Azt nem tudom nagyon fű vagyok az elektronikához. A tank alatt volt a trafó kb egy tekercs szigetelőszalag tartotta. Sosem volt simsonom, most adódott olcsón ez, gondoltam munkába járni jó lenne:)
Nemrég vettem egy s50-est, ami közel 8 éve állt a tyúkólban. Természetesen nem indul, szikra nincs..... a gyújtótrafóhoz kimegy az áram / próbalámpát tettem rá/ de utána semmi, próbáltam más gyertyával , más trafóval semmi. Valakinek tipp?
Üdv.
Milyen tűgörgőt javasoltok ?
mert vettem bele egy müanyagkosaras tűgőrőgt és csörög nem tudom miért.
ezt vettem: http://www.futarmotorosbolt.hu...
ezeknek az utángyártott alkatrászeknek eg yjelentős hányada nem ár egy kalap szart sem.
Nem csak mérethibásak egytől egyig, de és/vagy fos anyagból vannak, ileltve nincsenek rendesen hőpkezelve.
Kiváló példa az edzhetetlen biliacélből lévő kuplungkiemelő kar.
Ezek egytől egyig kimerítik a vásárló szándékos megkárpsítása című műsort, ha nem nyugatbalkáénon élnénk nem i slehetne iylen szarokat forgalmazni.
Váltódobból tövvfélét is lemértem, mind pontatlalan és puha volt, gyakorlatilag edzetlen c45 "keménység" gel bíír.
Kiemelőkar, vonóék, a képoen szeplő máésik bazsina dettó.
Némelyik utólagos hőkezelésel jobbá tehető, de még akkor sem köelíti meg a gyárit, ráadásul uyge még mérethibásak is, szóval lehet egy gyári mintájára reszelgetni.
egyedül vonóékből tláltam oylat, amivel egyáltalán érdemes fogllkozni, az hazsnálhatóvá tehető.
Sziasztok! Megoldódott a váltó problémám. Egy-két alkatrész úgy el volt kopva h nem vette a sebességeket. Pontosabban ez a kettő volt elkopva. Ha beállította a szerelő h vegye a 2.-at akkor nem vette az elsőt. ha meg beállította h vegye az elsőt, akkor a többit nem akarta pakolni. :/ azt szeretném kérdezni, hogy most már jó lesz? Vagyis h tényleg nem veszi a sebességeket ha el a henger el van kopva? :D Elég drága volt, 7500 ft volt csak ez a két vasdarab. :/
én nem tudom milyen márkájú, kértem a boltban egy gumit és kész XD De semmi bajom vele nagyon jól bírja:P 1800ft volt. Amúgy nekem az előző gumim állandóan kilyukadt mert volt egy felni csere és azt a gumi szalagot amit a felni és a gumi közé kell tenni elfelejtettem átrakni az új felnire és állandóan szétszedni és ragasztani míg aztán teljesen szétment a gumi és újat kellett vennem amit az előbb is említettem.
Sziasztok az lenne a kérdésem hogy ti milyen belsőt használtok? Nekem nemtudom pontosan valami braun volt benne, de kaptam egy defektet(bele ált 1 szög a földesen ) azótta vettem bele 3 belsőt (Fortune márkájuak). Az egyik alapbol lyukas volt 4 helyen :D a másik kettő meg összesen bírta 1 hétig kb, utána azok is kilyukadtak . MÁr unom, hogy midnig szétkell szedni és stb... Köszi a válaszokat előre is
Van egy rossz hírem, (de ez inkább nekem rossz hír). Sajnos elgyengült a hengerem. A kipufogó nyílás mellett jobbra van is benn egy húzásnyom. Menet közben húzhatta bele a dugó, nem vettem észre. A motor úgy csörög melegen mit egy pörsöly, haladni pedig úgy halad mintha fognák vissza. Nem karburálás, mert hidegen sem megy jobban. Sajnos ez így jött ki, a meleg ellenére muszáj volt mennem vele, hisz használnom kell majdnem minden nap. Ha többször "megforralom" az eredményezheti ezt a "végleges" elgyengülést? Semmi különöset nem lehet a dugón sem meg a hengerfalon sem látni, a fentebb említett dolgokon kívül. Mi a véleményed, fúrassam meg télen és talán nem lesz gond?
Ui.: Próbáltam mindent, gyújtás tökéletes, karbi elvileg jó, a gyertya szép barna. A motor tök jól indul, megy is, csak olyan mint a harmat :(
Nemrég vettem egy s50-est, ami közel 8 éve állt a tyúkólban. Természetesen nem indul, szikra nincs..... a gyújtótrafóhoz kimegy az áram / próbalámpát tettem rá/ de utána semmi, próbáltam más gyertyával , más trafóval semmi. Valakinek tipp?
Milyen tűgörgőt javasoltok ?
mert vettem bele egy müanyagkosaras tűgőrőgt és csörög nem tudom miért.
ezt vettem:
http://www.futarmotorosbolt.hu...
Nem csak mérethibásak egytől egyig, de és/vagy fos anyagból vannak, ileltve nincsenek rendesen hőpkezelve.
Kiváló példa az edzhetetlen biliacélből lévő kuplungkiemelő kar.
Ezek egytől egyig kimerítik a vásárló szándékos megkárpsítása című műsort, ha nem nyugatbalkáénon élnénk nem i slehetne iylen szarokat forgalmazni.
Váltódobból tövvfélét is lemértem, mind pontatlalan és puha volt, gyakorlatilag edzetlen c45 "keménység" gel bíír.
Kiemelőkar, vonóék, a képoen szeplő máésik bazsina dettó.
Némelyik utólagos hőkezelésel jobbá tehető, de még akkor sem köelíti meg a gyárit, ráadásul uyge még mérethibásak is, szóval lehet egy gyári mintájára reszelgetni.
egyedül vonóékből tláltam oylat, amivel egyáltalán érdemes fogllkozni, az hazsnálhatóvá tehető.
ez gumiból van, mert van egypár márka ami inkább műanyag, amit ragasztani sem lehet mert leesik a folt róla
Vaamit beszedett és ez aggasztó.
Ölbei Úrnak van néhány simson alkatrésze eladó. Komplett önindító szet meg egy tiris gyújtás. Este 7 után illetve hétvégén hívható. 0670-3190-699
Tuji
Van egy rossz hírem, (de ez inkább nekem rossz hír). Sajnos elgyengült a hengerem. A kipufogó nyílás mellett jobbra van is benn egy húzásnyom. Menet közben húzhatta bele a dugó, nem vettem észre. A motor úgy csörög melegen mit egy pörsöly, haladni pedig úgy halad mintha fognák vissza. Nem karburálás, mert hidegen sem megy jobban. Sajnos ez így jött ki, a meleg ellenére muszáj volt mennem vele, hisz használnom kell majdnem minden nap. Ha többször "megforralom" az eredményezheti ezt a "végleges" elgyengülést? Semmi különöset nem lehet a dugón sem meg a hengerfalon sem látni, a fentebb említett dolgokon kívül. Mi a véleményed, fúrassam meg télen és talán nem lesz gond?
Ui.: Próbáltam mindent, gyújtás tökéletes, karbi elvileg jó, a gyertya szép barna. A motor tök jól indul, megy is, csak olyan mint a harmat :(