Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Húdefákiz: "keverőszár" ?

Oké, habverőnél , meg festékkeverénél értem, d itt nem sajna:)
azt észrevettem ,hogy a gyári keverőszárral beállíthatatlan ezért vettem egy utángyári keverőszárat is ezzel jobb de ugyanott vagyok ahol a part szakad... gyári cuccal is ezt csinálta egy ponton fulladt. :(
Ezt a lehetőséget nemvettem számításba hogy hibás lehet a tű,de tény hogy az utángyártottak kicsit sem az igaziak...
A kereskedeelm teljesen alkalmatlan, a gyárival közsönővizonyban sem lévő tűket forglamz zömmel, azt állítgathatja akárhova...
72 es főfuvi az alapjárati 40-es a tű alaphelyzetben felülről a 3 és a 2. vájatban is volt már csak a legfelsőn és a legalsón nem volt még. De majd azokat is kipróbálom.
Akkor próbálgasd a tűt feljebb és lejebb is,az alapjárati levegőt jól beállítani stb.Hanyas fúvóka van benne? 60ashoz szerintem max egy 75ös kell vagy 72 és ezekkel próbálkozni a tű beállításával.
Én szerintem meg keveset kap részterhelésen. A súbertűt feljebb kéne állítani.
Ha hátulról ütögeted, csak mégjobban beszorul, és tényleg nem jon ki csak esetleg felexxel:)

Ki kell ganézni a betét előtt a redvát és rongyon érzéssel őtögetni, rendszerint kijüön a saját súlyától.

Ha már befeszült, nemtom hogy lehet visszaizélni..
Csak vigyázz a csavarhúzóval ki ne b°szad a dob oldalát. Sok sikert.
Hát vagy annyira elvan nyomorodva hogy beleszorult, nemtudom majd próbálkozok még
elvileg nincs de lehet hogy bele van pont hegesztve. :(
Hát nekem nemakar kijönni -.- a kipufogó végénél bedugtam egy nagy csavarhúzót és ütöttem mint a hülye kalapáccsal... megse moccant, azért kérdeztem meg hogy van-e valami teknikája neki...
végdobból? Abból ki kell finoman ütögetni. Az enyém legalábbis így jön ki.
Hali mindenkinek, a kipufogó dobból hogy kell kiszedni a hangtompítót? vagy egyáltalán kilehet? mert nekem elvan nyomorítva és kikell cserélni mert így olyan fos dobozos hangja van....
próbáltam a hatás ugyan az.
a subertűn állíts.mintha kicsit többet kapna
Sziasztok!
Most állok egy generál előtt, de szeretném a hengert négy, vagy több felömlősre faragni. Ehhez keresnék hengerpalást rajzot, olyat mint ami a simson.hu-s cikkeknél van. Valaki tud nekem ilyenbe segíteni?
Sziasztok. Lenne egy kérdésem.
S51 60 as "gyári" henger gyári fejjel NGK B8HS gyertyával és 16N1-5 ös karbival (teljesen felújítva) Ezek szerint van beállítva a karbi : http://www.mopedfreunde-oldenb.... A lényeg megyek a motorral elengedem a gázt hagyom "motorféken" kicsit majd mikor elkezdem ráhúzni a gázt fullad ha továbbhúzom ezen a ponton a gázkart akkor szépen gyorsul már de e kissé zavaró gyertyakép teljesen tökéletes. Szóval a kérdés miért van ez? Ez karburátor vagy gyújtás beállítási probléma? Illetve ha sík úton 40 el megyek kissé egyenletlenül megy a motor de ugyanezzel a tempóval mondjuk dombnak felfelé vagy más terhelés alatt szépen megy. Mi okozza ezt? A válaszokat és tippeket köszönöm. Illetve a probléma a karburátor felújítása előtt is fenn állt. És még egyszer köszönöm.
ez hülye..
az úgy kellemes, de véletlenül tudok 3sebességest 150ért :)
http://www.kepesmotor.hu/simso...
szerintetek is jó ára van a gépnek?
köszi szépen működött
Nézegess az apróba,20körül kb már lehet kapni szerintem blokkot...bár gyújtással karbival mindennel lehet hogy több,de még akkoris elég olcsón van egy simod,ha tudsz akkor szerintem 4sebiset vegyél bele.
Vannak a rugók felett kis csészék(4darab)

Azokat lenyomod a rugó ellenében.
(parasztországban fogóval, jobb helyeken meg csélszerszámmal amit kb 3 perc megcsinálni)

Ha lenyomtad felszabadulnak a csésze által tartott stiftek, azokat kihúzod/nyomod. (nem ejted bele a blokkba:)
úgy 250 egy új blokk asszem.