplungé és a váltóé érdekelne azokat is nagyobb teherbírásúakra szokták cserélni ugy hallottam pl koyo
köszi a válaszod
Én 70est mondok,nekem azzal tökéletes volt a gyári,az n3mas karbikbe is ekkora van gyárilag.
Nemfeltétlenül fog többet enni vagy ha fog is nemsokkal csak ha húzod neki,rendesen bekell fúvókázni és állítani akkor jólesz.De nézd meg mekkora az átmérő,végülis megy úgyis ha az egyik kisebb,de inkább egyformák legyenek.
A 67-es szerintem a legtöbbször elegendő
50 cc-vel mekkora főfúvókával jártok?
Hú vagy 19-re vagy 21-re van kimarva, elég rég rajta van és már nagyon rég is mértem utoljára,de lehet hogy csak 19-re van kimarva, nem mondom 100%-ra de akkor azt mondod ettől függetlenül be lehet hozzá állítani ? Fogyasztása szerinted, zabálni fog vele ?
Szerintem nem,egy 21essel is belehet jól állítani,haveromnak is azvan 60/4en,később pedig ha úgyadódik jobb egy nagyobb hengerhez is,persze csak ha neked is 21esre van kimarva a beömlő.
Szerinted ez már nem túl nagy ?
http://www.kepesmotor.hu/motor...
Köszi, de nem
"versenytuningállatkirálybrutál" motorokhoz szokás a gyári gumi szilentek kiváltása műanyag (danamid) vagy bronz persellyel, innentől viszont nem funkcionál szilentként. Az én motoromon is így van, sokan használják így utcán is, én az utcai motort inkább meghagyom szilentesre.

Milyen csapágyméretek kellenének?