Sziasztok!
Hozzátok,hozzá értőkhöz fordulok segítségért,van egy 3 sebességes komplett kuplung tengelyem,meg vennék 4 sebességes kuplung tengelyt(fogaskerekek nélkül) az 1-3 sebesség fogaskerekek megegyeznek? rá tudom tenni és csak elég a 4.-fogast megvennem?
Nagyon megköszönném ha segítenétek ebben.
Sziasztok Eladnám Jó állapotú Simson S50 B motoromat, kissebb esztétikai hibákkal : tankon felvan repedve a festés , előző tulaj balesetezett .
Motorikusan jó , indul hidegen melegen .
Jó állapotú gumikkal elöl 95% hátul 90 %
Vannak hibái de hát egy 30 éves motortól ez elis várható .
Érdeklődni E-mail ben Gyakran nézem .
már megtörtént és azt mondták hogy nézzem meg mennyire van kihézagolva a váltódob na megnéztem hát nem ártana 1 kis hézagolás neki csak azt a szar zéger-t nem tudom le venni :@fél órát szerencsétlenkedtem vele és a végén otthagytam....
most akkor minden fokozatot külön kell be állítani? Mert 1es okés meg az üres de kettesbe nemtudom bepréselni nemhogy 3.ba :D Most akkor hogyis legyen?
de az se mikor a blokk alá begyőr a váltókart egy kis "dombocska,, és váltanál vissza na köszönöm a dolgokat már megtörténtek a dolgok és valami nemjó ha beállítom hogy 1-es legyen nincs kettes ha beállítom hogy kettes legyen egyes nincs és azért vagy 2 órát tekergettem a csavart annyira hogy a feszítőcsavart ki is kellet cserélni mert a bordázata kissé elkopott
Gery ez az egész úgy müködik mint egy két karú mérleg.
Szedd le a kuplung felőli deknit és látni fogsz mindent.
Az hiszem ha egyest kapcsolt akkor a vonóéket kifele húzza,a többi sebesség pedig befele van.
Ha pedig a látatlanba állítgatsz akkor pedig annak a mentes résznek kell kilátszani kb 1.5 - 2 menetet amire a rögzítő anyát rátekered kívülről.
Innen indulj ki, utána meg majd állítasz rajta. Elég neki negyed vagy fél fordulat és már nem is veszi a sebességet.
Váltókar simán hegeszthető elég tipikus hiba... az az érték még nemjelent semmit énis próbáltam úgy beállítani,rég csináltam már azért és nincs már simóm így fejből nem annyira tudom,ha sehogy sem jó szedd le a deknit és látni fogod mi történik amikor váltasz és világos lesz hogyan kéne beállítani nem egy nagy dolog,de majd valaki leírja pontosan.jobbra tekerve a 3/4 felé tolja el a váltót,balra tekerve az 1es felé talán.
NA szóval ma 1 órácskát ezzel szívóztam el és nem sikerült megcsinálni most meg már egyest se akarja venni csak üresem van, pedig 46,6-ra állítottam jó persze kerekítve de így se jó mi lehet a probléma ? már nagyon idegesít sőt a váltókaromat is eltörtem szal venni kell másikat
Üdv Mindenkinek
Lenne egy problémám egy simson s50n-el.A gond az hogy nincs gyújtásom,ha a gyertyát a hengerfejhez érintem nem ad szikrát,viszont ha egy kis hézagot hagyok a hengerfej és a gyertya között akkor a gyertyán keresztül áthúz a hengerhez.A szikra színe kék és erős szikrát ad.Cserélve lett a kondenzátor a gyújtótekercs gyújtókábel gyertyapipa és a gyertya is.De a probléma még mindig fennáll és több gyertyát is próbáltam.Mi lehet a gond?
A választ előre is köszönöm.
Egyébként a hozzá készült rezót nem tettem rá,mert nem tetszett a hangja,(túl "feltünő" és hangos volt). Egy gyári b-s kipuval produkálja mind ezt könnyedén, biciklis órát pontosan beállítottam. A rezóval jobban is kipörögne, de alul nem húzott úgy. Hát naggyából ennyi.
Hozzátok,hozzá értőkhöz fordulok segítségért,van egy 3 sebességes komplett kuplung tengelyem,meg vennék 4 sebességes kuplung tengelyt(fogaskerekek nélkül) az 1-3 sebesség fogaskerekek megegyeznek? rá tudom tenni és csak elég a 4.-fogast megvennem?
Nagyon megköszönném ha segítenétek ebben.