Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen kis tz-vel,aztán volt robogó,simson is stb.Jelenleg amugy semmivel nemtolom,csak haveri körben is van pár motor és valahogy énvagyok a "szerelő",így ha tudok akkor segítek esetleg,annyit csináltam már hogy csukott szemmel összerakok egy simo blokkot És igen nagyobbat akarok,bár most a kocsi az első aztán várok jövőre milesz....vagy valami enduro vagy gyorsasági de csak kis köbcentiben,nagymotorhoz kell még pár év...
te régen EZT vel toltad nem?és hogyhogy most simsonozol?
Nem nagyobbat akartál?
Nagyjából a keystone a legjobb amit vehetsz simoba,semmi gond nincs vele.Ha nagy fordulatra tervezel ilyen 10.000+ akkor lehet hogy nemlesz olyan hosszú életű,de még úgyis jópárezret elkell mennie.
Ha nincs jól beállítva elég nagyban,nekem a sima gyári 75-össel kajolt elég rendesen...de amugy minek a sportszűrő? gyárin semmit nemér,csak idegesítő torokhangja lesz.
Masszívan tartja magát ez a hüyleség, hogy a krómgyűrű megeszi a vashengert...
Nem a te hibád, baromi sokan terjesztik, de ez konkrétan zöldség.
Sziasztok, azt szeretném megkérdezni h az tényleg igaz hogy a Keystone króm gyűrűs dugó hamar meg eszi a henger perselyt ?mert ilyet szeretnék a 60/5F hengerembe csak egyik haver mondta és nem tudom hogy hihetek-e neki ? őneki is Keystone van 1 év alatt kikopott az ő állítása szerint persze sokszor ment légszűrő nélkül vagy direkt szűrővel +az olajat is hasra ütéssel keverte . Szóval teljesen elbizonytalanodtam mert 1000ft szemétre való dugót sem akarok belerakni ......
Üdv!
51-es Simsonom kapott egy direkt szűrőt, amihez a fő fúvókát nagyobbra kellett cserélnem. 70--)75
Mégis mennyivel változtatja ez meg a fogyasztásomat? Elhanyagolható vagy azért lesz változás?!?!

Válaszotokat előre is köszönöm!
Ígymár énis aztmondanám hogy kuplung,vedd le a deknit aztán kiderül mi a baj mást ugysetudsz
köszönöm a tippet délután neki is állok és közvetítem majd az eredményt!
eereszd le az olajat.
Vedd le a berugó és váltó kart.
Vedd le a deklit. (tegyél lá tálcát mert folyni fog még egy ki olaj)
Ellenőrizd le a primerhajtás kisfogaasának anyáját, alkalmasint lelazult, vagy elnyródott alatta a retesz.
HA a kisffogas oké, akkor vedd le a kuplung 4db M5 -ös csavarját, ellenőrizd a kuplungtenegyen az anya meghúzását.

Vélhetpen, ha lent van a dekli már látni fogod mi a probléma.
Igen a hajtással lesz valami bibi mert amikor meghúztam azt a csavart akkor semmi gond normál ellenállás volt a berúgókaron és egyből indult is gázadásra is normál reakció volt csak éppen dinamikus mozgásra nem hajlandó
Tipikus esete annak, amikor a tulaj nem tudja szabatosan elmesélni milyne tüneteket produkál motor:)

HA jól vettem ki, nem a sűrítée ment el, hanem a hajtás.
(mondjuk azért mert letekeredett a ksfogas/pulung anyája vagy iylesmi)
köszi de még annyi lenne mikor haza értem a kuplung kosár közepén lévő csavart kijebb állítottam akkor betudtam indítani de 1-ben kis gáznál megindult a motor de mint és nagyobb gázt adtam nem ment sehová de a motor járt.Erre tudsz nekem valamit mondani?Válaszodat kössz
hát a srác elvileg ma fog alkotni a karbival és próbálja ki a motort, remélem minden oké lesz. és köszi mindenkinek a segítséget!
Én inkább aztmondanám gyűrűtörés,vagy valami a hengerben,szerintem előbb vedd le azt.
Úszószint....gyertyakép milyen?
Hát jókérdés melyik cső lehet az.... szerintem a szivatóé...ez kb annyi hogy hidegen nehezen indul mert nemkap elég benyát.Az hogy full gázon fullad sokminden lehet...tippelek egyet....keveset kap,elfogy a benya,súbertű egyel feljebb majd beállítás és próba.Ennyi infóból nehéz megfelelő választ adni.
Üdv márkatársak mai nap hazafelé sajna megadta magát a paripa tünetek berúgókar semmi ellenállás váltó 1-es fokozatba kapcsol és nagyon minimáli ellenállás tolás közben gondolom ez valami kuplung szerkezet bibi lessz hol és mivel kezdjem a hiba keresését Válaszokat előre is köszi mindenkinek!
ja meg azt mondta a srác, hogy kb 2 kört tudmenni aztán leáll a moci
Kösz! Megpróbálom emelni a b.szintet. Vagy nem félre váltani!
Olvass vissza
Elkevesel, e nemtom mitől..

A enyém, ha magas az ufószint és fékezek kinyomott kuplungal, annak meg leesik az alapjárata, mert a benzin előreszalad a karbiban, és besokall az alapjárati rendsueren keresztül.
Ha nem billen meg a motor, satabil az alapjárat.

ylesmi lehet neked is csak fordítva
Hali. Milyen égőt ajánlotok előre ami világít is rendesen ?
Köszi! Akkor így marad. És a váltáskor való felpörgés mitől lehet?
Utcára énnem vékonyítom el annyira, hogy hidegen rosszabb legyen.
(nyilván tök hidegen rossz, de addig ugyi az ember nem motorozik, míg legalább kézmeleg nem lesz a henger:) Normálisan beálíltott motornál pár másodpercig kánikulában sincs alapjárat, és hirtelen teligázra fullad, mert kevesel.(értelmes ember ersze nem cibálja hidegen, csak ha hidegen iylen pár másodpercig, akor alul /középen már alakul)

Persze, nyilván 60-80 fokosan megy a legjobban, viszont a légyhűtéses motor inkább 95-110 fokon jár, ekkora hőmérsékleten meg már mindenképpen csökken kicsit a teljesítmény.

Ha kiélesíted, gyorsabban fogy.