Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nagggyon vicces...
Jah ez se rossz! Néztem. Nagyon Szép kis csajszi!
Ilyen szempontból mondjuk a futártól vett csőtengőm se a legpontosabb (5 sebis), 1mm-el kilóg a kihajtásnál a csapágy, kb akkor lett volna síkban a blokkal, ha a tóloldali csapágynál a zégerhez nem teszek egyáltalán hézagolót :)
Az az 1mm még nem is volna bj, simán kisakkozható mivel ez egész blokk meglhetetősen antiprecíziós.
A jobb blokkfélbe összerakod úgy hézagolva, hogy a kuplungtengelyn lévő fogaasokkal kb fussnak a másik tengelyen lévő fogasok és csók, a bal oldalon úgy is oda hézagolod a kimenőtengely csapágyat ahová akarod.
(a kuplungtengely kis csapágya meg eleve oda megy ahova akar:)
Sziasztok!
Vettem a napokban simsonra egy 16N3-as karburátort, vadi új.
Mikor ráraktam, a motor vesztett az erejéből és a gyorsaságából, de nem fulladozik vagy ilyenek. Miért van ez? (az előző 16N1-s volt)
http://youtu.be/wC02JCLiqOQ [/L] inkább ezt nézzétek
Igazi simson szerelési gyöngyszem érdemes megnézni!
http://www.youtube.com/watch?f...
Hát a helyedben megmérettném azt a csőtengelyt mert fogadok hogy a gyárinál 1 mm rel rövidebb a fogaskerekek meg hézagolók vastagságának együttvéve. (én megszívtam egyszer azért szólok)
Ha rákeresel van pár találat szocimocisra.
A második kb a veteránapró ahol hasonló alkatrészeket hirdet, jó esélylelugyan az a figura.
Itt kierül hogy Balog Róóbert gyöngyöspatai illetőről van szó :)

Oszt enji:)
Igen, azt hiszem ezt az alkatrészt én kérdeztem tőle akkor, és a vége az lett hogy nyíltan lehülyézett, aztán persze törölte a hozzászólásaim. Innentől kezdve meg ha ingyen adna tökéletes alkatrészt, tőlem aztán akkor is rárohadhat az egész.
Engem igazából az érdekelne, miért gondolja, hgy bárki elhiszi, hgy pont a váltóalkatrések nem tajvani/kanaiak, miközben ott a neperán mellette a többi amit hirdet, a két oldalnyi garanáltan tajvani/kínai alkatrész :)

De mindközül ez a kedvenc hirdetésem:
váltódob taréj

Terméyszetesen itt is beszélt össze vissza hülyeségeket emikor megkérdeztök, mégis, árulná már el, szernte miképpen lehet ezt felszerelni egy 3-4 sebeségeshez való váltódobra:)

ez az alkatrész, konkrátan átverés, mert a leírt módon nem működik.
Ha nem tajvani akkor magyar kisipari izé, amiben vagy sikerült a sorozatot legyártani pontosan, vagy nem, de el kell adni. Futárnál lehet MZA kezén is átfutott csőtengőt kapni, rezezett, meg úgy frankónak néz ki, persze nem árt ott helyben kipróbálni, de valahogy már látszatra is bizalomgerjesztőbb mint ez.
http://www.futarmotorosbolt.hu...
Ez a fószermegehetősen sajátos..
Maikor elkezdtük kérdezgetni mit is árul, honnan is van, először összehordott hetet havat, mjd törölte a kommenteket mert nevetségessé vált:)

természetesen ebben is van zöldség.

"kínai préselt fogaskerék" nem létezik, mindgyik mart csak a tajvaniak zöme szarul.
(lemezből préselt lánckerékből létezik)

További öröm, hogy a négysebességes váltó az nem úgy ááössze, hogy a háromsebességesre ráhúzol egy hoszú negyediket, mert az egy borzasztó széthúzott szar váltót eredméynez amivel a motor csak szenved.

Iylen áttételhez kellene vagy dupla teljesítméy mint a széria motornk van, és még ahhoz is kínos lenne mondjukdombos környéken.
Továbbá a csőtengely természetesen nincs rezezve...
(nekem szemre ez tökre a tajvani csőtengely:)

zóval ez is egy zöldség ahogy van.
Szerintem nagyon nem! Előfordulhat, hogy működőképes és venni fogja a sebességeket, de biztosan nem finoman pattanva. Ehhez viszont csak 1db 4. sebességet adnak, ami nem is gyári áttételű, hanem hosszabb. A váltódob szétkophat, próbálj meg valami gyári bontott komplett váltót, ezt nem erőltetném, főleg nem ennyiért.
csinálj egy ilyent:
Sziasztok nézegetem 4 gangos váltókat találtam egyet azt írja az ipse hogy nem kínai hulladék csak nem tudom hogy hihetek e neki. Vélemény ?
4 gangos
Üdv.
azt szeretném megkérdezni hogy simson s51 B-n hogyan lehet bekötni a fénykürtöt ?
Elf moto xt vagy mi a rák.
Közösen vesszük páran, 1800 ra jöön ki egy lieter.
Korábban Rpsolt sootert vettünk, mégkorábban 50literes hordós repsolt az volt csak a durvn olcsó, 1000 volt literje.

Szóval én rész szintinél rosszabbat nem teszek bele, mert koxolgssa évente a faccom a dugót e kiput meg a fejet.
helló azóta kihajtottam még 1teli tankot a gépből 50-55 körül mentem nem volt semmi gond se ragadás se semmi , amúgy milyen keverék olajat szoktál használni ?most már küldöm neki fél gázzal is megy mint a szemét... :)
na srácok nekem is lett egy élményem az utángyártott alkatrészekből...
Mofakerben vásároltam villogtatót.Felraktam nem megy....
Szétszedtem.
Egy szétégett bimetál látványa fogadott
nem az az 550 Ft a baj.hanem az,hogy ilyet árulnak...
Tessék látod megisvan a megoldás,előbb nézd meg és ha végképp nemtudod akkor kérdezz csak mert ebből így senki nemtud segíteni
Kevés infót adok meg kb 2 napja van meg sok infóm nekem sincsen de megoldottam a lánckerék tengelye volt kicsit beesve és ellentartott a keréknek így a 3 köröm nem ért össze .
Most nem bunkóságból vagy ilyesmi de már nem ez az első eset hogy hasonlót kérdeznek.Most komolyan honnan a büdös lóf*szból tudjuk így hogy mi a baja? átlátunk a monitoron keresztül vagy mi? kb olyan mint a nem megy a motorom mi a baja? annyira kevés infót adsz meg és annyi meg annyi oka lehet hogy értelmetlen a kérdés... nézd meg a lehetséges hibákat a gumi amit teis írtál,lánc,lánckerekek nincs e lelazulva a blokknál stb... szépen nézd végig az egész hajtást és kiderül hogy a blokkban hullott e szét valami vagy valami más annyira egyszerű de tényleg....
Írtam E-mailt, tudnál válaszolni rá? Persze csak ha tudsz.
Ha közel viszed a motort a monitorhoz, megmondom...