sikerül a tegnap esti órákra összehozni a váltót de valami még nem okés mert sajna "elfelejtette" a 2.sebességi fokozatot se fölfele se lefele váltáskor nincs ezt még mindig a kis csavar állítgatásával tudom "előcsalni"?(de viszont álló helyzetbe ha sztenderre teszem és kézzel tekerem a kereket meg van minden a helyén)
köszi, akkor majd teszek egy próbát.. :D egy halogén 55 w ossal. ellenállás nélkül, ha nem jó akkor a te írásod szerint rakok össze egy ellenállást és marad a 35 w :)
köszi.
akkor visszatekerem és köszönöm a jótanácsokat:) mivel most lett felújítva blokk és tudom, hogy minden oké akkor nem foglalkozok vele:) de egyébként nem mindig csörögXD
Ha fent kitekered annyit érsz el hogy vagy csúszik a kuplung,vagy nagyon kicsi játéka lesz a karnak és nagyon kint fog fogni.Csörgés valamelyik tűgörgő lehet,ha tudod hogy jó minden nefoglalkozz vele van amikor hiába csinálsz akármit is vele akkoris csörög...
hát én a fentit kintebb tekertem a lenti meg nem tudom, hogy van, de ahoz nem szeretnék nyúlni mert 2-3 hete lett összerakva a blokkom és lent minden fasza:) leszámítva egykis csörgést:(
A kopott lamellák miatt szokott nagyon kint fogni....ugyis csak elindulásnál lényeg,menet közben meg ugyis rögtön ráengeded nekem eddig szinte mindegyik motornál a felétől kicsit kintebb fogott.... nemszeretem ha 2centit visszaengedek a karon és már fog nemlehet csúsztatni se rendesen.
Ha váltasz olyankor semmi nemmozog a kuplungnál.Igen az a csavar elég nagy befolyással lehet rá ha nagy betekered csúszni fog a kuplung szerintem nálad ez is a baj,ésmég a pálcát is enni fogja,ha nem tekered be eléggé akkor hiába húzod be a kart nem old eléggé.Én úgy szoktam hogy fent a karnál az állítócsavar kb középre tekerve és a kuplungnál a csavar ilyenkor épphogy ütközésig tekerve majd fent finombeállítom így ha kell tudok lazítani és feszíteni is rajta.
Úgy állítsd be fent a csavart hogy a kart az alap helyzetből egy pár milit tudd behúzni anélkül hogy az bármit is csinálni,magyaru maradjon egy kis holtjáték.Ha sokat tekersz a csavaron nincs holtjáték olyan mintha behúznád a kuplungot...kicsit kopottabb lamellák és már megis csúszik.
Hali! ma lett egy problémám a mocival. Probléma az, hogy néha amikor berugnám a gépet nincs ellenállás a berugókaron , de nem szalad le könnyeddén hanem olyan mintha valami keményebb szivacsot nyomkodnék. Most olvastam a kuplungos dolgokat és elképzelhető, hogy ez azért történt mert a kuplung karnál a markolatnál tekergettem a csavart?
Ez hernyócsavar a a konrtaanyájával , a kuplungszerkezet beálíltó csavarja.
Ezt anyira kell betekerni, hogy a blokkon lévő kuplungkiemelő kar, amikor oldani kezdi a kuplungot, akkor kb 90fokot zárhon be a blokk fóggúlehges síkjűval.
Ha nincs holtjáték, hamarosan szereizhetsz új pálcákat (én gyártok faszát hihi)
De egyéb síkosító is jó
Tünetek: S51-esen csúszik a kuplung. Főleg hármasban nagy gázon.
Hol lehet állítani ezt hogy ne csússzon?
Előre is köszönöm!
köszi.
A blokkon a kuplungkiemlő kar állását a korábban leírtak alapján a hernyócsavarral kell beállítnani.
A kormányon lévő állítóval lehet a két kar megfelelő holtjátékát elő/be állítani.
A kettő nem uygan az!
Ezt anyira kell betekerni, hogy a blokkon lévő kuplungkiemelő kar, amikor oldani kezdi a kuplungot, akkor kb 90fokot zárhon be a blokk fóggúlehges síkjűval.
Ha nincs holtjáték, hamarosan szereizhetsz új pálcákat (én gyártok faszát hihi)