Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sőt levettem az egész cuccot, járó motor mellett kb 1 méteres körzetben már bolondítsa megfele az órát. :(
Üdv, leárnyékoltam a pipát,és a gyújtókábelt is,de továbbra is megbolondul az óra amint jár a motor,sőt ha már rugom befele is ki ki ugrik a mutatója,szóval nem tudom mi tévő legyek,akinek van bármi ötlete kérem segítsen, nagyon megköszönném.
Akkor tegyél be ide légyszíves.
természetesen van mindenről.
Nekem van 2 egyforma órám, az egyik tökéletesen műxik, a másikkal ua. a gond,mint neked.(pedig csak az órákat cserélem a tartón,a jeladót+a vezetéket nem.) Ez van.
Sziasztok !

Most olyan problémám van hogy beállítottam a karbimat (S50 -16N1 5 )és pöccösen indult ,mentem vele kb 20 km ert egyhuzamra ,kicsit már szaggatott a gyertya miatt , na most csak tolásra indul akkor is csuma sivatóval , mi lehet a gond gyertya szerintetek megadta magát vagy karbi állítódot el ?
Ja és tudom hogy 5 ös karbi nem s50 re való de azért csak be lehet lőni valahogy hogy induljon és menjen
köszi előre is
Az egyik villanyszerelő havertól kaptam árnyékoláshoz szükséges cuccokat, megpróbálkozom vele,írok hogy hogyan sikerült.
Nekünk ráment simán a mágnes vagy kicsit alakítottunk rajta már nemtudom.... azabaj hogy minden óra más és más és van amelyik jó van amelyik nem.. a villaszár melyik oldalára fogadtad? ha a jobbra akkor rakd a másikra hátha a gyújtás zavar be és nem a gyertyakábel vagy a pipa.
De régen jártam erre...Sziasztok vásárolnék egy simson schwalbit a lényeg: szép kerekek szép kipufogó, és minél több gyári aprósága meglegyen lehetőleg Szolnok és Békés megyében...Szabómotor_06309108277
A kerékpár km óra a vezetékes egy reed-relé jelét veszi, azaz ha elmegy elötte (mellette) a mágnes akkor kapcsolóként müködik. Viszont a gyertyakábel esetleg más zavaró mágneses tér esetén nem lesz jó a km óra.
ja oké
és amikor majd ráadom a gyújtást akkor felmegyek 13-14 voltra nem ?
jeladót is le lehet szigetelni, a mágnes átmegy az alu rétegen
mondjuk akkor az órát is teljesen be kellene tekerni alufóliával, de akkor meg mi értelme van az egésznek?
Hát van ez így, ha annyira érzékeny az óra. Én még esetleg megpróbálkoznék a teljes jelvezeték leárnyékolásával, bár még mindig meg van az esélye hogy maga a jeladó szedi össze a zavart, de hátha.
nekem nem segített az árnyékolt gyertyapipa. :/
Árnyékolt gyertyapipát vegyél, azzal jó lesz.
Milyen trafóra akarsz kötni? Ez egy egyenáramú feszültségmérő, arra van hogy mutassa az akkumulátor feszültségét.
Szia!, nekem nincs tapasztalatom ilyen téren, csak az olvasottak alapján. Elvileg árnyékolt gyertyapipát kellene feltenned, az valószínűleg segíteni fog.
vagy esetleg nem a trafóra ?
Szia, sikerült egy elég primitív módszerrel felfogatni a mágnest, szikszalaggal, csak ideiglenesen csak hogy kipróbáljam hogy mér,de a motort amint beindítom azonnal meghülyül a cucc kiír mindenféle sebesség adatokat holott a motor üresben jár, ha leállítom akkor vissza beáll 0-ra,ha megpörgetem a kereket akkor viszont szépen mér, mi lehet a baja,vagy esetleg van valami módszer ennek a kiküszöbölésére ? Vezetékest vettem természetesen.
nyilván az akkumulátorodra kell kötni, valószínű jelölve vanrajta hogy melyik a - és melyik a +.
Üdv. Vettem a motoromhoz egy Volt mérőt ami az alábbi képen látható és nem tudom hogyan és hova kell bekötni. Aki ért az ilyenekhez azt megkérném hogy segítsen. Help!
Szia, vettem egy vezetékest,de a jeladó mágnest amit a küllőre kell tenni hogyan szereljem fel ? Mert gondolom ezek csak bringa kerék küllőkre mennek fel azok meg ugye vékonyabbak jóval a simó küllőnél és hát sehogy se tudom felfogatni.?
Fénykép van?
27x1es van.
yamahákra hondákra jó például.
blokkon kívül minden kopó alkatrész.