A trafó ikább bemelegedés után szokott szarozni. Ha van cseredarabod megéri. Esetleg pipát is, hátha elmelegszik az ellenállás.
Vannak iszonyat szívós problémák. Ha teljes gázon gyorsítasz, akkor hibáltlan?
Üdv szakik, azon gondolkozom hogy rakok a sámsonra valami nagyobb karbit dellortóra gondoltam max 19-est, 60/4f babszis vrezós a gépem, karbi gyári 16n1-es 72-es fuvesszal, de érzem is mintha kicsit kevés lenne neki az anyag rezó sávban, de egy 78-as fuvesszal az alatt meg csak torpan mivel gondolom túl sok neki úgy már az anyag, szerintetek miben változna a dolog ha kapna egy nagyobb etetőt, jobb lenne, vagy nem nagyon vennék észre rajta semmit ?
72es fuvinál szerintem az úgy jó ha leglent van a tű,gyertyakép mit mutat? kormos? csavarj kijebb a levegőcsavaron közben kis gázfröccsöket húzz neki és figyeld meg hogy reagál,elég gyorsan kell vennie a lapot és ha megnyelezed akkor sem szabad lehörögnie előtte.Én igazából nemszeretem az N1es karbit valahogy soha nemtudtam annyira jól belőni mint az N3mast.Esetleg megpróbálhatod hogy 70es fúvóka és utána összehangolni a dolgokat.
Kérdezek énis egyet,sima gyári simo csak annyi babi gyújtás van rajta.N1es karbi 72es fúvóka.Már az összes lehetséges állás kilett próbálva de egyszerűen nemjó... nemlehet kipörgetni üresben mert nagyobb fordulaton elkezd "tiltani" én sok benzinre gondoltam de nemaz,mert menet közben teljesen jól megy de üresben és elindulni egy katasztrófa vele.Most állítgattuk annyit elértünk hogy van alapjárat,de üresben szintén nemjó viszont cserébe már menet közben sem.... elég kicsi a gyertyahézag de nagyobbal elég durvákat durrog.Ilyesmi hibát okozhat azis ha elromlott a trafó? Karbit nemlehet beállítani sem rendesen mert semmit nemreagál a levegőcsavarra... falsot nemszív,szimeringek jók.Esetleg valami ötlet? énmár kifogytam teljesen...
Megszakító új, kondi új, gyerta Isolator, hézag jó. Zavarszűrős pipa de működik. Üziszint kb a kis kiugrás alatt egy hangyfasznyival.
Levegőcsavar kb 2 fordulat de alapjáraton szépen jár
Elvileg minden gyári rajta. Szeretném ezt az állapotot megőrizni és nem kókányolni. Összeírtam az alkatrészeket és usgyi a Futár motoros bolt. HA alkatrészekre van jobb ötletetek, várom.
Megpróbálom a 70-est vagy a 85 öst. Gondolom a 65-nél már feljebb kell tennem a tűt.
Sziasztok! Milyen áttételt ajánlotok/használtok? Ugye ma megvettem a paripát. 3 sebességes, 1-be nagyon ugrik, de a 2-3 az a szépen elnyúlós sebesség, brutál lassan pörög fel, de ha felpörög megy. A tulaj szerint majdnem a legnagyobb áttétel van rajta. Válaszokat előre is köszönöm.
Nemlesz,cserélj rugót és akkor keményebb lesz.Igen kaphat még ígyis sokat,bár a 72est még épp elkéne bírnia...inkább nincs jól beállítva,bár az N3mas karbiba csak 70es fuvi van én azt jobban szeretem gyárihoz.
Tehát, ha cserélek sem lesz keményebb?
Még egy kérdés a nagyérdeműhöz. Ma belőttem az úszószintet. A tű a legnagyobb zárásban van. Tehát legalul. Azt szeretném kérdezni, hogy ennek ellenére még kaphat e sokat a géptyű? :-)
Jelenleg 72-es főfúvóka van benne. Amikor átraktam a tűt az ellentétes állásba, el sem akart induni, csak fuldoklott.
üdv! nézd meg hogy ne lógjon az első teleszkóp , szépen vegye a sebességeket, ne csússzon a kuplung. Vidd el egy próbakörre ott minden kiderül ;) . végsebessége sok mindentől függ de általában 60-70km/h között van az 50-es gépeknek. fogyasztása: 2-3 liter
Ezen a típuson mit kell átnézni? Mivel még nem volt simsonom, körülbelül mennyinek kell, hogy legyen a végsebessége? (Amit illik elérnie minden simo-nak.) Illetve, az érdekel még, hogy kb. mennyit fogyasztanak ezek a gépek?
Sziasztok! Találtam itthon pár megmaradt alkatrészt. Van egy tökéletes állapotban lévő simson kormány (krómozott) egy 16N1-es karbi és egy gyári tirisztor egység (barna) Sajnos a tirisztort nem tudom kipróbálni, így ha valakit érdekel megalkudunk rá egy árat. képeket kérésre küldök!
Nah megkérdeztem,vedd le a deknit rakd egyesbe és úgy állítsd be a csavart hogy a vonótengely pont beugorjon a helyére egyesbe,aztán rakd be 3.ba és ittis csináld így,hogy amikor váltasz pont beugrjon a tengely a helyére,így beállítod hogy legyen 1es és 3mas akkor mind jó lesz.
Sziasztok urak!
Új vagyok a Simson fórumon.
Ha nem haragszotok kérnék majd egy két jó tanácsot Tőletek.
Holnap megyek venni egy szinyót. S51. Külsőre elég egyben van. Az ára tűrhető. 40 ezer.
Első hallásra nem jár keresztbe benne a dugó sem. Viszont ami javításra szorul, az a karburálás. Meleg elkezd dadogni és fullad. Amikor kitisztul pillanatokra, akkor brutál erős, de utána megint fuldoklik.
Ha van építő jellegű tapasztalat, szívesen fogadnám.
Előre is köszönöm! Ádám
Vannak iszonyat szívós problémák. Ha teljes gázon gyorsítasz, akkor hibáltlan?