Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Amúgy érdekes ez a fórum, benéz egy új ember, benyögi a szokásos benzinvanszikravanmégemmegyseíccsetek témát,majd soha többet nem látjuk, és 10 ből 9 meg sem közsöni.
Szerintem megfelelő válasz a kérdésre.... annyi meg annyi oka lehet hogy szinte "hülyeség" ilyet kérdezni... logikusan gondolkozva elkezdem végignézni az egészet és kizárni azokat amik jók szerintem...
Most akkor nincs szikra? eddig úgytudtam hogy csak tolásra indul....
Szevasztok! Van egy simson s51-es hengerem ami fel lett fúrva 60-ra(41) azóta nem vólt még motoron! Elötte 50-es ként elég jó forgott és felső tartományban egész jól ment erős vólt! Azt hiszem már vólt kicsit leszedve a hengertalpból! az lenne a kérdés maradhat-e a gyári 50-es hengerfej vagy kell 60-as! Mert olvastam olyanokat is hogy az 50-el kisebb az robbanótér és az jobb!? A lényeg nekem hogy maradjon forgós és menjen is jól! Adjatok tanásot légyszi! Előre is köszííí!
Az nem is érdekel,hogy a hűtődbe miért nincs világítás?
Engem egyébként baromira nem érdekel,hogy sötét van a hűtőben,ha rogyásig van minden földi jóval! Ja! Ez nem is a "zabáld magad halálra" topik! Bocsi!
Nem nagyon próbálkozok.úgysincs szerencsém.de látom neked van
köszi megpróbálom
Nincs a hűtőmben világítás, pedig vettem már bele trappstasajtot meg párizsit is, sőt a hétfői tökfőzelék maradéka is benne van még, a lámpa mégsem ég.
Mi leeht a baj?

(mielőtt még megsértődnél, arra próbáltam utalni, hogy ez egy megválaszolhatatlan kérdéssorozat:)

első körben meg kellene mérni, hogy terhelés nélkül egyáltalán böffent e valamit a trafó előtt a ygulatek.
( le kell kötni a trafóról)

Rugásra meg kell lennie a tekercs által szolgáltatott 6-12 volt nagy részének.
(ha nincs műszered, vegyél)
(lehet próbalánykával is próbálkozni, de az nem fog egzakt értéket mutatatni, csak van-nincs állapot kimutatására alkalmas)

Ha ncns fesz, vagy kicsi, akkor haladjál visszefel a kapcsolón (slusszgombon) keresztül az alaplapig.
Első körben ne a kondit cseréld ki, hanem méjl rá a gyulatek ellenállására nyitott megszakítónál.
Érdemes megtekinteni a megszakító felületét, ha ez is oké, és amegszakító elektromosan is nyit-csuk, akkor jön a másik kondi.

Persze, ha az első mérés után megvan a kívánt fesz a trafó előtt, akor a trafónérdemes primer-szekunder ellenállaotot mérni.

Továbbá mielőtt bármit csinálnál trafó szkunderén meg kell vizsgálni van e delej (megfogod, ha megbasz oké, ha nem, nemoké:)
DE miköze a szimeringnek ahhoz hogy nincs egyáltalán szikra?
Azért less rá... mi is vadi újat raktunk be mégis rosszvolt... kis tömítőpasztával raktam bele egy újat azóta is tökéletes.
1 hónapja cseréltem azt a szimeringet és új 50-es henger is kapott a kicsike
Egyik havernak nemrég ugyan ezt csinálta,gyújtás oldali szimering...cseréld ki egy próbát megér.
Volna egy kérdésem:

Simson s51n-nál miért nincs szikra cseréltük a gyújtótekercset próbáltuk másik trafóval de így sincs szerintetek mi lehet a baj?
Köszönöm. Én már 3x nyertem SuperBike-kal. Próbálkozol nyerni?
eh bezzeg én sosem nyerek semmi
gratulálok
Ki aki mit nyert? Ma reggel hozta a postásnéni. SuperBike ajándékcsomag.
jár egy darabig aztán lefullad
Hát ez lehet a villahíd is...
Lehet esetleg még hogy valami nem oké a szivatónál,vagy szimering..gyújtásoldali is okozhat ilyen hibát...ha beindul milyen az alapjárat?
Kérdezd meg tőle szerintem
Próbálj egy 75-ös fúvit,72-essel nekem is megtorpan gyorsításkor. 75-össel nem. És a tű fel van emelve teljesen.
Hát, van eladó teleszkópom, és a vásárló ugy kérte, hogy pápaszemekkel eggyütt...?Ez mi lehet?:OEz eladó!
Zéger?
Helló!
Szükségem lenne egy kis segítségre: van egy 51B- enduro simsonom sok baj volt vele de lassan sikerül megcsinálgatni, eddig jó volt és be lehetett indítani, de elkezdett csúszni a kuplung, kicseréltem a lamellákat és jó lett azóta nem lehet berúgni, csak akkor indul el ha betolom de akkor is egy bő 10-20 méter után, de az előtt jó volt, eső rúgásra indult,arra gondoltam hogy lehet, hogy meg kellene fúratni a motort mert kicsi a kompresszió
Hello!
Simson első teleszkópnál, mi az a pápaszem?
Segítsetek, légyszi!