Igen kis tz-vel,aztán volt robogó,simson is stb.Jelenleg amugy semmivel nemtolom,csak haveri körben is van pár motor és valahogy énvagyok a "szerelő",így ha tudok akkor segítek esetleg,annyit csináltam már hogy csukott szemmel összerakok egy simo blokkot És igen nagyobbat akarok,bár most a kocsi az első aztán várok jövőre milesz....vagy valami enduro vagy gyorsasági de csak kis köbcentiben,nagymotorhoz kell még pár év...
Nagyjából a keystone a legjobb amit vehetsz simoba,semmi gond nincs vele.Ha nagy fordulatra tervezel ilyen 10.000+ akkor lehet hogy nemlesz olyan hosszú életű,de még úgyis jópárezret elkell mennie.
Ha nincs jól beállítva elég nagyban,nekem a sima gyári 75-össel kajolt elég rendesen...de amugy minek a sportszűrő? gyárin semmit nemér,csak idegesítő torokhangja lesz.
Sziasztok, azt szeretném megkérdezni h az tényleg igaz hogy a Keystone króm gyűrűs dugó hamar meg eszi a henger perselyt ?mert ilyet szeretnék a 60/5F hengerembe csak egyik haver mondta és nem tudom hogy hihetek-e neki ? őneki is Keystone van 1 év alatt kikopott az ő állítása szerint persze sokszor ment légszűrő nélkül vagy direkt szűrővel +az olajat is hasra ütéssel keverte . Szóval teljesen elbizonytalanodtam mert 1000ft szemétre való dugót sem akarok belerakni ......
Üdv!
51-es Simsonom kapott egy direkt szűrőt, amihez a fő fúvókát nagyobbra kellett cserélnem. 70--)75
Mégis mennyivel változtatja ez meg a fogyasztásomat? Elhanyagolható vagy azért lesz változás?!?!
eereszd le az olajat.
Vedd le a berugó és váltó kart.
Vedd le a deklit. (tegyél lá tálcát mert folyni fog még egy ki olaj)
Ellenőrizd le a primerhajtás kisfogaasának anyáját, alkalmasint lelazult, vagy elnyródott alatta a retesz.
HA a kisffogas oké, akkor vedd le a kuplung 4db M5 -ös csavarját, ellenőrizd a kuplungtenegyen az anya meghúzását.
Vélhetpen, ha lent van a dekli már látni fogod mi a probléma.
Igen a hajtással lesz valami bibi mert amikor meghúztam azt a csavart akkor semmi gond normál ellenállás volt a berúgókaron és egyből indult is gázadásra is normál reakció volt csak éppen dinamikus mozgásra nem hajlandó
köszi de még annyi lenne mikor haza értem a kuplung kosár közepén lévő csavart kijebb állítottam akkor betudtam indítani de 1-ben kis gáznál megindult a motor de mint és nagyobb gázt adtam nem ment sehová de a motor járt.Erre tudsz nekem valamit mondani?Válaszodat kössz
Hát jókérdés melyik cső lehet az.... szerintem a szivatóé...ez kb annyi hogy hidegen nehezen indul mert nemkap elég benyát.Az hogy full gázon fullad sokminden lehet...tippelek egyet....keveset kap,elfogy a benya,súbertű egyel feljebb majd beállítás és próba.Ennyi infóból nehéz megfelelő választ adni.
Üdv márkatársak mai nap hazafelé sajna megadta magát a paripa tünetek berúgókar semmi ellenállás váltó 1-es fokozatba kapcsol és nagyon minimáli ellenállás tolás közben gondolom ez valami kuplung szerkezet bibi lessz hol és mivel kezdjem a hiba keresését Válaszokat előre is köszi mindenkinek!
A enyém, ha magas az ufószint és fékezek kinyomott kuplungal, annak meg leesik az alapjárata, mert a benzin előreszalad a karbiban, és besokall az alapjárati rendsueren keresztül.
Ha nem billen meg a motor, satabil az alapjárat.
Utcára énnem vékonyítom el annyira, hogy hidegen rosszabb legyen.
(nyilván tök hidegen rossz, de addig ugyi az ember nem motorozik, míg legalább kézmeleg nem lesz a henger:) Normálisan beálíltott motornál pár másodpercig kánikulában sincs alapjárat, és hirtelen teligázra fullad, mert kevesel.(értelmes ember ersze nem cibálja hidegen, csak ha hidegen iylen pár másodpercig, akor alul /középen már alakul)
Persze, nyilván 60-80 fokosan megy a legjobban, viszont a légyhűtéses motor inkább 95-110 fokon jár, ekkora hőmérsékleten meg már mindenképpen csökken kicsit a teljesítmény.
Nem nagyobbat akartál?
Nem a te hibád, baromi sokan terjesztik, de ez konkrétan zöldség.
51-es Simsonom kapott egy direkt szűrőt, amihez a fő fúvókát nagyobbra kellett cserélnem. 70--)75
Mégis mennyivel változtatja ez meg a fogyasztásomat? Elhanyagolható vagy azért lesz változás?!?!
Válaszotokat előre is köszönöm!
Vedd le a berugó és váltó kart.
Vedd le a deklit. (tegyél lá tálcát mert folyni fog még egy ki olaj)
Ellenőrizd le a primerhajtás kisfogaasának anyáját, alkalmasint lelazult, vagy elnyródott alatta a retesz.
HA a kisffogas oké, akkor vedd le a kuplung 4db M5 -ös csavarját, ellenőrizd a kuplungtenegyen az anya meghúzását.
Vélhetpen, ha lent van a dekli már látni fogod mi a probléma.
HA jól vettem ki, nem a sűrítée ment el, hanem a hajtás.
(mondjuk azért mert letekeredett a ksfogas/pulung anyája vagy iylesmi)
A enyém, ha magas az ufószint és fékezek kinyomott kuplungal, annak meg leesik az alapjárata, mert a benzin előreszalad a karbiban, és besokall az alapjárati rendsueren keresztül.
Ha nem billen meg a motor, satabil az alapjárat.
ylesmi lehet neked is csak fordítva
(nyilván tök hidegen rossz, de addig ugyi az ember nem motorozik, míg legalább kézmeleg nem lesz a henger:) Normálisan beálíltott motornál pár másodpercig kánikulában sincs alapjárat, és hirtelen teligázra fullad, mert kevesel.(értelmes ember ersze nem cibálja hidegen, csak ha hidegen iylen pár másodpercig, akor alul /középen már alakul)
Persze, nyilván 60-80 fokosan megy a legjobban, viszont a légyhűtéses motor inkább 95-110 fokon jár, ekkora hőmérsékleten meg már mindenképpen csökken kicsit a teljesítmény.
Ha kiélesíted, gyorsabban fogy.