Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

fordítva:)

Gyönyörű lesz, amikor beszereli a 22es szimmeringet az 51-es 20as főcijére:)
köszönöm a segítséget megyek is alkotok valamit:)
zsírozd be ugy könnyen bele fog csúszni meg ha esteleg éles a dekni széle csiszold meg nehogy megsértse a szimeringet
Köszönöm szépen , igen s51 csak már ez a 3. szimering amit elbaszok mert egyszerűen nem megy bele az alján mindig marad egy kis hézag és nem tudom sehogy se teljesen belenyomni valami tipp?
s51: 22x35x7 , s50: 20x30x7 , swable,star: 20x30x7
s 51 ?
Sziasztok
Berugó tengelyhez milyen szimering kell?
Kép alapján és hogy 4sebis aztmondom megér ennyit,de látni és hallani kell menni vele aztán dönteni...ha jó,ennyi pénzért simán.
Üdv.
Tud valaki valamit ennek a motornak az előéletéről? És szerintetek megér ennyit? link
Az összes gyári kipufogó végnek van egy ilyen szűkítés abban a végcső szerűségben, nem csak az N-eseknél.
Ez csak egy nagyon szépen rendberakott gyári s50 gagyi csutka kormánnyal... nemrossz de azthittem valami tuning vadállat lesz
link Ámuljatok
Az utóbbi időben a Simsonom elkezdett gyengülni, alig akarta kiforogni magát. Ma már odáig jutottam hogy 45 km/h volt a végsebessége, és üresben se akart kiforogni. Kitakarítottam a karbit, nem használt, kicseréltem a gyertyát az se. Na mondom leszedem a kipufogót és majd anélkül meglátjuk. Láss csodát kiforgott rendesen és még viszonylag jól is ment ahhoz képest hogy nem volt rajta kipufogó. Na szétkaptam a kiput és elszörnyülködtem. Tiszta olajlerakódás az egész. Na mondom akkor majd kiégetjük. Ez most még annyira nem is volt érdekes, de néhány részleten azért nagyon elcsodálkoztam. Először is: Hatalmas koksz kavicsok hullottak ki a kipufogó könyökből.
Másodszor szerintem a kipufogó vége S51N-re való, nem pedig az én S51 Endurómra aminek a blokkja gyári, nem csak át van alakítva 4 sebességesre. Az előző tulajok közül vajon kinek juthatott eszébe hogy egy fojtott kipu véget rakjon a fojtatlan motorjára? Harmadszar mi a büdös francért vágták és nyitották szét a konfúzor után következő csövecskét? Ennek és az N-es kipu végnek szerintem semmi értelme nincs. Hogyan lehetne helyre hozni a gányolásokat? Cseréljem az egész kipufogót, vagy pedig próbáljam majd vissza egyengetni és behegeszteni?
Most pedig jöjjenek a képek:
Üdv mindenkinek!

Keresek simson s50 hengerfejet illetve a lánckerék alatti kis perselyt!Ha akad árat meg képet küldjetek!
Simson S51 főtengelybe eladó egy alsó és egy felső tűgörgős kosár. Mindkét görgő INA, tehát nem gyenge minőségű. Akit érdekel, az írjon, vagy hívjon. (telefonszám email-ben)
második adag
első adag
Üdv, simson star-ra keresek jó állapotú ülést. A vas lemez legyen jó. Kösz előre is.
Esetleg az oldaldobozba... Nehezéknek...

Bocs a hülye viccért...
Sziasztok!

Lenne egy olyan problémám hogy adott egy 60/4es henger magas fordulatra dolgozik.Eddig egész jól ment amal 21 80as fuvival, viszont olyan gond van vele hogy 3.ban szinte alig éri el a rezósávot és teljesen elfogy belőle az erő.... kevés benzin nemlehet az biztos és teljesen mindegy lejtnek sem lehet a 3.at rendesen kiforgatni.Mit nézzek meg rajta? sok benzin miatt csinálhat ilyet? nemtudok már mit holnap rakok bele másik tűt és hátha azzal kevesebbet kap.... szerintem melegszik is eléggé a gyertyapipából egy kis rész rá is olvadt a gyertyára...oda pedig azért kell hő.Mi okozhatja azt hogy erőtlen és nemakar rendesen kiforogni? kompresszió oké szerintem karbi gond lesz de egyszerűen nemtudom mi.... esetleg kevés levegő... a gyertyakép egyébként dús keverékre utal mert elég kormos de ha elveszek belőle akkor félő hogy megint ragadni fog...
És akkor így lettem "valaki" D:)

Van még néhány , 500 forint /darab
Sziasztok!
Láttam régebben valaki árult itt a fórumban rendes váltó pálcát. Ha még van neki elfekvőbe akkor érdekelne. Meg az hogy mennyiért számolná postával együtt.
Üdv
Hali, érdeklődnek van e valakinek elfekvőben 4 es váltója amit eladna ?
Lehet de nem egyszerű dolog beszerezni.... nemér annyit az egész vagy blokk csere vagy elég az a 3 is
Raksz bele egy s51-es blokkot