Belerakjam az uj tűt amit adtak az uj karburátorhoz? Csak a régi mintha vastagabb lenne! A fúvóka 72-esre lett cserélve ezért raktam a régi tűt bele! Tanács? Van uj tű is!
Hali srácok! Tanácsot szeretnék kérni, ugyanis ma csináltam egy ismerősöm simsonját, uj karbit kapott és hajtás oldali főtengelyszimering lett cserélve+gyujtást kellet állitani rajta. A tünet a következő: a motor szépen veszi a forulatot alapjáraton is kiforog rendesen és terhelésre is jól muzsikál, de olyat csinál hogyha elindulok és forgatom akkor kb 3-4e-es forulatnál mintha kihagyna a gyujtás lehorkol kb 1-2másodpercre, majd utánna mintha mi sem történt volna kiforog végig és minden fokozatban szépen megy! Ezt minden elindulásnál megcsinálja, mindegy hanyadik fokozatban van, mert csak ennél a fordulatszám tartománynál csinálja! Tanácstalan vagyok, még a kis kondenzátorra gyanakszom, mert a szikra is sárga nem pedig szép kék! Ha valakinek van ötlete szivesen fogadom! A motor 4sebességes 60-as henger 72-es fúvóka, tű felülről a másodikban, úszószint beállitva, fúvókák kipucolva. Egyébként a motor szépen megy, de nem tudom miért hagy ki! Gyertyát 3-at is próbáltunk, de mindegyikkel ezt csinálja!
Hali! Csinált már valaki babetta gyújtást előgyújtásszabályzós cdi-vel? Régebben hallottam hogy valamelyik piaggio elektronikával házasítható a babetta alaplap. Erről vmi info? Egy 250-es etz-re fogom rátenni, szóval a fordulatszám max 8k-ba súrol. Köszi!
Nem hiszem. vagy 1 hónapja vettem. Vagy még régebben. De biciklis boltban tudsz venni. Bár én először oda mentem és 1db volt, 9 funkciós. Az is 8E Ft... Utána szóltak hogy van a LIDL-be.
Ahha... nekem meg mindig szaggatta a spirált. Meg szerintem is ez jobban néz ki meg lenullázhatod pár gombnyomással...Azt meg szét kell szedni hogy le nullázhasd.
be van tömve vmi szarral a kuplung oldali deknin a spirálbemenet és nem jön ki sehogy. meg úgy voltam vele, h pontosabban mér, digitális, jobban néz ki, mutat időt, napi km-et. olcsóbb...
nem megfelelő a tűalak, teheted bárhova.