Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az nem jó a ha a szimering és a dekni között 0,5mm van az aljánál ?kifolyik úgy az olaj?
Igen egy tényleg nagy áttétel,én csak leírtam hogy van ilyen hosszú is,a 24/32 viszont egész használható.
Pont aról van szó, hogy nem viszi el negyed gázon, a normális váltó meg de.

Egy 26-30 (vagy mi) annyira hosszú, hogy 7000 ről 5 alá beejtené vele a fordulatot ahol már nagyon nem menne el negyed gázzal csak morogna.

A gyári fordulatejtése 1500 sincs 7000 ről, a mondott aberráltan hosszú negyediké meg 2000 környéke....

EWzzel a negyedikkel tök biztos hogy nagyon szarul menne de legalább többet fogyasztana és melegedne.
Ez is akkora hülyeség mint a ház.
akkor mondanám:
1. lépés, elviszed a gépműhelybe ahol foglalkoznak ilyesmivel.
2. lépés, ha kész elmész érte és kifizeted.
Röviden ennyi. Házilag nem lehet!
nincs még baja csak kiváncsi vagyok!70ccm hamar megeszi!
Ez már rosszul kezdődik
hali valaki megtudja nekem mondani hogy h kell a simson főtengelyébe hajt
okart kicserélni!?köszi
Igen viszont függ a motortól is,ha bírja akkor szinte negyed gázon is tartja a 60-70es utazót ha eléri a rezótartományt szinte alig kell gáz és vígan megy,de persze nemjó a túlnagy végáttétel pláne sima tuningmentes motorhoz.
Rossz váltóvalnem hogy kevesebbet, de többet fogyaszt a motor.

Nyilván, ha túl hossú az utsó fokozat, SOKKAL nagyobb gázt kell húzni, hogy ne lassuljon, hanem legalább a sebességet tartsa, mint eg yoptimális váltónál amivel NEM ERŐLKDIK motor.

A fűrészdiagram ne viccből van kitalálva..
Hát igen ahoz már kellenek pacik... nem is tudom már havernak melyiket raktuk be talán 24/32 azt a 60/4 fogjukrá egész jól kitudja még használni de csak ha rendesen kivan húzatva 3.ban mert akkor pont rezótartományba esik vissza a fordulat.Igazából ez a hosszú negyedik 3mas váltóra nekem nemjön be... csak egyenesen és lejtnek gyorsul,inkább spórolásra jó hogy alacsonyabb fordulaton menjen ugyanannyit de.Egy 4es váltó tényleg jobb mert a 3. is rövidebb és nem azlesz hogy váltásnál totál leesik a fordulat.
1000ft
26/30-at egy 90-es se biztos hogy ki tudná húzni, a gyári 3 után, akkora luk lenne hogy nem igaz. Gyári 4 sebességes kiosztást kell csinálni, az egy tök jó váltó, és kell egy hosszabb szekunder áttétel.
26/30 vagy 24/32... úgy már oké persze ha nem sima 2f henger. én mondjuk az 5ös váltót ajánlom szerintem az elég jó,a 4. átalakító szettek pedig...hát hagynak némi kivánni valót maguk után de megoldható.
És a hosszú 4. nek mik az adatai (fogszám) de nem is 50 eshez gondoltam hanem 60 vagy 70 es hez
A hosszú negyediket gyári motor nemfogja kiforogni,sőt szerintem inkább lassulni fog,gyári 4 de akkor végre nemfog többet menni...szerintem nagyobb lánckerék inkább ha bírja.
Jó állapotú, gyári enduro csonkot vennék! Ha valakinek van legyen szíves szóljon.
Sziasztok! Van egy gyári 3 sebességes blokkom és ezt szeretném megcsinálni 4 sebességesre és azt szeretném megtudni melyik lenne a legnagyobb végáttétel és ezt melyik fogszámú fogaskerekekkel lehet elérni válaszaitokat előre is kösz:)
Google simson karburátor beállítás,ott levan írva részletesebben.
köszi megpróbálom :/
hello
3 ropi a két komplett kerék, de most lehet valakit tényleg érdekel és meg is veszi
Sokat kap gyáriba inkább 70est ajánlanék... mindenesetre tedd a tűt legalulra aztán állítsd be a levegőt ez n3nál a szívóoldalon van a csonk tetején,gyárilag egy piros kupakkal elzárva kikell pattintani és ott állítható.Nem emlékszem már de nekem 72essel nemakart sehogy az igazi lenni 70essel tökéletes volt.
üdv! vettem egy 72-es főfúvókát a simsonomba (s51n,16n3-2) mert az előző gazdája 76osat tett bele 50ccm-hez. beletettem első rugásra indult de kis gázon fullad morog,csak nyél gázon megy nemtudom mi lehet a baja segítsetek. köszönöm :(
Présrés 0,8 mm. Kipufogó gyári, perforált tölcséres.