Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ez még a motoros korszakom kezdetén volt. azóta már volt sokminden újitva stb. :D de hát most már okosabb vagyok ezzelis
Persze, hogy faszság, azért írtam én is lényegileg uygan azt D:)
Mivan faszság? :)
DDD:)
A 100 as benzin lasabban ég mint a 95 ös.
Ha azzal jobban megy a motor, akkor tré valamelyik beállítás:)
Hát persze...

Azért érezted úgy hogy jobban megy, mert azt akartad érezni, a valóságban semmit nem változik a motor teljesítményleadása attól hogy 95-ös vagy 100-as benzin van benne. Sőt ami azt illeti, a régi ólmozott 86-os kéne hozzá, mivel ahhoz tervezték a Simsont.
Abban az esetben ha egy elbaszott égéstér van, vagy túl kis présrés, egyéb hiba, esetlegesen mehet jobban 100-assal, mert mondjuk a 95-össel nem akar menni, öngyulladás miatt.
ha 100-as benzint löksz a gépbe akkor tényleg jobban megy és ez nem hülyeség nekem így volt, fogyasztási részét nem tudom mert csak pár litert kapott a gép. A váltóval kapcsolatba meg már nincs kedvem foglalkozni megint vele szóval most pihen,
Jaja , mint az enduróváltót, hogy az más :)
Rengeteg ember hiszi azt, hogy a nagyobb oktánszámú üzemanyagtól erősebb lesz a motor. És rendszerint ezek az emberek "érzik" is ezt.
MI bikább benne?
A kompressziótűrése más, de mivel egy utcai motort rtkán ütnek fejbe 1:15 felett ennek kb semmi jelentősége:)
Pontosan..
Teljesen felesleges vele szüttyögni.
Simán lehet olyan, akár 70es motort i csinálni, ami nem eszik 3 litert normál város tempóban a frgalom ritmusában hajtva, de ha megcibálod azért haladni is tud.
(az enyém egy ideje pont iylen, városban normál tempóban ami mág mindíg jóval gyorsabb haladást biztosít mint autóval nem ezsik 3 litert, de ha rángatom 90 et elgurul. Ugyan ez kisbb ccm ből kevesebbet zabálna városban, de kevesebb volna a vége is)
Pedig az etanol bikább mint a benzin... lehet kétüteműnél ez másképp van...
Anyagilag meg teljesítményileg nincs értelme babrálni.. Köszönöm a válaszokat :)
Az etanol kisebb égéshőjéből adódó fogyasztás növekedés miatt sok értelme nincs.....

A boltban megvásárolható főtengelyek közül melyik a legjobb választás? (Az MZA-néztem ki a sim.bolton.)
Nem oldódik benne semmiyen normális olaj csak ha ban benne legalább fél rész benzin
Sziasztok! Etanollal kapcsolatban van vkinek tapasztalata? Üdv
Nah azt most nemtudom,énis feladtam vagyis nemvolt már kedvem hozzá de haver addig szórakozott vele hogy jólett annyi hogy az 4sebességes,majd megkérdem tőle.
és ilyenkor merre állítsak rajta? 1-es vagy 3-as felé ? mert próbáltam a dolgokat de így volt a legjobb.... lehet csak piszmogni kéne még vele
alapból le szedett dekninél állítottam be a váltót és magába a sebességeket megtalálja csak volt olyan hogy a léptetővilla átugrott azaz nem akadt bele a kapcsolódobnak a kis pöckébe, de utána jó volt mert felfelé váltott meg vissza is csak összeraktam és hát már fingom sincs mi lehet a gond
Volt nekem is egyszer hasonló jelenség,voltak fokozatok de nem úgy ahogy kellett volna,csak beállítás volt.
Nézni kellene levett deklinél, hogy mit művel a kapcsolókar a váltódobon.
Amit leírsz, az oylan, mint ha ott nem találna a helyére a kapcsolóköröm.
Ez lehet az ugy alkatrészek pontatlanságából fakadó cumi is, de lehet beállítási/szerelési probléma is.

Érdemes volna iakasztani a kapcsolószerkezetet, és kipróbálni, hogy a vonóéket huzigálva rendesen a helyéretalálnak e a fpkozatok. (kütbn forgatni kell)
HA úgy oké, lehet menni visszafelé, mert esélyesen a dob ileltve a kapcsolóköröm a xar.
(vigyázz ne rántsd ki a vonóéket mert nem nagy öröm visszarakni a kis glyókat.)
NA ma esti feladvány, összeraktam a gépet ki hézagoltam a kapcsolódobot, a váltót is próbáltam be állítani, egyesem az van szépen meg üres is de a többi fokozatot úgy veszi hogy nagyon furán, egyesből úgy tudok feljebb váltani hogy felfelé húzom a váltókart utána le megint fel és így vagyok 3.ba 1 picit lejjeb pöccintem és akkor van kettőbe megint fel akkor 3. na ez mitűűűű lehettt? állítottam mindenfelé de így volt a legjobb teljesen tanácstalan vagyok ...
5e.
5e.
sziasztok lenne kérdésem! kicseréltem a simson schwalbe kr51/2n-tipusu motoromon a hengert(s51 50 ccm) karburátort(16n3-1) és a komplett kipufogót! minden alkatrész passzol hozzá, igy válogattam össze! A kérdésem az lenne, h beállitottam már az alapjáratot is elég faszán alacsonyan van, de a motor menet közben elég gyengus!(pl hidra felfelé 3.ban elfogy az erö )ez normális bejáratásnál?(hozzáteszem, nem szorul a dugó)