Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szevasztok van egy Simson s51-em hosszú 4 sebességes az lenne a kérdésem hogy tegnap hazafelé bandukolva leállítottam a gépest mivel gurultam dombnak le kuplung behúz ,egyesbe be, beindul ,majd nincsen sebesség ,a kerék nem viszi a hátsó lánckereket, haver megnézte azt mondta hogy ami a lánckeréknél van gumi az kopott el (szétszed megfordít egy darabig jó pont haza érnék vele ám az utca elején ugyan úgy elment a hajtásom enyhe dombon lakom ) szerintetek is ez vagy más okozza előtte semmi gondom nem volt vele kérem aki tud segítsen rajtam :)
igen
KÖSZI a segítséget okés egyből nyomom a szívatót ha ragadna
FAja.

A biztonság kedvéért dhatnál neki a keveércsavarral annyi nyálat alul, hogy mr kicsit döccenve vegye a fordulatot.
Az alapproblémáűt uyna nem oldod meg, de kicist azért javít a helyezeten.

Legközelebb a szivatót tépjed rá, az sem baj,ha lefullad.
1-1,5 centiben értendő
tandíjra kéne a pénz így meg kéne válnom a simsontól
4 sebességes tirisztoros.fúrt hengerrel.esetleg ha valakit érdekel
De remélem nem kell megválnom tőle
Nagyon butát had kérdezzek! Első hátsó kerék ugyan az?
helló leszedtem a hengert és a dugó a kipu oldalánál fentről volt 1-1,5 hosszan szürkés hengeren nem nagyon látszott semmi ,meg csiszoltam 500 as kopott papírral meg 1000 is szürkeség eltűnt 1-2 finom kis karcocska maradt, a gyűrűket is leszedetem vájatoknak az élét is finoman megcsiszoltam meg a hengert is ahol voltraja az a kevés szürkés kula. összeraktam + amal karbi tűjén állítottam hogy többet kapjon ideiglenes mig nem szerzek veszek olyat amit meg lehet jól faragni ... összeraktam beindítottam minden ok ,nem csörög zörög
Irtam, alkudozzunk.
Huh. Alig várom. gbr.auer87@gmail.com-ra j9hetnekk.
Hello!
ezek közül minden van, adj e-mailt és képet is küldök, mindenről!:D
Am, jó állapotban van minden, mert egy felujitott motort szerelek szét!Teleszkópban uj szimering, olyaj meg ilyenek!:D
Nem baj, ha sportos, csak óv valamit esőtől? Villanyakad is lenne? Telók milyen állapotban, nem megtekert nyak is volna? Esetleg első kerék, tank és balos lemezdekni?
én 30km-t is levezettem 1 huzamban megállás nélkül és nem volt semmi gyönyőrűen ment szép volt a hangja is. most járok 506 km-nél
köszi a segítséget majd kiszedem és próbálok valami hasonlót venni amit bele lehet faragni ....,hát lenne 1 tippem hogy valahol a negyed gázkar állás környékén kevesel ..mert úgy szoktam gurulni vele és elégé fel is szokott melegedni
A tű csak tipp volt.
Ha amalod vaan abba garantáltan csinálni kell.
Aszem 150es vagy miylen mz tűből faragtam anó.

megnéztem miylen gázállásnál kevesel(megy felfelé a hőfok) megjegyeztem, otthon levettem a karbit megnéztem az a gázáls mekkora suberelmozdulásnak fele meg, és ahogy mondod fúrógép +csiszolópapír és közben mértem.

A végén azért nem ártana ha nem lenne reszelős a tű.
Pár 100 forint és kb 1 óra ráfordítással csinálhatsz magadnak egy tűkészletet különböző kúposséggal.

Ara viszont figyelj, hogy a kúposség kezdetét ne vidd sokkal fentebb, mert akkor ott meg sokalni fog egy keskeny sávban
köszi ! így menni fog hát remélem nem lesz nagy meglepetés :( ,és a vastag tűvel mit tegyek befogjam fúrógépbe és 500 papírral szedjek középről le vagy ez nem túl jó ötlet ?
Le kell szedni a hengert és megsasolni a dugót.
Ha megakadt, iylesmit fogsz rajta találni:

http://t1.gstatic.com/images?q...

Ahengerfalról is le kell szedni az oxidot, kopott 500 as papírrl.
értem akkor elég leszednem a henger fejet vagy a dugón kellene keresnem a rendeletességen a vastag tűvel mit lehet kezdeni ?
lehet, hogy egyszerűe hidegebb volt reggel mint amikor beálíltottad.
Hideg-pára= ragadás.

HA nem teljesítméynen akadt meg, hanem félgázon (amal szokás) akkor vastag a tű.
Legközelebb ne a pukulungot húzzad, hanem a szivatót, az egy pilalnat alatt viszahűti a dugót mielőtt még megcsípné.

HA megfogta, le kell rola csiszolni az oxidot.
hát egyik haveré volt 9-10 k ra van faragva 10le kb.3 évig használta neki 3 gangos váltóval ment 85-90 körül, én is ültem a gépen tényleg jó volt most csak annyi hogy meg lett fúrva Erki Laci fúrta meg .
Sok mindentől lehet, egyáltalán milyen henger ez? Mert ez a "60/5/M" meg hasonló semmitmondó adatok nem mutatnak semmire, ha valami hegyesebb cucc, akkor mondjuk gyakorlat sem árt hogy rendesen bekarburáld, jó helyen legyen a gyújtás satöbbi. Illetve ugye az utóbbi pár évben boldog boldogtalan szarért hugyért elkezdett faragni anélkül hogy értene hozzá, és kritikán aluli szarokat árulnak...
értem hát eddig rövidebb távokat szoktam vele menni 5-6 km azt most 1 kicsit többet mentem és szerintem jobban felhevült, ettől lehet a ragadás ?
A mutat az ott "miatt" akart lenni:)
Ragadás után ha átfordul kb azonnal lehet indítani (már ha nem ragadt akkorát hogy kampec van) Én volt hogy a váci úton felüljárón belső sávban ragadtam, élvezetes volt vele kifutni a járdára:) Na de szóval, érdemes szétvenni a cuccot, és megnézni mekkorát ragadt, gyűrűk körül ragad, akkor szorulhat a gyűrű a horonyban, az elkenődött alu mutat a gyűrűhorony élét finoman le kell húzni reszelővel. Illetve rá kéne jönnöd mitől ragadt meg, mert ugye egy ragadás az nem üzemszerű dolog. :)

Esetleg dobálj be róla pár képet ha lehúztad, egyáltalán hogy melyik részen ragadt.