Hali
Látom ilyen Simooo szaki vagy. Olyan kérdésem van ,hogy gyújtásnál minden ki van cserélve (megszakítós) hidegen meleg is faszán indul, jól veszi a lapot is ( melegen már annyira nem jól ) és amikor már kb15 percet küldöm neki nyélen utána már nem pörög ki olyan jól , kicsit gyengébb is és alacsonyabb fordulatról nem igen akar gyorsulni , ez mitől lehet ? lehet hogy sokat kap a gép ? (s51)
üdv.
jah neeeem, csak azért kérdem,hogy mivel hidegen nehezen indul, nem lehet,hogy a dús keverék miatt? előzö tulaja azt mondta,hogy nem használt dúsat, de ahogy néztem a benzin, elég piros :S mind1, azt kipróbálom normál keveréssel. csak még azt nem tudom,hogy hol adhatok neki több benzint, hogy hidegen is beinduljon, ne csak úgy,hogy a kezem a karbi mögötti gumiharang helyén van :D
Hello! Tegnap vettem egy turbó hűtéses schwalbe-t, nekiálltam a kis "karbantartásnak" de gondba ütköztem. Akkor mi van, ha a motor csak úgy megy jól, ha konkrétan nincs megszakító hézag? Ha beállítom széria 0,4mm-re a hézagot, akkor nagyon nehezen indul be és akkor is csak akkor ha előtte vagy 5 milliót rárúgsz szívatóval. A súbertű középen áll. Így, hogy nincs hézag elindul, szép alapjárata van, de melegen kihagyogat és néha durrog is. Ilyenkor mi a baj? Rosszul van belőve a gyújtás? Merre fordítsak a gyújtáson?
üdv, Bence
Szóval összerakod a blokkot.
Ha jó állípotúak a motorház csapágyfelei, szinte kötelezően elnyomódik a főtengő, kicsit vagy nagyon.
(erre vezethető vissza, hogy sokakanak cska pár ezeret megy el a vadi új főcicsapágy, mert ha üt, azt nem bírja sokáig)
(meg pereze a kalapálásra és túlhevítésre:)
Szóval összerakod, megvárod, míg kihül.
Akkor gyönyörűen szorulni fog egy vagy több tengely.
Ha nagyon feszül a blokktartó csavarokat fel kell lazítani és ismételt megmelegíts után A MOTORHÁZAT klopfolni gumkalapáccsal, majd visszahúzni a csavarokat. A váltótengely feszülése ettől rendszerint elmúlik.
A főcin meg simán beszerelt állapotban ütést kell mérni mérőórával, és belül a sonkán a megfelelő irányban feszíteni, iletve pilanatzorítóval huzatni.
(a főtengelybehúzó nem javítja ki ezt a hibát)
Hali, furva nem volt, gyujtasa ha elindul pedig tokeletes, plussz melegen poccre indul. Mindig. Vagy keves benzint kap, vagy nagyon sokat nem.? Csak sajnos nem tudom hol tudom ezt, es mivel beallitani. Illetve en erre a hibara gondolok. De persze meghallgatok, sot varoom masok eszrevetelet, tippjet, hatha sikerul osszraknom ido elott.
Sracok, valami tipp, segitseg, hogy mit tegyek a mocival,hogy menjen? Karbit kipucoltam, mondjuk azt vettem eszre,hogy picit neha a tuszelep nem ugrott szet (fenn akadt), de utanna visszaugrott. Neztem falsot sem sziv elvileg, suber kozepso allasban, szivato alatti gumipocok a helyen,es nem indul a moci....10 percig legalabb kell hidegen rugdosni. Benzin atfolyas is jo. Az uszot nem bantottam. de 5 perc rugdosas utan mar fekete a gyertya,pedig szikra van, gyujtashoz nem nyultunk. Segitsetek pliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiz :) :s
A trafó és a gyújtás vezetéke egy csatlakozón kell, hogy legyen, vagyis olyanon amire két saru megy. Asszem ha szemből nézed, fent van kettő ilyen, a külsőre kell. A gyulakapcsolóra még dugsz egy testet (kapcsolási rajzon megtalálod), és már jó is a dolog.
az index saruk mellettiek a gyújtás szálak(lehet nem pont a közvetlen)
szóval ahogy fel van szerelve az óramutató járással ellentétes irányban
épp most kötöttem rá a kürt kapcsolót hogy ne kellejen a kulcsot fordítgatni
csak azt akarom h le lehessen kapcsolni meg fel lehessen kapcsolni a gyújtást.amúgy s50b vázban van egy s51-es blokk. ha olyanra dugom amin 2 fül van akkor mindig gyújtáson van és nem lehet lekapcsolni
Látom ilyen Simooo szaki vagy. Olyan kérdésem van ,hogy gyújtásnál minden ki van cserélve (megszakítós) hidegen meleg is faszán indul, jól veszi a lapot is ( melegen már annyira nem jól ) és amikor már kb15 percet küldöm neki nyélen utána már nem pörög ki olyan jól , kicsit gyengébb is és alacsonyabb fordulatról nem igen akar gyorsulni , ez mitől lehet ? lehet hogy sokat kap a gép ? (s51)
üdv.