Láttam már rossz minőségű csapágyat hamisat még nem de itt a mai világban már a hamisítványt is hamisítják. Mondjuk csapágyért a csapágyboltba kell menni nem a sarki fűszereshez és kisebb az esély hogy rosszat kapsz...
persze hogy gagyi, 5 boltból legalább 3 hamisat árul(persze nem az skf szaküzletek)
olyan mint az ngk gyertya....... bár a gyertya helyzet lehet még rosszabb
Hát így jártál igazából sajnos ennyit tudok rá mondani haver a csapágyszettet az s50 be koyoból annyiért vett mint én a föcihez 2 SKF-et. És azért én ennek fényében távolról sem mondanám hogy olcsóbb az SKF. Szerintem jobb is.
Lehet kapni 4sebességes átalakító szettet,de én nem javaslom utángyárott nem igazán passzol,nehéz beállítani stb,egyébként kell egy új tengely,két fogaskerék,3 csapágygolyó,és egy dob hozzá.Igazából a hosszú negyedik is csak kb 10km/h-val növeli a sebességet,a gyári 4es váltó ugyanaz mint a 3mas csak elvan osztva,vegyél inkább kompletten vagy bontottat azt csak bekell rakni és jó. Henger pedig 70es nemmegy rá csak úgy,marni kell hozzá a blokk közepeket,és a gyári hengerfej sem jó egyikhez sem módosítani kell az égésteret.Ha sima 60ast veszel rá vagy akár csináltatsz egy 4felömlőset karbi és kipu hiányában nemnagyon fogsz változást tapasztalni olyan lesz mint egy jóerőben lévő gyári.Ha szeretnél egy kicsi plusz akkor kell hozzá egy kipufogó és egy 19 vagy 21es karbi.Ha nincs baja a főtengelyednek megéri inkább felújítani hajtókar és alsó tűgörgő csere.Ha már így szétszeded legalább a főtengelyhez vegyél valami komolyabb csapágyat mondjuk koyo a többi lehet olcsóbb is skf ilyesmi.Olcsó webshopnak én Ezt tudnám ajánlani.
Szia!
Én se vagyok régi, de azért megpróbálok segíteni.
A 4 sebességes váltóhoz itt van egy jó cikk: goo.gl/1xG1g
A másodikhoz pedig az okosok azt javasolják, hogy 4 felömlősítsd valamelyik itteni szaGemberrel, és esztergáltass le a hengerfejből 1 mm körül, így egész erős kis motort kaphatsz. Ha viszont a főtengelyed gyári, nem érdemes lecserélni, lehet elég lenne felső tűgörgőt, és ha nincs fent a dugattyúnál a két "csúsztatótárcsa", szerintem az is okozhat ilyen hangot. (
goo.gl/FERXa itt a 44-es alkatrész)
Ha ez megvan akkor alsó-felső tűgörgő lehet csak.
A jó webshop pedig a http://www.simsonbolt.hu/ de itt elég sok mindent aranyáron mérnek.
Én ennyit tudtam segíteni, de ha írtam valami butaságot, a szaGemberek majd kijavítanak. :)
Új vagyok még itt de remélem kapok egy kis segítséget majd!
Első kérdésem az lenne, hogy van egy SIMSON-om S51 B . Mivel ez gyárilag 3 sebességes szeretnék 4 sebességest csinálni belőle, az érdekelne hogy mi kell ehhez át lehet e alakítani vagy venni kell egy komplett ú 4 sebességes váltót?
Következő kérdésem hogy lehet a közeljövőben fel is fogom újítani a motort milyen hengert érdemes venni rá, nem akarom versenyzésre használni de néztem 60-as és 70-es hengert is melyiket éri meg jobban? Cserélni akarom a főtengelyt is ebből is milyet éri meg venni? Mit kéne még cseréljek hogy jó legyen a motor? Esetleg tudok ajánlani valami jó webshop-ot ahol jó áron jó minőségű alkatrészeket tudok beszerezni?
Azért is akarom felújítani mivel motorféken elég furcsa csörgő hang jön a motorból ha pedig újítom akkor mindent :)
Nem szeretnék offolni de valakit hátha érdekel:
17"-os spanyol sm szett (hátul 2.5 széles a felni) első hátsó gummával lánckerékkel párban 10ezerFt-ért. Az agyak hibásak de a felni és a küllők jók. Felmerült bennem hogy aki pályázni jár egyszerűbben találhat olcsó gumit a 17-es felnikre.
Jah meg 20,5-ös dellorto karbim van szép állapotú 7ezerFt-ért :)
Megint én lennék. :)
Valaki nem tudna nekem GI oldalához adni egy felhasználót, hogy tudjak cikket olvasni, mert már regisztráltam, de még nem lettem beaktiválva. (http://www.gpracing.hu/ ide)
Zoli. Köszönöm a magyarázatot.
Nos 2 lyukú volt a gyári ez 4 lyukú de ezen kisebbek a lyukak.
De még mielőtt mindent kicseréltem azelőtt is ez a probléma fent állt sőt alapjáratot is alig lehetett belőni és csak iszonyat alacsony fordulatra mert különben leállt amióta ki lettek cserélgetve a dolgok van normál alapjárat olyanra állítom amilyenre tetszik csak ez a torpanás idegesítő kissé...
az egész egység együtt tűsfúvóka névre hallgat, mert az voltaképpen egy változtatható áteresztésű fuvóka.
Részei a keverőcső, elporlasztó és a tű.
Ilen egyszerű karbiknál rendszerint itt van elhelezve a közeltartalék is, ami gyakorlatilag a gyorsítófúvókát helyettesíti.
Tényleg jó volna, ha nem vezetnénk be új fogalmakat, mert ezeknek a tárgyaknak van egyértelmű elnevezése, és ezek nem hazsnálata félreértésre adhat okot.
olyan mint az ngk gyertya....... bár a gyertya helyzet lehet még rosszabb
Én se vagyok régi, de azért megpróbálok segíteni.
A 4 sebességes váltóhoz itt van egy jó cikk: goo.gl/1xG1g
A másodikhoz pedig az okosok azt javasolják, hogy 4 felömlősítsd valamelyik itteni szaGemberrel, és esztergáltass le a hengerfejből 1 mm körül, így egész erős kis motort kaphatsz. Ha viszont a főtengelyed gyári, nem érdemes lecserélni, lehet elég lenne felső tűgörgőt, és ha nincs fent a dugattyúnál a két "csúsztatótárcsa", szerintem az is okozhat ilyen hangot. (
goo.gl/FERXa itt a 44-es alkatrész)
Ha ez megvan akkor alsó-felső tűgörgő lehet csak.
A jó webshop pedig a http://www.simsonbolt.hu/ de itt elég sok mindent aranyáron mérnek.
Én ennyit tudtam segíteni, de ha írtam valami butaságot, a szaGemberek majd kijavítanak. :)
Új vagyok még itt de remélem kapok egy kis segítséget majd!
Első kérdésem az lenne, hogy van egy SIMSON-om S51 B . Mivel ez gyárilag 3 sebességes szeretnék 4 sebességest csinálni belőle, az érdekelne hogy mi kell ehhez át lehet e alakítani vagy venni kell egy komplett ú 4 sebességes váltót?
Következő kérdésem hogy lehet a közeljövőben fel is fogom újítani a motort milyen hengert érdemes venni rá, nem akarom versenyzésre használni de néztem 60-as és 70-es hengert is melyiket éri meg jobban? Cserélni akarom a főtengelyt is ebből is milyet éri meg venni? Mit kéne még cseréljek hogy jó legyen a motor? Esetleg tudok ajánlani valami jó webshop-ot ahol jó áron jó minőségű alkatrészeket tudok beszerezni?
Azért is akarom felújítani mivel motorféken elég furcsa csörgő hang jön a motorból ha pedig újítom akkor mindent :)
Előre is köszönöm a segítséget!
17"-os spanyol sm szett (hátul 2.5 széles a felni) első hátsó gummával lánckerékkel párban 10ezerFt-ért. Az agyak hibásak de a felni és a küllők jók. Felmerült bennem hogy aki pályázni jár egyszerűbben találhat olcsó gumit a 17-es felnikre.
Jah meg 20,5-ös dellorto karbim van szép állapotú 7ezerFt-ért :)
ON
Valaki nem tudna nekem GI oldalához adni egy felhasználót, hogy tudjak cikket olvasni, mert már regisztráltam, de még nem lettem beaktiválva. (http://www.gpracing.hu/ ide)
Nos 2 lyukú volt a gyári ez 4 lyukú de ezen kisebbek a lyukak.
De még mielőtt mindent kicseréltem azelőtt is ez a probléma fent állt sőt alapjáratot is alig lehetett belőni és csak iszonyat alacsony fordulatra mert különben leállt amióta ki lettek cserélgetve a dolgok van normál alapjárat olyanra állítom amilyenre tetszik csak ez a torpanás idegesítő kissé...
Részei a keverőcső, elporlasztó és a tű.
Ilen egyszerű karbiknál rendszerint itt van elhelezve a közeltartalék is, ami gyakorlatilag a gyorsítófúvókát helyettesíti.