Sziasztok, van egy 50-es nagytankos simsonom alkatrésznek, de csak egyben. Akit érdekel vagy esetleg szeretne megtudni többet róla, az írjon bátran. emailcímem: kollar.zoli@freemail.hu
Fogni fogott csak már nagyon elfordult a fékkulcs alaphelyzetben is és mire egyáltalán elkezdett fékezni csaknem lapra fordult. Előbbiekben már írtam hogyan oldottam meg a problémát.
Én anno csepelről haza hoztam lábon,úgy 50 km volt. Gondoltam ha ezt bírja, akkor nagy gond nem lehet. Mégis kellett ezt-azt csinálni( pl. egyik gyűrűnek hiányzott egy része!)
Az azért már túlvan a kókányság határán... bár amilyen állapotban kaptam énis a volt simom... és állítólag napi használatban volt ahoz képest 2napig csak szereltem hogy egyáltalán egy kört mehessek vele
Az tök jó mert nemrég vettem a motort és az előző tulaj azt mondta hogy le van forrasztva a tű a lemezkéhezm mert mindig elmászkált neki... de az hogy lehet hogy egyik pillanatrol a másikra elkezd így rosszalkodni? :D hihetetlen
Ha kijebb tekered nő az alapjárat....legegyszerűbb ha kis gázfröccsöket húzol és tekered a levegőcsavart ha jól veszi a lapot akkor beállítasz egy alapjáratot és kész is,persze ha sokat kap akkor ez teljesen mindegy állítani kell a tűn.
Arra a karra gondoltam,én úgytudtam az a fékkulcs dehát nem,nemtudom mi pontosan annak a neve,ezért is mondtam hogy ha még nemfordul teljesen keresztbe elég ha obbébteszi kicsit és teljesen használható még előbb utóbb persze megkell csinálni.
Hiába rakod odébb a "kulcsot"(a kart kő arrébb rakni, amelyik a kulcsot cibálja),ha keresztbe fordul,akkor az így is keresztbe fog fordulni, mert kopott a : 1. fék kulcs, 2. fékpofa, 3. a dob. (egyszerűen megoldhatósági sorrendben, 1-es és 2-es tetszés szerint felcserélhető ) Egy ideig a "patkolás" is megoldja a gondot,de legjobb a dobot felszabályozni, túlméretes fékpofát és új fékkulcsot beszerezni.
Igen ezlenne a jó de ilyen régi gépeknél elég ritka eset már... én odébbraktam a kulcsot kb 2foggal és jóvolt még úgyis szerencsére nemfordult teljesen keresztbe még.
Megoldottam a fékproblémát, vágtam alumínium lemezből kis darabot és azt raktam a papucs alá, tökéletes lett.
ehez a hengerhez a gyári kipufnyílás és a gyári szívónyílás az karcsú?
jobb lenne a telj. ha ki reszelgetném ezeket?
Nem különösen érdekel a véleményed.