Ezért jobb ha az ember megtanulja és magának megcsinálja ha teheti,egy simson úgyse olyan hogy csak rákell ülni és menni vele valami kis hiba mindig lesz.... de ha van pénz mindig szerelőhöz vinni.... az a biztos amit én saját magamnak megcsinálok
értem én...... az én tyúkóla szimómban még az úszó is szét volt maródva.....
szimónak egy előnye van hogy nemigen kell hozzá célszerszám, és ami kell is aprópénzből előállítható és jó minden évjárathoz
Érdekes.
Nekem eddig mindenki megkérdezte a típust előre.
Nem véletlenül. Mikor látták is, akkor mégjobban megnyomták volna a tollat
Errefelé számít ég az is hogy vagy öltözve, milyen a sisakod, stb,
Ha nem kecskeszarosan viszed, akkor van pénzed vízre, leveszünk.
Ha igényesen tartod a géped, leveszünk.....
Ha illatos vagy, leveszünk.....
és ez a Táborinál hatványozottan így vehető észre.
Nem pontosak ezek az árak, de hengercsere simsonon 10k , Aerox 30k. Kb így kell elképzelni
De most érted, van egy túkólból előrángatott 30 ezerért vásárolt simson, amin kb minden rossz kicsit (vagy nagyon:)azt mennyivel is könynebb életrekelteni, mint mondjuk egy 10 éve álló rs-t?
Semmivel..
Műsor ugyan az, csak a folytéktartályok száma kicsit kevesebb:)
itt az a gond hogy a szerelő 5-6 ezres óradíjban melózik(minimum)
én meg 500-at kapok
tudom hogy az 5ezres óradíjban benne van a műhely rezsi, szerszámok amortizációja meg ezer minden, csak nincs a népnek pénze.....
Ezt a "mi kerül a simson javításán X összegbe, mikor az csak egy simson" sohasem értettem...
VAn a szerelőnek egy órabére, és kb tökmindegy, hogy mit szerel.
Hogy ez aránytalan az tény, de valahogy nem tudom belátni miért kelelne kevesebbet kérni (mondjuk nekem) egy simsonnal eltöltött x órai munkáért, mnt egy értékesebb motorral eltöltött uygn annyi órai munkáért.
Vagy talán végezzek annyival értéktelenebb (szarabb) munkát, mint amennyivel kevesebbet ér a simson mint egy modern motor?
Sziasztok!
Lenne nekem itt egy 100-as Simson km órám amivel nemtudok mit kezdeni.
3500ft-ért odaadom.
A postát én állom!
Személyesen kesztölcön lehet átvenni.
Képet kérésre csinálok róla.
e-mail: nyerlucznorbert@citromail.hu
Szia Speed!Nekem lenne esetleg egy eladó simóm s51/1.Cserébe kaptam mikor eladtam a mocim de kb 1 km-t mentem vele.Nem is akartam beszámolni de kellett a lé.Azért hülye fejemmel költöttem rá:új hátsó lámpa,új teló gumiharangok,új első sárvédő,új gyertya.Féklámpa (elöl,hátul),világítás jó.Működőképes!A festése kicsit csúnya,szerintem otthon festették kézzel.Nem szakadt ülés,kettő tükör.Kb.40E ft.Ha érdekel jelentkezz!06702749132 András
Helo
Hát figyelj simán elkérhetnek ennyi pénzt mert kitudja mi baja volt,meghát gondolom nem egy tökéletes állapotú a motor sem...alkatrészek és szerelési költség,bár én eddig soha nembíztam szerelőre egyik motoromat sem...A kipu pedig, ha jót akarsz inkább ne vedd meg,egyrészt szerintem nem is szép,a hangja sem túl jó és ront azon a kis teljesítményen is,keress használtan egy gyárihoz való rezót hiddel jobbanjársz lehet picit drágább de ez a gagyi meg pénzkidobás de ez csak az én véleményem
Csáó:) még nem nagyon jártam ebbe a fórumba...a helyzetem az h barátnőmnek az öccse vett magát egy S51 simsont 30ezerért....természetesen átbaszták... én a karbinál a dolgokat megcsináltam neki... aztán nem volt rá időm....apósomnak addig-addig sírt a gyerek míg el nem vitték egy szervizbe(ez júniusba volt) most telefonáltak a szervizből h kész van,és 45ezret kérnek érte....oké nem probléma kifizetjük mert holnap megyünk érte...de azért lesz egy-két hozzá fűzni valóm h egy simsonon mi került annyiba amikor a feladatuk csak az volt h induló képes legyen mert azért vették h a srác megtanuljon motorozni....szombaton lesz a szülinapja és majd akkor viszem át neki... szval pont jókor lett kész...és nem tudjuk a párommal h mit vegyünk neki....most nézegettem a mofaker honlapját még anno énis tőlük vettem mindent simohoz meg mz-hez és most találtam egy ilyen "gagyi rezó " jellegű vmit:D na szval a kérdésem az hogy ha ezt megveszem neki akkor a gyári könyökre illeszkedik-e,és hátúl nekem kell csinálni vmi konzolt? vagy a gyári szintén jó? http://www.mofaker.hu/termek/K... ez az amit kinéztem... pont leszarom h veszít-e a teljesítményén...egyszerüen más ajándék nem jutott eszünkbe mert kb mindene van a gyereknek.... segítségeteket előre is köszönöm.
Nemrég szerencsém volt ilyen jelenséghez. Egyszerű oka volt, a megszakító pogácsái be- ill, elégtek. Valószínű a kondenzátor miatt történt. Megszakító, kondenzátor csere orvosolta a hibát. Az igazsághoz hozzátartozik, hogy a lendítőkerék ék is el volt kissé nyíródva és emiatt a lendítőkerék is el volt fordulva kissé. A jelenség egyébként az volt, hogy szépen indult és viszonylag jól is ment csak amikor erőre lett volna szükség akkor csak visszaváltással lehetett felmenni olyan helyen ahol előtte vígan felment gázhúzással.
Nekem olyan problémám van hogy a simsonom nagyon szépen indul,nagy a kopreszió meg stb...de viszont nem megy ugy ahogy kellene..valakinek valami ötlete.. hogy mi lett el állitva ? én karbira tippelek..
Képeket kérhetnék a motorról?Lehet, hogy érdekelne!
marciikurkii@gmail.com
szimónak egy előnye van hogy nemigen kell hozzá célszerszám, és ami kell is aprópénzből előállítható és jó minden évjárathoz
Nekem eddig mindenki megkérdezte a típust előre.
Nem véletlenül. Mikor látták is, akkor mégjobban megnyomták volna a tollat
Errefelé számít ég az is hogy vagy öltözve, milyen a sisakod, stb,
Ha nem kecskeszarosan viszed, akkor van pénzed vízre, leveszünk.
Ha igényesen tartod a géped, leveszünk.....
Ha illatos vagy, leveszünk.....
és ez a Táborinál hatványozottan így vehető észre.
Nem pontosak ezek az árak, de hengercsere simsonon 10k , Aerox 30k. Kb így kell elképzelni
De most érted, van egy túkólból előrángatott 30 ezerért vásárolt simson, amin kb minden rossz kicsit (vagy nagyon:)azt mennyivel is könynebb életrekelteni, mint mondjuk egy 10 éve álló rs-t?
Semmivel..
Műsor ugyan az, csak a folytéktartályok száma kicsit kevesebb:)
én meg 500-at kapok
tudom hogy az 5ezres óradíjban benne van a műhely rezsi, szerszámok amortizációja meg ezer minden, csak nincs a népnek pénze.....
VAn a szerelőnek egy órabére, és kb tökmindegy, hogy mit szerel.
Hogy ez aránytalan az tény, de valahogy nem tudom belátni miért kelelne kevesebbet kérni (mondjuk nekem) egy simsonnal eltöltött x órai munkáért, mnt egy értékesebb motorral eltöltött uygn annyi órai munkáért.
Vagy talán végezzek annyival értéktelenebb (szarabb) munkát, mint amennyivel kevesebbet ér a simson mint egy modern motor?
Lenne nekem itt egy 100-as Simson km órám amivel nemtudok mit kezdeni.
3500ft-ért odaadom.
A postát én állom!
Személyesen kesztölcön lehet átvenni.
Képet kérésre csinálok róla.
e-mail: nyerlucznorbert@citromail.hu
ha kicsit ütött-kopott nem gáz de azért ne legyen benne2 ujjnyi 8as
elsősorban kiskőrös közelében érdekelne
Hát figyelj simán elkérhetnek ennyi pénzt mert kitudja mi baja volt,meghát gondolom nem egy tökéletes állapotú a motor sem...alkatrészek és szerelési költség,bár én eddig soha nembíztam szerelőre egyik motoromat sem...A kipu pedig, ha jót akarsz inkább ne vedd meg,egyrészt szerintem nem is szép,a hangja sem túl jó és ront azon a kis teljesítményen is,keress használtan egy gyárihoz való rezót hiddel jobbanjársz lehet picit drágább de ez a gagyi meg pénzkidobás de ez csak az én véleményem
Írj és küldök képeket, az árban is megeggyezünk!
marciikurkii@gmail.com
Mindenféle simson alkatrészem van, ha érdekel mást, akármi, írjon bátran!
Érdeklődnék, hogy valakinek otthon vagy a tudomásában nincs eladásra szánt simson váz nem horrobilis összegért? :D
Nemrég szerencsém volt ilyen jelenséghez. Egyszerű oka volt, a megszakító pogácsái be- ill, elégtek. Valószínű a kondenzátor miatt történt. Megszakító, kondenzátor csere orvosolta a hibát. Az igazsághoz hozzátartozik, hogy a lendítőkerék ék is el volt kissé nyíródva és emiatt a lendítőkerék is el volt fordulva kissé. A jelenség egyébként az volt, hogy szépen indult és viszonylag jól is ment csak amikor erőre lett volna szükség akkor csak visszaváltással lehetett felmenni olyan helyen ahol előtte vígan felment gázhúzással.
holnap megnézem!