Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv! Van egy simson sr 50 pajta állapotban.....elég szakadtul néz ki mert még nem festettem le ...DE! Új bowdenek-tömítés-olaj-h.lámpa-gumiharang-markolat-első fogaskerék-gyürűk-stb apróságok lecserélve.Berugom jön megy megáll de finomítani még lehetne rajta (aki ért hozzá annak nem gond)Eladnám de inkább elcserélném swalbra!Ha komolyan érd.rakok fel képeket!üdv
szerintem annyira betekerted hogy old a kuplung, aztán jóhogy nincs ellenállása a berúgókarnak
már csak azért kérdezem a másodikat mert ahogy azt a csavart onnan kivettem ismét megjavult a berúgókar és normál ellenállása lett
Nagyíts ki a képet, nagyobb lesz.
a benzinszűrőd nem valami nagy..........
Kérdés lenne hogy a két kép közül az első ahova az ujjam mutat rész ha üresben a berúgókart le tolom egyszerre kell hogy mozduljon az egész kuplung szerkezettel?második képhez kérdés hogy ahova a csavarhúzó mutat azt a csavart el lehet annyira állítani hogy az előbbiekben leírt problémákat okozza?válaszokat kössz
Az előtétellenállás azért van benne, hogy ne csak nyélen piritsa az izzót.
Minden további nélkül ki lhet hagyni az ellenállást és lehet bele akár 60 wattos izzót is rakni, vszont akkor lapjáraton illetve kis fordulaton egyáltalánnem fog világítani.

Ennek az amagyarázata, hogy ezeket a generátorokat úgy tervezik, hogy a maximális teljesítmnyét, már viszonylag kis fordulaton is leadja, de nagy fodulaton se verje le az izzót.
Erre való az ellenállat.

Ha kiveszed, a kicsi izzót leveri fordulaton, ha nagyobbat teszel, az meg nem fog világítani kis fordulaton.
emzoli, kérdeznék :D Választ előre is köszi.
Azért írok ide, és nem az mbx fórumba, hátha hamarabb választ kapok.
ugye mostanság volt tárgyalva az mbx ellenállás procelán cuccos, ha estleg az módosítva lenne vagy nem lenne benne, akkor nem lehetne nagyobb izzót belerakni előre ? mert a gyári 35 w nagyon hurka.
vagy egyáltalán lehetne variálni vele valami ?
köszi a választ.. :D
az faca mert elvileg csak a berúgótengely lett cserélve.És akkor mért van az hogy néha elkapja és jó de legtöbbször semmi valamit olyan mintha kb. csak 10%-ig zárna be a kuplung mert érezhető egy kis ellenállás ha 1-est teszek és tolom
nem.
Valamid rossul lett összerakva/szétesett.
Kérédésem lenne hogy az említett hibát ikozhatja ha elkopott a kuplung lamella vagy az pont hogy akadna valamit hogy a nem megfelelő minőségű olaj lehet a tettes?
ohh ez az ostoba oldal...
Ha megnyomom kapok egy libacombot?
http://www.sportmotor.hu/motor...
A kis MZ nyomjátok a tetsziket
A berúgótengelynek ehez nemigazán van köze,a kuplungot milyen behúzni? ha sebességben tolod hajtja a főtengelyt rendesen? vagy nagyon csúszik a kuplung....van holjátéka a karnak?
Hali levettem kiszedtem szédszettem összepakoltam be is indult nagyon szépen vette a sebességet de ahogy bejöttem a sisakért ujabb indításnál ismét semmi,kérdés lenne hogy szombaton cserélt állítólag berúgótengelyt szerelő benne annál lehet valami bibi ami ezt a tünetet okozza?
Nem éhes a krómgyűrű,azért nem eszik! Egyszerű. Nem?
Magas, iletve ingadozik az ufószint menet közben.

Ez akkor van, ha mondjuk, az ufó hozzáér az ufóház falához, és néha nem zár.
Ilenkor 1-2mm-t elmászik az úszószint ha jár a motor.
álló motrnál statikusan rendszernt minden oké, de ha dinamókásan viszgálod, össze vssza ingadozik a szint.
Egyszerűen elhárítható hiba.
Persze, hogy nem bántja...

Levésni nem tudja, mert erősen le van törve a gyűrű éle (ez egyébbént vasgyűrűnél is ajánlatos!) elkoptatni meg azért nem, mert a hüvely felülete a gyűrű felületének a sokszorosa.

Nem kell hozzá atomfizikusnak lenni, hogy ezt megértse az ember, még is masszavan tartja magát ez a "krómgyűrűmegesziavashengert" hüyleség..

annyira nem eszi meg, hogy normális minőségű hüvelyben (230HB felett)hamarabb kopik el a gyűrű, mint a hüvely.

Hasonló jelenség van a primerhajtásnál is.
A kisfogas vastagon 63 HRC fletti keménységű, a kuplung meg tök sima vasöntvény, e kemnyége meg sem közelíti a kisfogast, még is, kb egyszerre kopnak el, pedig a vázolt zöldség teóriából kiindulva, itt is "meg kelelne ennie" a sokkal keményebb ksifogasnak a sokkal puhább kuplungot, de nem eszi:)

A magyarázat uygan az, sokkal nagyobb a felülete a kuplungnak.
a gyertyát most cseréltem ki, várom hnap reggel az indulást. :D de egyik pillanatról a másikra? hogy lehet? leállítottam kb 2 perc múlva beindítottam de már nem volt jó.
Fals levegő valahol? de esetleg gyújtás? Érdemes lenne kicserélni a gyertyát is
az mitől lehet, hogy egyik pillanatról a másikra elmegy az alapjárat és csak tolásra indul melegen, hidegen meg 1-2 rúgásra mindig. kitakarítottam a karbit, mostmár van alapjárat és melegen egy rúgásra indul, de hidegen vagy 20-at bele kell rúgni. miért? megfordult xD
üdv! s 51-es simsonommal van azthiszem gyújtásproplémám, kitűnően indul hidegen melegen jól húz nem fullad de kb. fél gázon csak ömlik a benzin bele és nem gyullad be ettől morgó hangot ad , ha tovább húzom akkor elindul mint az állat. Levettem a gyújtásoldali deklit és gyönyörűen szikrázik a megszakító kivéve ha félgázon van akkor sárgásan szikrázik. Múlthéten cseréltem kondenzátort nemtudom mi a baja segítsetek . köszönöm
a 30ezer forintos kínai gyerekmotorba is krómgyűrű lett beletéve, aztán nem bántotta a hengert
pedig elég ócska minőségű volt azon minden