Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok mit régebben írtam van egy 60/5F M hengerem és már lassan 200km belepakoltam és nemvolt semmi gond 15ős lánckerékkel 3. 40-50 gurultam vele benzinhez több olajat is raktam,ma megyek szintén hasonló tempóval és egyszer csak kicsit elkezd lassulni behúztam egyből kuplungot
és utána egyből meg is ragadt a dugó (keystone) meg állás után szép lassan lenyomtam 1-2 szer a berúgó kart és nem érzettem semmi furát
betoltam mert a házunk előtt történt a probléma és vártam vele 10 percet majd utána simán beindult mentem is 1 kört és nem érzetem semmi gondot. ilyentől károsodhat a henger ill a dugó ? szétszedjem azért megnézni ? válaszaitokat előre is köszi, bocs az estleges helyesírási hibákért !
Hello!
Nekem van első teleszkópom!Sárhányóm is, csak le van vágva "sportosra"!
sZIASztok! Keresek 51-hez első telókat, villanyakat első sárvédőt.
Eladó dupla óratartó gumikkal együtt!
kap 51-es blokkot mert ez nem az igazi!
Szerintem pont a jó állapot miatt akar bele 51es blokkot.
Kár szétszedni, egészen csinos.
Nagyon max 15
Vizesítéshez hűtő eladó.
50-es motoron volt.
Csőtök!

Egy korrekt állapotú kipróbálható s50-blokkért mennyi péénzt lehet elkérni?
( amennyiért el is lehet adni)
de volt csak nem tom mért ment el egyiknapról a másikra
mennyiért fúr az embered?
Sajna én nem fúrok hengert.
(bár ait hengerfúrás címszóval művelnek egyesek, annyi erővel ez anyémmég jü is lenne:)

DA van rájü emberem
Eladó lett szeretett kis Simsonom ha érdekel valakit

http://www.kepesmotor.hu/simso...
Tehát fúrsz hengert, amennyi az annyi? Posta nekem oda vissza 2 ezer. Keystone gyűrű az öntött gyűrű? Az a gond a kipufogó nyílástól jobbra bele is húzott a hengerbe egyet, de azóta használom, mert kell használnom. Gyűrű csere nem hiszem hogy ilyenkor túl egészséges lenne, a motorban "már" 500 km felett van.
Olyasmit csinálniék én is amit leírtál.

VAn még egy jelenség, ami ö9ntött gyűrűknél előfordul.

Ha ygszer megütöd a gépet, utána nem megy.
Friss hengerben iylakor ha kicserled a gyűrű, megint megy.
(gyűrűcserét ugye csak friss hengerben lehet eredményesn eljátszani.

A leírt dolog nem feltétlenül magyarázat a bajodra, de akár lehet is.
Vegyél tőlem! :)
Az enyém is életben van, és a kinyomó pálcáid is.

Zoli dugattyút mikor tudjuk intézni? Hidegen nagyon megy a motorom, viszont melegen már nem is húz a "rezósávban", csak elforog a végéig, de sokkal gyengébben, és erőteljesen csörög (gyűrűhang). Sajnos a bejáratást hamar befejeztem, de addig melegen is húzott, majd elgyengült, majd mondom kihűl és visszajön az erő, erre másnap sem lett sokkal jobb a hideg henger ellenére. Tehát jó volt a cucc, nem hiszem hogy elmelegedés gondja lenne. Szerintem inkább a henger meg a dugattyú rosszul kopott be a terhelésim miatt, mások a tágulások és ezért gyengül el.

Még valami. Derékszögelést néztem, jót mutatott, mégis véleményem szerint ferde valamennyire. Jobb oldalon a tűzgát kaparja a persely tetején lévő elszíneződött gyűrűt.

Arra gondoltam megfúratom ahhoz a dugattyúhoz és télen hétvégenként megpróbálom járatgatni a hidegben, valamint előtte a hajtókaron kicsit feszítek.

Mit javasolsz?
Majd szétkapom aztán kiderül hogy kopott-e. Már egyre rosszabb hangja van a szimónak. Tűgörgőt milyet vegyek? Amilyet adnak a motorosboltban, vagy vegyek inkább csapágyboltban?
Hihi, köszcsi:)

amúgy mióta csinlok iylesmit, drasztikusan lecsökkent a "szétmállott a házagoló és mindent vitt" tipusu fórumbejegyzések száma.

Csak idén több mint 100 párat vettek tőlem, mindegyik életben van, ahogy a korábbiak is.
Ez egyszerre ment :)
Csapszeget nem árt, hézagolót nehogy cserélj, csak ha kopott, de ha kopott, akkor csak Emzolitól vegyél!
Görgőcserénél alap a csap szeréje is.
A boltinál jobb hézagolüót meg tőlem vehetsz.
Hello. Tűgörgő cserénél szoktátok cserélni a csapszeget és a hézagolókat is?
Háát... nem vagyunk egyformák.
Sziasztok!

Simson S51 főtengelybe alsó és felső INA tűgörgős kosár eladó. A felső az műanyagkosaras, az alsó fémkosaras.

Ha valakit érdekel írjon.