Köszönöm szépen , igen s51 csak már ez a 3. szimering amit elbaszok mert egyszerűen nem megy bele az alján mindig marad egy kis hézag és nem tudom sehogy se teljesen belenyomni valami tipp?
Az utóbbi időben a Simsonom elkezdett gyengülni, alig akarta kiforogni magát. Ma már odáig jutottam hogy 45 km/h volt a végsebessége, és üresben se akart kiforogni. Kitakarítottam a karbit, nem használt, kicseréltem a gyertyát az se. Na mondom leszedem a kipufogót és majd anélkül meglátjuk. Láss csodát kiforgott rendesen és még viszonylag jól is ment ahhoz képest hogy nem volt rajta kipufogó. Na szétkaptam a kiput és elszörnyülködtem. Tiszta olajlerakódás az egész. Na mondom akkor majd kiégetjük. Ez most még annyira nem is volt érdekes, de néhány részleten azért nagyon elcsodálkoztam. Először is: Hatalmas koksz kavicsok hullottak ki a kipufogó könyökből.
Másodszor szerintem a kipufogó vége S51N-re való, nem pedig az én S51 Endurómra aminek a blokkja gyári, nem csak át van alakítva 4 sebességesre. Az előző tulajok közül vajon kinek juthatott eszébe hogy egy fojtott kipu véget rakjon a fojtatlan motorjára? Harmadszar mi a büdös francért vágták és nyitották szét a konfúzor után következő csövecskét? Ennek és az N-es kipu végnek szerintem semmi értelme nincs. Hogyan lehetne helyre hozni a gányolásokat? Cseréljem az egész kipufogót, vagy pedig próbáljam majd vissza egyengetni és behegeszteni?
Most pedig jöjjenek a képek:
Simson S51 főtengelybe eladó egy alsó és egy felső tűgörgős kosár. Mindkét görgő INA, tehát nem gyenge minőségű. Akit érdekel, az írjon, vagy hívjon. (telefonszám email-ben)
Lenne egy olyan problémám hogy adott egy 60/4es henger magas fordulatra dolgozik.Eddig egész jól ment amal 21 80as fuvival, viszont olyan gond van vele hogy 3.ban szinte alig éri el a rezósávot és teljesen elfogy belőle az erő.... kevés benzin nemlehet az biztos és teljesen mindegy lejtnek sem lehet a 3.at rendesen kiforgatni.Mit nézzek meg rajta? sok benzin miatt csinálhat ilyet? nemtudok már mit holnap rakok bele másik tűt és hátha azzal kevesebbet kap.... szerintem melegszik is eléggé a gyertyapipából egy kis rész rá is olvadt a gyertyára...oda pedig azért kell hő.Mi okozhatja azt hogy erőtlen és nemakar rendesen kiforogni? kompresszió oké szerintem karbi gond lesz de egyszerűen nemtudom mi.... esetleg kevés levegő... a gyertyakép egyébként dús keverékre utal mert elég kormos de ha elveszek belőle akkor félő hogy megint ragadni fog...
Sziasztok!
Láttam régebben valaki árult itt a fórumban rendes váltó pálcát. Ha még van neki elfekvőbe akkor érdekelne. Meg az hogy mennyiért számolná postával együtt.
Üdv
Gyönyörű lesz, amikor beszereli a 22es szimmeringet az 51-es 20as főcijére:)