Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Komplett tárcsás Paioli futómű eladó.
Könnyen simsonba építhető mivel a becsúszó szárak átmérője megegyezik a simsonéval.
De akár így is bele faragható.
Alul kúpgörgős csapággyal.
Grimeca féknyereggel, elől 16 colos kerékkel, Pirelli gumival, sárvédővel, csutka kormánnyal, teló merevítővel.
Igény esetén van hozzá fém fékcsövem is. (Ez nincsen a képen)
Csak az van ami a képen is látható.
Ára: 20 000Ft.
Érd.:Adatlapomon található elérhetőségen.
a fékkulcs a működéséből fakadóan akkor emel a legnagyobbat, ha a pofák úgy vannak hézagolva, hogy a kulcs alaphelyzetben semekkorát sem fordul, s ebben az állaotban van közel a pofa a dobhoz. Ha fékhatást csak úgy lehet elrni, hogy a kulcs már keresztbe áll, akkor hézagolni kell.
De egyébként fog rendesen? vagy annyira elfordul hogy már nemugrik vissza? mert akkor odébbrakod a kulcsot és kész...
Szerintem az nincs elkopva.
Nincs elkopva a fékkulcs?
Oké Kössz a segítséget!
Hát ha eddig jóvolt,akkor elég valószínű hogy nincs jól beállítva az a gyújtás... előbb csináld meg azt.a fehér kábel szerintem pedig a test lesz gyárilag szokott rajta lenni egy forrszem és lecsavarozva az alaplap felfogatásnál.
még gázt sem tudok neki adni mert hagyom alapjáratom és csak megáll de ha kis gázt húzok neki akkor is magyarul még nem is járt rendesen a motor
De kipörög rendesen? csak ennyi hogy alapjáraton lefullad? szerintem nincs rendesen belőve az a gyújtás és kitudja még mi más...
De ha rugdosom adja a szikrát miután megáll utána megint berúgom és ugyan ez, megy egy kicsit és megáll. Bár mondjuk lehet hogy a karbival van gond mert csak úgy tudtam életre kelteni hogy a hengerbe fújtam egy kis hidegindítót
Jah és a kábelt azt nemtudom....a jeladóbol jön ki egy sárga vezeték és van még egy a tekercsről ez a kettő megy a dobozba és másik kette a trafóra,ha tranzimó akkor egy test,jeladó,áram.
Esetleg nemjó helyen van a gyújtás? a lendkeréken lévő mágnes közepe(ha nincs leesztergálva ez meg is van jelölve) és a jeladó felfogató bal oldali csavar egybeesésénél ad szikrát,glimmlámpával legalábbis erre jutottam bár nagyobb fordulaton biztos eltolódik kicsit de elég jól muzsikál ezzel a beállítással.Szval holtpont előtt kb 1,6mm és utána forgasd úgy az alaplapot ahogy írtam.esetleg még lehet az hogy mivel kisebb a lendkerék tömege nagyobb alapjáratot kéne állítani hogy nefulladjon le...
tiRisztor!
De ezt csak azóta csinálja hogy rá tettem a babetta gyújtást de szikrát ad rendesen de a jeladóból kijön 2db vezeték egy sárga és egy fehér a sárgát rákötöttem a tilisztorra de a fehéret hova kel kötni?
Szerintem bekéne zsírozni az alsú tűgörgőt mert lehet szorul kicsit.... de most komolyan ez megválaszolhatatlan kérdés.
Sziasztok! Most lőttem egy komplett babetta gyújtást 2000Ft ért csak annyi a bibi hogy rárúgok a motorra beindul és vagy 2 másodpercig jár aztán leáll szerintetek mi lehet baja a gyújtás vagy a karbi?
Amikor már az új vastg fékbeéttelis keresztbeáll a kulcs, rerndsuerint a papucozás sem segít.
Több milimétert nem lehet kihzagolni. Ilyankor jön a kulcs felhegesztése, és visszaküsz9rülése.

Papucsot hagyományos fűrészlapból lehet igen faját készíteni, elég csak kétoldalt ráhajtani alul meg feleül, hogy ne tolja le.

Leköszörülöd a fogakat, levágod méretre, a végét ahol hajlítani akarsz gázon megmelegíted kékre, és hagyod lehülni, akkor már nem törik ha hajlítod.
Persze rádiuz akkor is kell neki, nem lehet sarkosra.

De tulképpen bármiylen acélszalag jó.
Nekem a döglött fűrészlap a kézenfekvő.
Szia Zoli!

Na úgy látom ez lesz a végső megoldás, úgy sem rohangálok vele csak munkába járó motornak van használva.
Vastagíthatod a papucsot jaja.
Persze, ezzel némileg megváltozik az áttétele a cuccnak de ez nem gáz.
Szia!

Köszönöm hogy utána néztél az adatoknak. Megmértem a dob belső átmérőjét, ha nem hibáztam akkor ez a méret 120.5 mm. Az előbb jöttem meg a boltból és ott az új fékbetéten sem vastagabb a réteg mint az enyémen. Nem értem miért fordul el ennyire a fékkulcs ennyire nálam. A papucsok felszíne sem kopott annyira hogy ezt indokolná. Esetleg azt is tudod mennyi a kiinduló mérete a fékdobnak?
Feltöltöm a fényképezőgép akkuját és készítek fotót milyen elfordulásnál kezd fogni a fék.
Egyébként a gyári könyv szerint 123,6mm a kopáshatár, de ez megintcsak olyan hogy ha már el van kopva a dob akkor kevésbé kopott pofával se fog fogni.
Egy ideig lehet ideiglenes megoldás az egyre vastagabb papucs (de nem fog úgy forgni mint ahogy foghatna)
Szvsz inkább cserélni kell, megnézni hogy a dob egyáltalán mennyire van elkopva, és a pofákat elvinni hogy rakjanak rá új "ferrodolt", aztán a dob méreténél 2 tizeddel kissebbre kell felszabályozni az összeszerelt fékpofákat.
A fékbetéteknek milyen a minimális vastagsága amikor cserélni kellene? Elég jól elfordul a fékkulcs mire fékezni kezdenek, esetleg elég az is ha vastagabb papucsot teszek rájuk?
Ma nekiláttam a motornak és a tartó tengelye sima kis kocogtatásra kijött a helyéről, egy nagyon kicsi rozsdásodás van az anyák környékén de egyébként semmi.
Nem lehet 70ccm-re fúrni. 60-asnak mondott henger 41-es furattal rendelkezik, ez után még van 4 darab túlméret, 42mm-ig.
70-es henger alapmérete 45mm 70-es henger gyári blokkra nem megy fel, ahhoz fel kell marni a blokkfeleket a nagyobb hüvely befogadására.
60-as henger átalakítása 70-esre vagy cserével történik, vagy egy 70-es perselyhez van hozzá esztergálva az alutest. Természetesen hengerfej is 70-es kell.