Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok,tudna valaki segíteni keresek egy pomplett simson blokkot cserébe amit tudok adni,+némi kp.

honda mtx80 as blokk.széthuzva.80 as hengerrel..dugo csere furás kell,hajtókar tügörgö csere,lendkerék ,tekercs nincs.a kuplung és a váltó jó.elvileg még összerakható.csere érdekel simson blokk karbival együtt.lehet darabokban is.kicsit még ráfizezek ha kell.Vác környéke ,pest megye lenne jó.
de van még complett asztali pc is.ami kb 10ezer ft ér.
előre is köszönöm.elérhettek.06305989848 vagy tamas.zoltan 81@freemail.hu
Esetleg simán csak túlfolyik a túlfolyón mert nemzár a csap,lehet a tűszelep sem tökéletesen zár...bár nem is kell neki
Ha van a benzin csapodon csavar akkor azokat húzd meg nekem ez volt a gond és a meghúzás után nem folyt 1 csepp sem remélem tudtam segíteni
mitől lehet az, hogy a blokkon mindig áll a benzin? tűszelep, tömítés most lett cserélve, karbi nemrég lett beállítva. néha, ritkán lefullad a sok benzintől, de van amikor 40-50 km~et megyek és nem kajál be. pár napja kezdte ezt csinálni, mióta áll a blokkon a benya. az úszó akad fel? azt hogy kell megcsinálni h ne akadjon? új úszó? amúgy elzárt benzincsappal 40-el 600-700 métert megy.
mitől lehet az, hogy a blokkon mindig áll a benzin? tűszelep, tömítés most lett cserélve, karbi nemrég lett beállítva. néha, ritkán lefullad a sok benzintől, de van amikor 40-50 km~et megyek és nem kajál be. pár napja kezdte ezt csinálni, mióta áll a blokkon a benya. az úszó akad fel? azt hogy kell megcsinálni h ne akadjon? új úszó? amúgy elzárt benzincsappal 40-el 600-700 métert megy.
Simonal nemtudom mennyi lehet de kb 1500-1800körül... etz-n tetszett az ezres alapjárat minden ütem teljesen egyforma egyenletes simonál ilyet nem is lehetne
Igazából szerinem nem kell rugózni a pontos fprdulaton.
Szettfüggő hogy mi az elfogadható alapjárat.

Anyit kell belőni, hogy egyentesen járjon, ha kihagyogat, döcög össze vssza, az nem alapjárat, az kinlódás.

Az én járkálósom 1900 alatt döcög, úgyhogy annyi az alapjárat, ményen nem érdekel, hogy a tübbség szeront ez túl magas.
Szerntem meg pontjó, mert nem döcög.

Döcögősen le lehetne tekerni 1500 alá, de minek?
Nálam eddig mindig bevált ez a módszer esetleg kis finomhangolás a végén,amikor már nem emeli az alapjáratot esetleg visszatekerek 1-2 fordulatot,úgyszoktam énis hogy minél jobblegyen a gázreakció csak ezt nemírtam bele,nem olyan egyszerű megfogalmazni mit és hogyan mert én nagyjából tudom mikor mi a baja és ehez min kell állítani...
Ezt csak a beállítás idejére értettem,mivel jobban észrevenni a változást alacsonyabb fordulaton szerintem... énsem szoktam túl alacsony alapjáratot állítani kb pont annyit hogy ne pörögjön de szép egyenletesen járjon.
Ha addig tekeri kifelé a keverékcsavart, amíg az emeli az alapjáratot, akkor túlszegényíti a keveréket alul.
Addig kell kifelé tekerni, amíg már éppen "gondolkodás" nélkül veszi fel a fordulatot, ha alpjáratról rákapja a tüzet.
Persze,ezt is, mint a karbinál több mindent, befolyásolja a többi beálíltás, tehát hozzá kell finomítani később a tübbi rendszerhez.

Az alapjáratot nem illik 1500 alá engedni, nem sornégy 4t ez, hogy 800 on kinlódjon.
"minél alacsonyabb alapjáratot" ez BAROMSÁG! a túl kis alapjárat nem tesz jót a motornak, az előírás szerinti alapjáratot kell beállítani. Ezt szervizkönyvben meg is találod.
Hát egy kicsit,nem célszerű ilyenkor brümmögni már
Kössz szépen , holnap beállítom ,mostmár késő van azért hozzá :D ;)
A keverékcsavart csavard be teljesen majd kb 2 fordulatot vissza és állíts egy stabil de minél alacsonyabb alapjáratot.Aztán kb fél-egy fordulatokat tekerj ki a keverékcsavaron és várj egy kicsit,ettől nőni fog az alapjárat amit mindig vegyél vissza,addig tekerd kifelé a csavart amíg emeli az alapjáratot,aztán menj egy kört vele hogy milyen.Gyertyaképből láthatod pl hogy milyen ha fulladna vagy keveset kapna az szerint állíts a tűn majd újra ugyanez a folyamat előröl,nagyjából röviden ennyi.
Köszönöm az eddigi infókat ! Esetleg tudna valaki egy normális beállítást javasolni ? 16N1
Melegen állítsd be hidegen hagy pörögjön 2ezret is majd leesik a fordulat... esetleg a keverék rosszul van beállítva és melegen belefullad...
Tényleg elnéztem,hát azmég tényleg nemdurva elvileg bírná a megszakítós is.... bár énsem vagyok híve de nekem soha nemvolt vele gond.
Meleg motornál kell belőni ahogy mondják, hideg motornál le kell szarni ha nincs alapjárat, úgysem hidegen használod.
Meleg motornál kell belőni.
Sziasztok van egy s50 -es simson-om , 16n1 karburátor van rajta ,miért van az hogy belövöm alapjáratot jó minden aztán bemelegszik és egyszer csak bármit csinálok rajta nincs alapjárat ?
nem 9 től megy, hanem ott adja le a csúcsot, tehát annyira nem is éles cucc.
Ha megmókolod akkor jó,a könnyebb lendkerék miatt jobban veszi a lapot de gyárilag a 3kis tekercs nemigazán elég semmi komolyabb világításra. a megszakítós alapból rossz főleg hogy 9000től húz... kihagyogat nemtudod kipörgetni stb stb.
babetta gyújtásról mi véleményed? csak mert van itthon lendkerék + havernak van 1 közdarabja .és az egyik ismerős lehet megtudná csinálni azt az egyedi tirisztor ami simson klubbon is fent van.+lenne aki a rossz gyújtó tekercsemet újra tekercselné,és akkor igazából csak 1 gyújtás alaplap kellene vennem
simsonbolt.hu-n lehet kapni túlméretes fékbetétet. Felszabályoztatod az agyat hozzá és kész.
Legalább egy gyári tirisztoros.