Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok,véleményetekre lennék kíváncsi,van egy 60/5f M. hengerem még bejáratos, a blokkban is minden ki van cserélve ...,na de a lényeg megszakítós gyújtás van rajta és hogy így szolidan gurulgatok vele és érzem hogy nagyon ratyi... beállítani se bírom rendesen.Nos a kérdés milyen gyújtást lenne jó ?(a henger 9000re van faragva)
Az a problémám,annyira kopott a fékdob,hogy hiába az új betét és fék kulcs,így sem lehet hatásos a beállítás "átfordul" a fék kulcs. Nincs valami "patkolási" lehetőség?
Ez tuning,mert ültetett...
Érted...
Javítsd meg az elejét, így nem fog elkelni.
Képek az adatlapomon.
Sziasztok!
Eladósorba került a simsonom.
Iá: 85000 HUF
Te.:30/449-55-94
Szép hát ilyen fontos alkatrészt biztos hogy nemcsinélnék sufnisan... esetleg megcsinálnám én de szerszám hiányában kilőve,azt a párezret megéri megcsináltatni tisztességesen szerintem
igen komplett alaplap megszakítóval meg lendkerékkel a megszakítót régebben cseréltem már egyedül kondenzátort kell cserélni rajta de a gyújtótekercs az új. működő képesen vettem ki a motorból
na de én nem vagyok hétköznapi motoros
az összes macgyver részt láttam és volt amelyiket nem is egyszer
alu kalapács nincs, réz van, indikátoróra van, állványt meg ha kell akár alufóliából is tekerek
csak nem most, mert rettenet meleg van.......
Szia!
Engem a henger érdekelne!Hol laksz?
Persze, csak egy prés kell, alulkalapács, centrírozóállvány, indikátoróra állvánnyal, meg némi gyakorlat.
Ezek egyike sincs a hétköznapi motorosnak.
Gyűlölöm a megszakítós gyújtást...
Technikailag teljesne inkorrekt réges rég meghaladott valami,nem is értemmiért küzdenek vele és miért nem baxák ki a répába.

a tiris teljesen gondozásmentes, ne kell kenegetni, utánállítani, egyszer felteszed és ha nem súrolja a lendkerék, vagy nem forr a motor, örökre el lehet felejteni. Az én járkálós motoromon majd 60 ezret és 23 évet ment el a gyári tiris, pedig az utbbi 12 évben nemannyra volt széria a motor... Akor vettem le a deklit amikor a láncot akartam beolajozni.

Ezzel szemben a megszakítós hajlamos a tengelyénél, a rugónál eloxidálódni, elkopni, kenni kell, utánálíltani satöbbi, és ráadásul a gyújtásbeálíltás pusztán elméleti, mivel kb ott gyújt ahol neki tetszik, a beállított érték heylett egy jó 6-8 fokos sávban valahol.
A megszakítós cucc egy szar.
kellő kitartással meg lehet otthon is csinálni
csak egy olajos emelő kell hozzá meg egy vaskeret
szerintem simán össze bírtam volna hozni(ha nem is elsőre ), de akkora macera lett volna hogy inkább elvittem szakemberhez
akár hátratett kézzel is
nem tökmindegy miből van, ha nem működik?
haver már fel akarja gyújtani a szimóját annyiszor beszopatta már a gyújtási rendszer .....
Én már be sem dobtam, hogy csinálok főcifelújítást, mert rögtön jön, hogy a helybeli sufnis olcsóbb :)
Hogy hjtogatsz csatornabádogból műanyag megszakítót?
komplett alaplap lendkerékkel?
lehet tudok olyant akit érdekel
gyári a cucc vagy már lett cserélve a megszakító mostanság?
esetleg még egy gyári megszakító is érdekelhet nem gáz ha kicsit be van égve, csak ne kisipari legyen mert olyant én is tudok hajtogatni csatornabádogból
A főtengelyt otthon nemnagyon fogod tudni felújtani,elkell vinni vagy küldetni valakihez aki megcsinálja.A sebesség kidobás lehet rossz beállítás is...először nézd meg ezt,tölts le egy szervízkönyvet és megtalálod hogy és mit kell.
Házilag sehogy nem tudod RENDESEN felújítani a főcit.
a Google-ban a képeknél lehet találni bekötési rajzokat és robbantott ábrát is a blokkról
http://www.youtube.com/watch?v...
itt van ez a videó 6 részes szétszednek és összeraknak egy s51-es blokkot benne
Köszönöm a válaszokat.

Még kérnék olyan segítséget hogy hogy lehet felújítani a gyári főtengelyt? esetleg vmi ábra ehhez a művelethez?

És mint tudatlan olyan gondom is lenne hogy mivel a motor 8-10 év után került elő egy poros sarokból (SIMSON S51B), járóképessé tettük(30 perc alatt azóta megy!), viszont olyat csinál hogy menet közben kirúgja a sebességet főleg a kettest de néha az 1-est is, sőt olyan is volt hogy kivettem üresbe hogy gurulok hazáig leállítottam az utolsó pár méteren és magától bevette sebességbe. Mi okozhatja ezt a problémát mivel tudnám ezt orvosolni?

ha valami ábra is lenne a szétszedéshez vagy ilyesmi azt is megköszönném!

Egy elektromos ábra is jól jönne a bekötéshez ha lenne valakinek megköszönném (S 51 B)

Előre is köszönöm a segítséget!
Sziasztok!
Egy olyan problémával kapcsolatban kérnék segítséget ami már nekem sok, és hátha volt már valakinek hasonló.Tehát a probléma a következő ami egy simson S51-es asszem N-es, ráülök berugom indul 1-2 rugásra elmegyek vele kb 10km-t és annyira fölmelegszik a gyertya hogy ha visszaengedem alapjáratra akkor leáll, ezután csak akkor tudom beindítani ha lehűtöm a gyertyát, vagy kicserélem és ekkor indul egyből.Több gyertyát is kipróbáltam és a legmagasabb hőértékűvel csinálja ezt a jelenséget.Ha valakinek van ötlete azt szívesen várom.
Üdv nek kell snekinek egy 12V-os s51 es megszakítós gyújtás lendkerékkel együtt új a gyújtótekercs rajta:D ára 3500ft