Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Lehet trükközni árnyékolással, meg akármivel, de mindíg az a vége, hogy ellenállásos pipa kell és egy rendesebb óra.

Persze van néhány kifejezettn olcsó is ami teljesne jó, csk azok nem tudnak semmit rendszerint.
Lehet. Mind a kettő ezer ft körül volt. Amelyik jó,annak "A-Tech" a márkája.
Az egyik érzékenyebb a zavarokra, esetleg azért mert kisebb jelszinttel működik az óra, vagy kitudja.
Vigyázz a dohányzás halált okozhat!
Nekem 2 biciklis órám is van,vezetékesek. Az egyik tökéletesen műxik, a másik össze vissza ugrál. Úgyhogy...?
Mindig tanul az ember
Már hogyne zavarná be, az óra szép hosszú vezetéke szépen összeszedi a zavarokat. Megoldás a zavarszűrős pipa, és gyertya.

(csak hogy érzékeltessem: az utcában van egy robogós, aki ha elmegy a ház előtt, a TV akadozik, na ez is azért van mert semmi zavarszűrés nincs a motorján.)
hát igen... pedig direkt vezetékeset vettem jó drágán, h ne zavarodjon. erre mi történik? :/
minden esetre érdekes jelenség.nem szabadna bezavarnia
az enyém is ventura! 14 funkciós.
igen próbáltam. levettem csak az órát és és akkor is megvolt hülyülve, kb olyan 1-1.5m-re kellett tartani a blokktól h ne hülyüljön.. amúgy igen, vezetékes.
azt nem próbáltad,hogy az óra jelfogadó részét esetleg a motortól elhúzni?mármint fogod a kezedben és távolítod a motortól
akkor is csinálja ezt?
vezetékes jeladós?
a rádiós meg szokott hülyülni
nekem vezetékesben volt már 2000ftos is de az bírta, valami ventura vagy mifene nevű volt
azt nem hinném.nincs akkora mágneses tere.gondolom vezetékes mágneses jeladós az óra.aminek a vevője pár centi távolságnak a mágneses változását méri
Nekem van egy tippem de lehet, hogy tévedek. Szerintem a gyújtás elektromos mezeje zavarja meg a km óra érzékelőjét.
Sziasztok!
Ma vettem egy 5000 ft-os bicikli km órát, faszán felszereltem, de amikor berúgom a motort, elkezd a km óra össze vissza villogni, meghülyülni. mitől lehet és hogyan lehet megoldani, mert nem akarok kidobni egy 5000-es km órát :/
Sziasztok

Valakit nemérdekel egy jóállapotú 16N1-es karbi? Adok hozzá még egy 75ös fuvit,egyedül a szivató belseje hiányzik ami 2-300ft kb.
A lökethossz 44mm, számold ki.
hali segitség kéne henger fúrás elött állok van a régi dugattyú ami 38.73 as és van egy mza dugattyú ami meg 40.98 as ez kerülne bele a 40.98as ccm be mennyi közelebb van a hatvanas hoz vagy inkább még ötvenes. köszönöm.
Sziasztok! Berakom hátha érdekel valakit!
http://www.hasznaltauto.hu/motor/mz/mz_etz_125-6044346
A pénz arra kell , hogy letegyem a nagy A jogsit , mert ugye jövőre kedves viktorunknak köszönhetően még drágább meg rosszabb lenne!
A Stihl olaj, azon felül hogy kurva drága, egy tök egyszerű ásványi olaj .
A piacon jelenleg ár-érték szempontjából legjobb olaj az ELF MOTO 2 XT TECH ez ~1700FT/L áron van.

Gyertyából egy széria 50-esbe NGK B9HS, esetleg B8HS, vagy a BR9HS (vagy ugyan ebből a 8as, az R-esek zavarszűrősek).
Vagy 260-as Isolatort, de ezt boltban csak hamisiított silány minőségben kapsz, így ezt inkább nem is ajánlom.
stihl olaj tökéletes:) én is azt használom meg gondolhatod, hogy a 3000ft-os olaj az elég jó féleXD
kösz, de nem kell, már vettem.
csak kíváncsi voltam hogy tartós-e.
de azért köszönöm
milyen gyertyát ajánlotok egy új henger+ dugós (50-es) simóba? mindegy? most valami rozsdás szutyok van, lehet h még az eredeti. azt le kéne már cserélni. illetve azt kérdezném h stihl olaj jó e bele, mert egy öreg szaki azt mondta nekem h tökéletesen megfelel, de van aki erre azt mondja h motorgyilkosság stihl olajat adni a benyához. múltor kifogyott a benyám és haver gépéből raktunk az enyémbe. azt mondta h stihl olaj van benne, de nem lehet érezni rajta, pedig én castrolt használok vagy mit. nem is füstölt, pedig nekem szokott. 1:40-ben
múlt évben meggeneráloztam azóta csak benzint kellett öntögetni bele
napi 2x 16-18km táv
ami nincs széjjelhajtva sokáig meg dédelgetés nélkül is
egyedül a telószárakat cseréltem ki felújítás óta meg a féklámpa kapcsolót modernizáltam