Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha jól kihuzatom a sebességeket(pörög rendesen) és váltáskor véletlenül üresbe rakom(túl finoman nyomtam a kart),akkor nem esik vissza a fordulat(gázt visszaengedtem),pörög mint állat! Valahol fals levegő? Egyébként,ha alapjáratról üresben cibálom a gázt,akkor nem csinálja. Más: hidegen melegen jól indul. De mintha a hideg motor(vissza tolt szivatóval) jobban húzna. Ha bemelegszik,akkor már nem húz annyira,mint hidegen.Olyan mintha eggyel nagyobb fogast raknék előre. Esetleg eggyel kisebb főfúvi? Egyelőre ennyi. Köszi!
eddigi tapasztalataim szerint a karbiban egy picike elváltozás miatt is már nem működik a motor kielégítően
a másik karbi felhelyezése után be is kell állítani, és a legutolsó helyes működésnél használt fúvókákat bepakolni
jártam így nagyobb géppel hogy a nagyeszű tulaj vett egy másik karbit(az eredetinél csak egy úszószint beállítás kellett volna) és arra gondolt hogy majd avval tökéletesen működik......
hát nem működött, de legalább emiatt lényegesebben olcsóbban vettük meg a gépet
az addig oké és nyilván való hogy a karburátornak baja van csak kérdés az, hogy a lent említett probléma okozója a karburátor hibájából ered-e és mennyi esély van rá, hogy pl.: egy új karbi megoldja a gondot.
Valaminek valami baja van.
hali! van egy ismim van neki egy s50-e. azt mondja, megy a motorral és full gázon lefullad meg mondott még valamit, de elfelejtettem mit és azt mondta, hogy a gyújtás bevan állítva, de a karbiban (így mondta nekem) valami réz cső vagy rúd ilyesmi elvan neki törve. Én azt mondtam neki hogy a karbi cseréje vagy felújítása megoldhatja a problémát. Valaki tudna mondani rá egy véleményt?
Vannak a lemezek a magban, az a paket vastagság.
Na ma a 3- ik trafóval próbáltam most sincs szikra . Holnap kicserélem a kondit hátha... Ez a gyújtás van nekem szerintem ez S 51-es nem 50-es ugye? Valószínűleg akkor ezért van trafó is.
pontosan hol kell mérni?
z is neo de hőállóbb kell mint a mezei
Kiselejtezett winchesterekben van ilyen mágnes és iszonyú milyen erőse a mezejük. Az nem lenne jó bele?
pedig van....
alu csavarban volt szóval nem árnyékolt
és nem vezérelte.... se a lapjával se az élével sehogy
na mindegy
csak érdekességképp
Oylan nincs.)

Ninc kétféle mágneses mező.
eseglet nem megfelelő irányban volt mágnesezve, vagy elárnyékoltad vay iylesmi.

Amúgy annyira nem is volna ordenáré drága 8-10 rugóból fellehetne tölteni hasábokkal a ferrit helyét, a maradék hylet meg mikroballonos (az nagyon könnyű) műgyantával kiönteni.
gondolom lett volna egy simson blokk ára
nemrég én is kísérleteztem egy ilyen mágnessel vért izzadtam mire megcsináltam a helyét egy csavar fejében aztán mire kész lett rájöttem hogy a reed csövet nem vezérli
nem tudom miért, mert a sokkal gyengébb ferrit mágnes vezérli
lehet kimaradtam pár fizikaóráról....
Volt egy iylen elképzelésem pár éve, hogy basszuk ki a ferriteket a lendkerékből, és a póluslemezek megtartása mellett cseréljük ki Neodymiumra . Tökre elég volna fele súlyú neodymium, és dupla mágneses erő keletkezne mert a neo ötöd akkora tömeg mellett tudja uygan azt a delejt.
Jópár száz grammal könynebb volna a lendkerék, aé ami lényeg a súly pont ott csökkene jelentsen, ahol igazám számít, a széle felé.
Csakhát nem érdekelt senkit, mert a 130 fokig hőálló Neo mágnes annyira nem olcsó.
Hááát ferromágneses anyagokat tartósan egyenárammal lehet felmágnesezni:)

Természetesen a mágneseket vígan lehet le-fel mágnesezgetni.

A simsonban lévő ferritmágnes az gyakorlatilag kerámia.
Úgy készül, hogy egy gusztustalan kaka állagú masszát belegyömek formákba, kiszárítják és kiégetik, tökre úgy mint a cserépedényt.

A kiégetés után köszörülni kell mert eldeformálódnak, utána lehet mágnesezni a cuccot.
ilyen egyenáramos átrendezés?
az működik már felmágnesezett anyaggal is?
A 15wattos magja kb9 mm, a 25ös asszem 15, a 35 meg 18 vagy mennyi.

Mágneeztetni meg tudok, és érdemes is, ha nicsnenek összetürve a mágnesek.
ennyi küzdés után a mágneseket sem ártana valami jobbra cserélni
mert 25-30 év alatt azoknak is gyengülhet az erejük
Ó nekem már a 15-ről 25-re való változás is király lenne,de egyszerűbb ha kicserélem a tekercset,mert nem nagyon értek az ilyen áttekercselésekhez. Köszi a választ!
Nem feltétlenül.
Emlékeim szerint, a 21es tekercs viszonyag kis vason van, de azért egy próbát megérhet.

Viszont, a dolog azért nem teljesen reménytelen, simán lehet csinálni nagy vasat.
Szétszedsz két kicsit, és annyit raksz össze amekkora a nagy, , ez úgy 18-20 mmm. A menetszámot megtartva felcsavarsz valami pár tizeddel vastagabb drótot és csók, előállt a nagyvasmagos nagy tekercs.
Ah sikerül legaláb 1mm-es huzalból tekerned vagy 60watt lesz a tekercs 12 volton.
Viszont ekkora tekercs, már alaposan fékezi is a motort,, hozzá kell állítani az alapjáratot.
Nekem fasza gyári 6v21w vil tekercs van,elöl 6v15w hátul 6v5w izzók. Akkor ezek szerint ha előre 12v25w izzót rakok,akkor erősebb lesz a fénye?(és hátul maradhat a 6v 5w?)
jaaaaa
enyémben még a gyári van
de világít ez is jól, nem is kell jobban
felénk amúgy sincs ilyen 35w-os tekercs
Mert 35-ös nagy vasmagos tekercs kell hozzá.
ja és akkor kezdett el rosszalkodni amikor ki cseréltem a karbit mentem vele kb 5 km ert minden pik pak jó volt húzott rendesen leállítottam és utána már nehezen indult és dadog meg nem pörög ki és durog
Sziasztok lenne nekem 1 olyan gondom hogy: Be van állítva a gyujtás megszakító kalapács 0.4mm felső holtpont 1.8mm be indul van amikor nehezen van amikor elsőre és le dadog fullad nem pörög ki mi lehet a baj?