A gyújtásról semmiképp szedd le a deknit és látni fogod a tekercseket.Van ugye a gyújtótekercs,van egy világító és egy töltő tekercs.A világítótekercsről csak az első lámpa megy,és van a másik annak két kivezetése van erről megy a hátsó lámpa,erről vehetsz áramot.Mindenképp szerezz egy multit és mérd ki a dolgokat mert belevan már ott piszkálva a kábelezésbe.
Hű de katyvaszság van itt,szerezz be legalább egy multimétert és nézd meg jó e a gyári kapcsoló.Amugy röviden annyi hogy a féklámpához húzol áramot a kapcsoló pedig adja a testet.
Sziasztok! Hogy tudnám bekötni a gyári féklámpát? Azt sem tudom jó-e még a gyári kapcsoló, de meg szeretném tudni. a képekben meg van, hogy melyik vezeték mi, és az alapján szeretném megtudni, hogy hova kell kötni.
ssziasztok azszeretném kérdezni valakinek nicns elfekvöben egy simsonja nagyon ocslon nem baj ha rosz mármint motorikusan legyen rendben az a láényeg ha szakdt vag ynincs fék akármi az nem gond de minél oclsobban kéne és hogy müködjön
Sziasztokk! Megjöttek a kis alkatrészeim, komplett eleje cserés lett egy hülye ducato miatt -oké fele-fele hibásság. Na össze kéne rakni, de az érkezett telók nagyon puhák, nyilván olaj nincs bennük. Szeretném nem annyira szétbombázni, mint,a hogy egy youtube-os videó mutatja, hogy a legegyszerübb feltölteni őket? Köszönöm!
Hello meg válnék Simsonomtól! Nagyon jó állapotban pár szépség hibával! Motorikusan nagyon jó nem volt szét hajtva se kínozva! Én munkába járni használtam! 60ezer ftért el vihető! Nem eladó külön külön! Ha érdekel hívj!
Tel.: 06705804452
Reggel 9- 7 ig bátran hívhatsz!
mz....... azt meg egy zsiguli trafóval és 3db laposelemmel üzemeltük be
persze utána nem ilyen felszereltséggel működött
de az 51esben szerintem még mindig az a trafó van, a légszűrő felett lett lepókozva mert nem fért el a váz alatt
ilyenek ezek a vidéki sufnimesterek
Heló mindenkinek, olyan problémám van hogy a kis kondenzátor havonta elromlik a Simsonomba, nem tudom mért, és kezd nagyon idegesítő lenni, ha valaki tudja mi lehet a probléma okozója kérem írja le! Köszönöm
Még az is lehet hogy működget, csak garantáltan nem optimálisan.
Ráadásul az akkus gyújtáshoz való trafók tökre alkalmatlanok, mivel az akksis rendszerét tekintve más.
(az akksisnáűl zárt megcakító mellett a primerben áram foly, lendkerékmágnesesnél meg nem foly semmyi iylenkor a trafóban, hanem a ygulkatekben folydogál a kakajó.
Eből fakadóan a menetszámuk és az áttételük is igencak más mint ami kívánatos lennne.
De persze én is jöttem már haza a megöglött gyulatek helyett villtekkel:)
(tirisnél monynuk ez nem jáccik)
Rossz a hajtókarom derékszöge, emiatt a dugattyún már láthatók a lefújás nyomai. Most is beállíthatom a derékszöget, vagy mindenképpen az újrafúrt hengerhez állítsam be?
Mikor raktam össze szépen tolta az olajréteget, de úgy néz ki mégsem jó.
Tel.: 06705804452
Reggel 9- 7 ig bátran hívhatsz!
persze utána nem ilyen felszereltséggel működött
de az 51esben szerintem még mindig az a trafó van, a légszűrő felett lett lepókozva mert nem fért el a váz alatt
ilyenek ezek a vidéki sufnimesterek
Lehet hgy a trabi-varesz azonos, azt nemtom, de hgy ezek háromszor akkorák mint a simsoné az tény.
(korábbanleírtam miért)
Az mz trafó sem egyezik ezt is leírtam miért.
Ráadásul az akkus gyújtáshoz való trafók tökre alkalmatlanok, mivel az akksis rendszerét tekintve más.
(az akksisnáűl zárt megcakító mellett a primerben áram foly, lendkerékmágnesesnél meg nem foly semmyi iylenkor a trafóban, hanem a ygulkatekben folydogál a kakajó.
Eből fakadóan a menetszámuk és az áttételük is igencak más mint ami kívánatos lennne.
De persze én is jöttem már haza a megöglött gyulatek helyett villtekkel:)
(tirisnél monynuk ez nem jáccik)
a wartburgé kicsit hosszabb volt
csak hogy kötözködjek
Rossz a hajtókarom derékszöge, emiatt a dugattyún már láthatók a lefújás nyomai. Most is beállíthatom a derékszöget, vagy mindenképpen az újrafúrt hengerhez állítsam be?
Mikor raktam össze szépen tolta az olajréteget, de úgy néz ki mégsem jó.
Fúrás mindenképpen kell, ezt látni.
a mostanit (51b) még nem kellett tákolni
Volt hatos gyújtás, ezt a korai s50-ek re rakták utoljára gyárilag.
Volt 12voltos gyújtás.
Mindkettő a saját hozzá való rtafójával szeret műküödni, bár valahogy műkszenek egyms trafójával is..
valahogy...
Persze, a gyula a világító-töltő rendszer független,ez tény
http://www.youtube.com/watch?f...!