Beállítás, fúrás, présrés? Milyen kipu van hozzá? Próbáld meg egy kisebb mondjuk 12-es lánckerékkel, ha azzal leforogja erő gondok lesznek. Ha nem akkor meg beállítás vagy faragás gondok.
Értem mit akarsz mondani, de 14-es lánckerékkel nagyjából ugyanott van a 4. áttétele, mint a gyári 4. De a motor már 3.ban elvérzik.
Szóval, valamiért gyengusz a gép. Csak nem jövök rá, mitől.
Szerintem pedig még mindig a gyári meghajtás a legjobb... miért rossz? szinte minden alkatrészt kapsz hozzá lehet picit mókolni kell vele de amugy semmi baja ha jól megvan csinálva... vagy keress olcsón egy deknit és kész is.
hali srácok segitség kéne.vettem egy vadi új kilóméter órát és a meghajtását az első kerékről szeretném hajtani.mert ami a blokkban van az egy nagy rakás szar.találtam ilyen elsőkerékről meghajtót a simsonbolt.hu-n 16 colos kerékre de nem tudom hogy ez mennyire jó meg igazából az elsőkerék porvédő helyére kéne felrakni a tányért meg a hajtó szerkezetet.de elég kicsi ott a hely.a tányér és a villa közt.ha esetleg van valakinek valami véleménye azt szivesen venném.most egy bringa km ora van de nem akar mérni rendesen pedig már vettem árnyékolt pipát is de az se ér semmit nekem.
Hello,mindenkinek! Amikor fordulatról vissza engedem a gázt, fémesen csattogó hangot hallok a motorból. Mi a bánat lehet? Valamelyik tűgörgő v. csapágy v. csapszeg v. dugó v. mi? Jó lenne tudnom,mielőtt széthullik valami. Hétvégén belenézek kicsit,de ha valaki tud valami okosságot,megköszönöm!
Gondoltam én is erre, de: Gyári 3,7 ki tudja forgatni, ez meg még a 3.kat sem? Érdekes, mert az emelkedőket jól veszi, és 55-ről egészen jól gyorsul a kb 65-ig, nem úgy, mint amikor 4.ben 40-ről odarántok neki, akkor gyengébben indul meg.
Helló srácok!
Lenne egy problémám a Simsonommal. Kapott egy 60-as négyfelömlős hengert (nem kókler munka, mint amiket látni sok hirdetésben). Az a helyzet vele, hogy 4-esben nem hajlandó 65-nél többet menni (hármasban is kb max 60). Gázt még tudnám húzni, de már csak a hangja, és a szívászaj nő. Átalakított fej, gyújtás 1,5 mm-re állítva, gyári karburátor, 78-es fúvókával érzi jól magát, gyári kipufogó. Vezérlés kb SA hengernek megfelelő. Váltó gyári 3 + 24-32, 14-es kiskerék, így nagyjából a 4. áttétele egyezik a gyárival. 2esben akár 50ig is elforg.
Én már tanácstalan vagyok. Talán nektek van ötletetek.
Sziasztok ha valakit esetleg érdekel eladnám simsonom ami 4seb és üzemképes teszi a dolgát.Ha valakit érdekel felhívhat a 06704326132.ára 50000ft az ár fix
Szóval, valamiért gyengusz a gép. Csak nem jövök rá, mitől.
van eladó simson gyújtás kapcsolóm (s51 enduro) 2000ft
töltő elektronika 2000ft
hátsó lábtartó
megszakítós lendkerék 3000ft
simson trafó 1500ft
első hátsó indexek 2000ft
hátsó lámpa test(búra nélkül) 2000ft
első lámpa 3000ft
duda 1000ft
közép doboz 3000ft
enduro kipufogó csonk 1000ft
hátsó csomagtartó 1500ft
simson közép sztender 2000ft
láncvédő bakelit gumival együtt 2000ft
babetta gyújtás (alaplap plusz lendkerék) 4000ft
simson henger fej 1000ft
érdeklődni : xpopostarx@gmail.com 06308700845 reggel 7től délután 6ig csak smsbe!
Sőt, azt a széria 70es sem, ahhoza z 5 loerő környéke kevés.
Szotyilow@citromail.hu
https://www.facebook.com/toth...
.
Az a kb 5 loerő amd van, nem elegendő annak a végáttételnek a kiforgatásához.
Lenne egy problémám a Simsonommal. Kapott egy 60-as négyfelömlős hengert (nem kókler munka, mint amiket látni sok hirdetésben). Az a helyzet vele, hogy 4-esben nem hajlandó 65-nél többet menni (hármasban is kb max 60). Gázt még tudnám húzni, de már csak a hangja, és a szívászaj nő. Átalakított fej, gyújtás 1,5 mm-re állítva, gyári karburátor, 78-es fúvókával érzi jól magát, gyári kipufogó. Vezérlés kb SA hengernek megfelelő. Váltó gyári 3 + 24-32, 14-es kiskerék, így nagyjából a 4. áttétele egyezik a gyárival. 2esben akár 50ig is elforg.
Én már tanácstalan vagyok. Talán nektek van ötletetek.