Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv. Az a kérdésem lenne hogy 60ccm-s hengerem és 60-as hengerfejem van van és furatni szeretném. Pl: ha 70-re fúrják akkor cserélni kell a hengerfejet is ? Nem áll fent a detonálás veszélye ?
Simson S51 motorról van szó.
Nembírta a pörgést? :O pont hogy a megszakítósnak van vége kb 10ezer körül, ráadásul kopik.... nemmondom hogy rossz mert ha jól bevan állítva teljesen jó egy megszakítós is de azért a tirisztoros mégiscsak jobb,a babi gyújtás is az
oszd*
Huu egy picit túllőtted az árat...5-7ezer körül már nagyon patika megszakítósat lehet venni amin szép eredeti fekete a lendkerék is,oszt el 3mal az árat és kb reális lesz.
nekem sosem vált be
nem bírta a pörgést
A megszakítós egy elavult szar, egy tirisztoroshoz képest nincs előnye, kizárólag hátránya. :) Szóval nem jelenteném ki kategórikusan hogy a tirisztoros gyújtás szar.
totál gyári
sztem nem
a tirisztoros meg szar
Ez egy pöppet irreális ár egy megszakítós gyújtásért, ennyiből komplett tirisztorosat vesz az ember.
bocsesz:)
15000Ft az ár
de inkább cserélni szeretném babszi gyulára,de ha ,eg veszik az sem gond,max összerakom egy babi gyuszit:)
Az árat lehagytad
üdv!
Eladó simson s51 megszakítós gyújtás!
napi használatban van, hibátlanul működik!
új megszakító, kis kondi.
világítással is minden rendben van.
minden tartozékával egyben (lendkerék, trafó meg minden! ) a képek miatt nem szedtem szét mert használom a motort, csak polírozni szedtem le a deknit és csináltam képeket, de sztem minden látszik!
nem zsákba macska.
csak felteszed és goo: D
az ár fix!
de csere érdekelne a legjobban, simsonra átalakított babetta gyújtásra!
érd E-mailben! ! ! ! (több kép e-mailben) (mindennap nézem)
Sziasztok az asztali PC-met cserélném müködő Simson motorra, simson star és simson swalbe nem érdekel.
-alaplap: Gigabyte GA-EG43M-S2H
-cpu: intel E2140
-memoria: 2 GB DDR2
-HDD: 80 GB
-LG meghajtó
-táp: Chieftec 400W
+egy 15" CRT monitor
Lehetőleg pest környékén mert sajnos szállítani nem tudok.
Üdv.Mindenkinek!
Lenne egy eladó SR50-es.(visszamásolt szöveg,50 ezret írtam,de 35-ért elvihető!Egészségügyi okok miatt kellene ez az összeg,én úgysem használom a motort)
A motorja pöcc röff,semmi csapszeghang,gyűrűcircegés,meg ilyenek.Fullra ki lehet pörgetni,és folyamatosan menni vele.Sokat mentem vele,de én már nem is tudom,mikor kellett kivenni a gyertyát utoljára.Semmi gyertyaslussz,Pesten is nyugodtan be lehet állni a balra kanyarodó piroshoz,van alapjárat,és sose áll le.Csak ez mégis egy 23 éves Simson,és én 43 éves vagyok,nem az én világom már ez,autózom mindig.Amúgy néhány dolog ratyi rajta,és kellene pótolni,cserélni.Akksi nincs benne,de a tekercs biztos jó.Az első lámpa nem gyári,és nincs rajta a műanyag burkolat.A km óra ugrál,a kipufkönyök egyedien van rözítve,mert régebben tönkrement a menet.60-as a henger,de szerintem semmi különbség.A hátsó gumit előbb utóbb kellene cserélni.Tehát mindig indul,és megy,csak ez az "szakadt" rajta.Én már nem érzem biztonságban rajta magam,meguntam.50 ezerért odaadnám,ha Valakit érdekel,adnék hozzá egy bukót,és egy takaróponyvát is.A képen látható a motor,azóta van rajta hátsó sárvédő.A hely Budapest 14 ker.Tel.:30-5048592
Sziasztok!
Kösz.
(nem most jöttem a holdról:)
Bocsi Zoli, elkelt ma a blokk!:D
Most vágtuk el a bontott tengelyét, eszméletlen kemény anyagból van, a flex alig vitte. Tényleg össze volt rohadva. Majd körülnézek mit tudok tenni az ügy érdekében. Köszi a segítséget.
Két drabból csináltam hosszában, de mr nemtom mekkora volt sajna.
Ez akkor szívás és ezek szerint flex lesz a megoldás. Sr 50 az áldozat, a kis kerekű robogó. Még jó hogy a kipufogó megtartotta a motort és nem fordult előre menet közben. Így is elég érdekes helyzetben van. Van egy bontott váz amiben van ilyen tartó de az is hegesztett már és abból sem tudom kiverni a tengelyt. Meglátom mire jutok ha szétvágjuk a tengelyt. Esetleg meg tudnád adni a szilent méretét?
Robogó?

Abba jó eséllyel belerohad menthetetlenül a tengely, ha pár évente nem veszik ki és nem zsírozzák be.

Tengelyt még csak veszel hozzá, de a szilent cső az beszerezhetetlen.
Onnan tudom, hogy a múlkor valakinek csinálnom kellett egyet:)

Sima 51es en meg ncns semiféle zéger, de az is be tud úgy rohadni, hogy csak a fúró segít.
Szia Zoli!

Újabb fejlemények kerültek napvilágra a vélt váltóhibával kapcsolatban. Nagyon úgy néz ki hogy nem a váltónak van gondja hanem a motortartó törött el, sajnos az idő vasfoga és a sok téli motorozás megtette a hatását. Hegeszteni sem érdemes annyira el van korrodálva. Mozog az egész motor és valószínű ezért nem tudok rendesen váltani. Szerencsére van csere alkatrész de ismét felmerült egy szerelési hiányosságom. Nem tudom hogyan lehet a tengelyt kivenni a motortartó cseréhez. Az anyákat lecsavartam mindkét oldalon de a tengely meg sem moccan. Láttam a tengelyen seeger gyűrűket, azokat kell eltávolítani és utána kijön a tengely?
De eddig nem csinálta ezt mer a karbin nem állítottam ujjak a lamellák a kuplungban és nem csúszott nem rég raktam össze a bokkot egy másfél hete egy hétig normálisan ment tegnap előttöl meg ezt csinálja.
Egyébként csak hogy nekelljen miliomodikra leírni google/simson karburátor beállítás ezlesz a baja
Nem inkább belefullad a sok benyába alacsony fordulaton? följebb pedig már jó,alul semmi erő.... én inkább erre tippelnék,ilyen váltóhiba nincs,se kuplung az max csúszhat...
hanem ?
Nem a váltójával van baj