Elvileg teljesen jók azok is,és teljesen pontos értéket is fogsz kapni ha jól beállítod a kerék átmérőt, vezetékeset vegyél inkább a vezetéknélküli nekünk nem akart menni...valami bezavar neki.
Üdv, bringa órát szeretnék rakni a simómra, van e valami amire oda kell figyelni, pl hogy nem mindegyiket lehet használni motorra,vagy bármi dolog, milyet javasoltok,jók ezek az 1000-1500ft-os órák is ?
Erre a fordulatra lett terveztetve hozzá a kipu... nem mértük semmivel de a hangjából ítélve is e környékén van valahol,gyári gyújtással szinte alig húzott a rezósávban és elvileg a megszíktós is bírja 10ig.... de pontosan nemtudom lehet picit kevesebb de sokkal nemhiszem...
Volt közben gumicsere stb addig legalább 3/4 órát ment alapjáraton néha kicsit pörgetve,hidegen nemnagyon szokott vele menni legalább 5perc melegítés előtte.Elég csörgőkígyó hangja van de hogy mitől pedig minden új.... amugy amal 21es van rajta 80as fuvival 60/4hez magas fordulatra szerinted elég? próbáltam belőni most a legfelső állásban van a tű de nemtudom lehetne jobb is...kicsit belefullad ha egy tövet húzik neki,eddig 75ös volt benne de azzal nemvolt oké szerintem azért is nyalódtak el a dugók... van másik tű is de az szegény keverékhez van kise próbáltam mert egyszer már sikeresen megakadt vele.
Párszor meg kell melegíteni és csók.
Ha nagyon kímélni akarod akor először pár órát ne terheljed teljes gázon csak lájtosabban a kigyorsításokkal, de egy 9től menő motoron nicns mit járatni,, sáv alatt vélhetően úgy is csak forrni fog.
Ma raktuk össze havernak a gépet, mennyit kéne járatni kb? az a baj hogy 9ezertől kezd húzni alatta nagyon gyatra viszont mivel mostlett fúrva nemakarjuk hajtani sem... ilyenkor mitlehet tenni? használni totál lájt üzemmódban?
Az oka, hogy ilyen lamellát vettem egyszerű. Ilyet ajánlottak és azt akarom, hogy ne kelljen cserélgetni 2évenként. Amúgy a probléma megoldódott viszont jött egy másik probléma: csúszik :D A csúszás a régi lamellákkal is fenn állt! Viszont tányérrugó is 1 hónapja lett benne cserélve de nagyon könnyen be lehet húzni a kuplungot. Esetleg valami hibás rugó lenne? Még valami: A tányérrugó feltételéhez valami speciális eszköz kéne? Mert én nem tudtam feltenni elvittem itt a faluba egy ismerősömhöz de szerintem az is csak rá feszítette.
Minek vesztek ilyen fémbetétes szarokat? Sima 1000Ft-os mofakeres lamellaszettet vegyetek és kész. Ha a tizen sok lovas motorban jó, akkor egy utcai akármiben is jó lesz.
Másrészt meg mérd meg milyen vastagok a lamellák, illetve biztos jól raktad össze?
Üdv! Kéne egy kis segítség! Vettem 4 fémbetétes lamellát és 3 sima lamellát valamint kicseréltem a tányérrugót ami 1,7mm. Na most a gond az, hogy a kuplung nem emel ki rendesen, mert a tányérrugó szinte vízszintesen áll és nekinyomódik a kuplungtányérnak. Itt van két kép hátha látszódik rajta mi a gond! HELP. köszi
Ha ezeket kicseréled már biztos hogy nemkéne csúsznia,nemtudom mekkora hengered van de még a 70/4et is elviseli a gyári csúszás nélkül szóval biztos jólesz.
Nemkell persze,én olyasmikre gondoltam hogy meglazul valami csavar vagy eldugul a karbi ilyen kis apró semmi dolgok,aki nemért hozzá az rögtön rohan vele szerelőhöz hogy nemjó pedig lehet hogy egy nulla tudással orvosolható lenne.
Nem tudom milyen a motorod. Ha a kuplung állapota jó, akkor elegendő csak a lamellákat beletenned. Nekem a fémbetétes lamella nagyon bevált. Kiemel a kuplung rendesen, még 80W90-es olajjal is és nem is csúszik meg, pedig arányaiban egy nagyon jó kis hengerem van.
Üdv.
Vettem a gépemhez 4db A12 fémbetétes lamellát, 3db Kuplunglamella az a fém, és egy kuplung nyomólemezt. Ezek cseréjével megszüntethető hogy a kuplung ne csússzon meg ? :D
hogy magam is fényezzem
megcsináltam a szimót(mondjuk ez még bontatlan blokkos volt)
a gyerek mászkált vele múlt nyáron/ősszel
én meg tavasz óta avval járok melózni(2x20km) aztán egy defekten kívül semmi hibája sem volt
kb 2500km mehetett bele és még a karbit sem kellett pucolni
még a gyertyát sem vettem ki......
egy "furcsaság" történt csak hogy a felső láncvédőgumi teteje elkopott egy arasznyi részen
mondjuk ez szerintem a 16os első fogaskerék miatt lehetett
szóval ha jól van megcsinálva nem kell azt örökké berhelni
Érdeklődni: balint.cserszegi@gmail.com
28*1-es balmenetes lendkeréklehúzód lenne? Esetleg eladnád?
Ha nagyon kímélni akarod akor először pár órát ne terheljed teljes gázon csak lájtosabban a kigyorsításokkal, de egy 9től menő motoron nicns mit járatni,, sáv alatt vélhetően úgy is csak forrni fog.
Ma raktuk össze havernak a gépet, mennyit kéne járatni kb? az a baj hogy 9ezertől kezd húzni alatta nagyon gyatra viszont mivel mostlett fúrva nemakarjuk hajtani sem... ilyenkor mitlehet tenni? használni totál lájt üzemmódban?
Másrészt meg mérd meg milyen vastagok a lamellák, illetve biztos jól raktad össze?
Érdeklődni karcsika92@live.com
Szép estét! :)
Zoli bácsi csinálta :)
Vettem a gépemhez 4db A12 fémbetétes lamellát, 3db Kuplunglamella az a fém, és egy kuplung nyomólemezt. Ezek cseréjével megszüntethető hogy a kuplung ne csússzon meg ? :D
csaó
megcsináltam a szimót(mondjuk ez még bontatlan blokkos volt)
a gyerek mászkált vele múlt nyáron/ősszel
én meg tavasz óta avval járok melózni(2x20km) aztán egy defekten kívül semmi hibája sem volt
kb 2500km mehetett bele és még a karbit sem kellett pucolni
még a gyertyát sem vettem ki......
egy "furcsaság" történt csak hogy a felső láncvédőgumi teteje elkopott egy arasznyi részen
mondjuk ez szerintem a 16os első fogaskerék miatt lehetett
szóval ha jól van megcsinálva nem kell azt örökké berhelni