Amúgy érdekes ez a fórum, benéz egy új ember, benyögi a szokásos benzinvanszikravanmégemmegyseíccsetek témát,majd soha többet nem látjuk, és 10 ből 9 meg sem közsöni.
Szerintem megfelelő válasz a kérdésre.... annyi meg annyi oka lehet hogy szinte "hülyeség" ilyet kérdezni... logikusan gondolkozva elkezdem végignézni az egészet és kizárni azokat amik jók szerintem...
Szevasztok! Van egy simson s51-es hengerem ami fel lett fúrva 60-ra(41) azóta nem vólt még motoron! Elötte 50-es ként elég jó forgott és felső tartományban egész jól ment erős vólt! Azt hiszem már vólt kicsit leszedve a hengertalpból! az lenne a kérdés maradhat-e a gyári 50-es hengerfej vagy kell 60-as! Mert olvastam olyanokat is hogy az 50-el kisebb az robbanótér és az jobb!? A lényeg nekem hogy maradjon forgós és menjen is jól! Adjatok tanásot légyszi! Előre is köszííí!
Az nem is érdekel,hogy a hűtődbe miért nincs világítás?
Engem egyébként baromira nem érdekel,hogy sötét van a hűtőben,ha rogyásig van minden földi jóval! Ja! Ez nem is a "zabáld magad halálra" topik! Bocsi!
Nincs a hűtőmben világítás, pedig vettem már bele trappstasajtot meg párizsit is, sőt a hétfői tökfőzelék maradéka is benne van még, a lámpa mégsem ég.
Mi leeht a baj?
(mielőtt még megsértődnél, arra próbáltam utalni, hogy ez egy megválaszolhatatlan kérdéssorozat:)
első körben meg kellene mérni, hogy terhelés nélkül egyáltalán böffent e valamit a trafó előtt a ygulatek.
( le kell kötni a trafóról)
Rugásra meg kell lennie a tekercs által szolgáltatott 6-12 volt nagy részének.
(ha nincs műszered, vegyél)
(lehet próbalánykával is próbálkozni, de az nem fog egzakt értéket mutatatni, csak van-nincs állapot kimutatására alkalmas)
Ha ncns fesz, vagy kicsi, akkor haladjál visszefel a kapcsolón (slusszgombon) keresztül az alaplapig.
Első körben ne a kondit cseréld ki, hanem méjl rá a gyulatek ellenállására nyitott megszakítónál.
Érdemes megtekinteni a megszakító felületét, ha ez is oké, és amegszakító elektromosan is nyit-csuk, akkor jön a másik kondi.
Persze, ha az első mérés után megvan a kívánt fesz a trafó előtt, akor a trafónérdemes primer-szekunder ellenállaotot mérni.
Továbbá mielőtt bármit csinálnál trafó szkunderén meg kell vizsgálni van e delej (megfogod, ha megbasz oké, ha nem, nemoké:)
Helló!
Szükségem lenne egy kis segítségre: van egy 51B- enduro simsonom sok baj volt vele de lassan sikerül megcsinálgatni, eddig jó volt és be lehetett indítani, de elkezdett csúszni a kuplung, kicseréltem a lamellákat és jó lett azóta nem lehet berúgni, csak akkor indul el ha betolom de akkor is egy bő 10-20 méter után, de az előtt jó volt, eső rúgásra indult,arra gondoltam hogy lehet, hogy meg kellene fúratni a motort mert kicsi a kompresszió
Engem egyébként baromira nem érdekel,hogy sötét van a hűtőben,ha rogyásig van minden földi jóval! Ja! Ez nem is a "zabáld magad halálra" topik! Bocsi!
Mi leeht a baj?
(mielőtt még megsértődnél, arra próbáltam utalni, hogy ez egy megválaszolhatatlan kérdéssorozat:)
első körben meg kellene mérni, hogy terhelés nélkül egyáltalán böffent e valamit a trafó előtt a ygulatek.
( le kell kötni a trafóról)
Rugásra meg kell lennie a tekercs által szolgáltatott 6-12 volt nagy részének.
(ha nincs műszered, vegyél)
(lehet próbalánykával is próbálkozni, de az nem fog egzakt értéket mutatatni, csak van-nincs állapot kimutatására alkalmas)
Ha ncns fesz, vagy kicsi, akkor haladjál visszefel a kapcsolón (slusszgombon) keresztül az alaplapig.
Első körben ne a kondit cseréld ki, hanem méjl rá a gyulatek ellenállására nyitott megszakítónál.
Érdemes megtekinteni a megszakító felületét, ha ez is oké, és amegszakító elektromosan is nyit-csuk, akkor jön a másik kondi.
Persze, ha az első mérés után megvan a kívánt fesz a trafó előtt, akor a trafónérdemes primer-szekunder ellenállaotot mérni.
Továbbá mielőtt bármit csinálnál trafó szkunderén meg kell vizsgálni van e delej (megfogod, ha megbasz oké, ha nem, nemoké:)
Simson s51n-nál miért nincs szikra cseréltük a gyújtótekercset próbáltuk másik trafóval de így sincs szerintetek mi lehet a baj?
gratulálok
Szükségem lenne egy kis segítségre: van egy 51B- enduro simsonom sok baj volt vele de lassan sikerül megcsinálgatni, eddig jó volt és be lehetett indítani, de elkezdett csúszni a kuplung, kicseréltem a lamellákat és jó lett azóta nem lehet berúgni, csak akkor indul el ha betolom de akkor is egy bő 10-20 méter után, de az előtt jó volt, eső rúgásra indult,arra gondoltam hogy lehet, hogy meg kellene fúratni a motort mert kicsi a kompresszió
Simson első teleszkópnál, mi az a pápaszem?
Segítsetek, légyszi!