Mennek-mennek,de mit össze nem kell dédelgetni,szerelgetni,simogatni(átkozódni)... stb. De ez benne az élvezet! Az milyen már,hogy felülök rá, aztán soha semmi gond. Halál unalom,ennyi erővel taxival is járhatnánk,nem? Vagy nem?
Erről a 2012-es kiadású motorokról meg az a véleményem hogy előbb mennek a vaskohóba beolvasztásra mint egy JÓL összerakott Simson
A Simson már bizonyított, 20-30 éves modellek, de a mai napig mennek.
Helló Skacok!
EZúton szeretnék köszönetet mondani elsősorban emzolinak, illetve Bencének, plussz a többi nagy szakinak, akik fáradalmas küzdelmek során idejüket, és ujj perceiket nem kimélve segitettek nekem,hogy életet lehelhessek a Simsonomba :D Ma reggelre végre első inditásra elindult ez az öszvér :D mint kiderült a benzin szint okozott ekkora problémát, amit nektek hála orvosolhattam. Legnagyobb tanulság nekem,hogy mostmár annyi tudást ,,szivtam" magamban,hogy nem elképzelhetetlen, nyitok egy karbi gyártó üzemet :D
Nah de viccet félre téve, hálás köszönetem skacok. Nem elképzelhetetlen,hogy idők múlva nem bukkanok fel ismét,mivel ez mégiscsak egy Simson, nem egy 2012-es Kawasaki Er6n :D
Hálás köszönet mégegyszer, a söröket meg majd megisszuk :D
Hát hogy...én nemszoktam vele sokat szórakozni egy lapos csavarhúzó beleüt majd "kipattint" ugyse kell már a régi semmire,az újat meg a helyéretolod és kész a csere.Esetleg tömítőpasztával körbeszoktam előtte kenni mert a gyújtásnál szeretett kimászni és így tuti.
én a kölköknek egyszer mutattam meg hogy kell ellenőrizni az üzemanyagrendszert, karbipucolás és beállítást
és megcsinálták valamelyik nap 13 évesen
képesek voltak 12 centi benzincsövet venni a boltban
mondjuk a parafa csésze tömítéssel melléfogtak, de majd szétszedik ismét amikor ereszteni fog
Hello!
Szépen sorban. Gyertya, én az S51N-es motormba NGK B8HS gyertyát használok, én ezzel vettem anno a motort, és azóta is ez van benne. Ha gondolod próbáld majd ki ezt a gyertyát mert hőértékre megfelel a Simsonba!
Henger és a karbi közötti részen nem igazán szabadna benzinnek lennie. Érdemes lenne ellenőrizni a karbinak a szivócsonkra csatlakozó részét hogy síkba van-e. Mert ha a szívócsonkon lévő csavarok nagyon meg vannak tépve, akkor a karburátornak az a fele meg szokott hajolni enyhe "C" alakba, ami fals levegő szívásához vezet, ezzel együtt a tömítés is vetemedik azt sem ártana cserélni. Tudom javasolni hogy a karbi és a henger szívócsonkja közé tegyél egy bakelitból kivágott/kireszelt tömítést.
A légszűrő felé vezető gumi csonkra én ABA bilincset tennék (csőbilincset) mert az nem gyűri meg a gumit, és sokkal tartósabb.
Fals levegő teljes mértékben okozhatja hogy nem indul a motor hidegen, mert hidegen a motor több benzint "kér" ahhoz hogy el tudjon indulni, ezt a karbi meg is adja neki, de a fals levegő annyira felhígítja ezt a benzin-levegő keveréket hogy nem ér semmit.
Gyújtás oldalon a szimeringet szerintem még mindig érdemes lenne megnézni, lehetne egy cserével is próbálkozni. Nem nagy munka a csere.
Üdv, Bence
A henger és a karbi közé illenne jó tömítés,az hogy a légszűrő és a karbi között szív e falsot sokat nemszámít lényeg hogy piszkot neszívjon be.Alapjárati levegőt pedig nem így állítunk hogy ennyi meg annyi csavarás...
Hali srácok!
Nah...ma reggel kitakaritottam a benzin szürőt, észre vettem,hogy az az átlátszó kis szürő elvan törve picit, kitakaritottam azt a kupakot is, rengeteg dzsuva volt benne. hagytam középső részen a súbert, tettem bele kisebb hőértékű gyertyát, mert 260-as isolator volt benne. elmentem vele kútra, majd mászkáltam vele, jah...állitottam a benzin-keverék szabályzón is, teljesen be, majd másfél,2 vissza. Nagyon jól megy, nem dadog, nem durrog, gyorsan reagál a gázra, és mindig pöccre indult. igaz melegen! Most majd meglesem,hogy várok vele 1 órát mire kihül teljesen, és újra megpróbálom. Remélem indul..... :D másik észrevételem,hogy a karbi és a henger között van egy tömités, az elvan repedve, néha jön ki ott állás alatt benzin....! Irtátok,hogy szivhat falsot...esetleg ott? vagy kötözzem le a gumi harangot gyors kötözövel, hátha ott szivhat falsot? nincs megrepedve....de kitudja? előzö gazdája tett bele valami gumi csonkot(hogy miért nem tudom), ő azt mondja,hogy ott szivott neki falsot...bár én nem vettem észre repedést, törést....de kitudja? szerintetek ezek a tünetek okozhatják azt,hogy nem indul hidegen? mellesleg megint reggel lekellett vennem a gumi harangot, és ott (megszivatni a kezemmel), úgy elindul pöccre, és tartja az alapjáratot, nem ingázik :S tudom igy távolról nehéz tippeket adni, de minden tippet kipróbálok hátha :D
üdv eladnám simsonomat amit tudni kell róla, erdeti állapot,eredeti kék festés.1982ben vette egy 52éves bácsi éshasználta 1990ig,ezzel járt a 3 km-re lévő munkahelyére,kb 4-5ezer km-er lehet benne,az erdeti gumik elöl3,5,hátul2,5mm-esek.eredeti zsír simsonhang,a kipufogó sincs széthulva belül.ami cserélve lett az a benzincsap és az oldaldeklizár.van hozzá egy eredeti szerszám,és izzókészlet,egy korabeli tiptopcsomag,és egy új isolator special.megtekinthető aszód.tel 06706119609
Erről a 2012-es kiadású motorokról meg az a véleményem hogy előbb mennek a vaskohóba beolvasztásra mint egy JÓL összerakott Simson
A Simson már bizonyított, 20-30 éves modellek, de a mai napig mennek.
EZúton szeretnék köszönetet mondani elsősorban emzolinak, illetve Bencének, plussz a többi nagy szakinak, akik fáradalmas küzdelmek során idejüket, és ujj perceiket nem kimélve segitettek nekem,hogy életet lehelhessek a Simsonomba :D Ma reggelre végre első inditásra elindult ez az öszvér :D mint kiderült a benzin szint okozott ekkora problémát, amit nektek hála orvosolhattam. Legnagyobb tanulság nekem,hogy mostmár annyi tudást ,,szivtam" magamban,hogy nem elképzelhetetlen, nyitok egy karbi gyártó üzemet :D
Nah de viccet félre téve, hálás köszönetem skacok. Nem elképzelhetetlen,hogy idők múlva nem bukkanok fel ismét,mivel ez mégiscsak egy Simson, nem egy 2012-es Kawasaki Er6n :D
Hálás köszönet mégegyszer, a söröket meg majd megisszuk :D
akkor olyat veszek :D
szerintetek milyen felső tűgőrgőt (ami a dugattyúnál van) vegyek sima 60/2-es hengerhez ?
előre köszönöm válaszotokat.
és megcsinálták valamelyik nap 13 évesen
képesek voltak 12 centi benzincsövet venni a boltban
mondjuk a parafa csésze tömítéssel melléfogtak, de majd szétszedik ismét amikor ereszteni fog
Szépen sorban. Gyertya, én az S51N-es motormba NGK B8HS gyertyát használok, én ezzel vettem anno a motort, és azóta is ez van benne. Ha gondolod próbáld majd ki ezt a gyertyát mert hőértékre megfelel a Simsonba!
Henger és a karbi közötti részen nem igazán szabadna benzinnek lennie. Érdemes lenne ellenőrizni a karbinak a szivócsonkra csatlakozó részét hogy síkba van-e. Mert ha a szívócsonkon lévő csavarok nagyon meg vannak tépve, akkor a karburátornak az a fele meg szokott hajolni enyhe "C" alakba, ami fals levegő szívásához vezet, ezzel együtt a tömítés is vetemedik azt sem ártana cserélni. Tudom javasolni hogy a karbi és a henger szívócsonkja közé tegyél egy bakelitból kivágott/kireszelt tömítést.
A légszűrő felé vezető gumi csonkra én ABA bilincset tennék (csőbilincset) mert az nem gyűri meg a gumit, és sokkal tartósabb.
Fals levegő teljes mértékben okozhatja hogy nem indul a motor hidegen, mert hidegen a motor több benzint "kér" ahhoz hogy el tudjon indulni, ezt a karbi meg is adja neki, de a fals levegő annyira felhígítja ezt a benzin-levegő keveréket hogy nem ér semmit.
Gyújtás oldalon a szimeringet szerintem még mindig érdemes lenne megnézni, lehetne egy cserével is próbálkozni. Nem nagy munka a csere.
Üdv, Bence
Nah...ma reggel kitakaritottam a benzin szürőt, észre vettem,hogy az az átlátszó kis szürő elvan törve picit, kitakaritottam azt a kupakot is, rengeteg dzsuva volt benne. hagytam középső részen a súbert, tettem bele kisebb hőértékű gyertyát, mert 260-as isolator volt benne. elmentem vele kútra, majd mászkáltam vele, jah...állitottam a benzin-keverék szabályzón is, teljesen be, majd másfél,2 vissza. Nagyon jól megy, nem dadog, nem durrog, gyorsan reagál a gázra, és mindig pöccre indult. igaz melegen! Most majd meglesem,hogy várok vele 1 órát mire kihül teljesen, és újra megpróbálom. Remélem indul..... :D másik észrevételem,hogy a karbi és a henger között van egy tömités, az elvan repedve, néha jön ki ott állás alatt benzin....! Irtátok,hogy szivhat falsot...esetleg ott? vagy kötözzem le a gumi harangot gyors kötözövel, hátha ott szivhat falsot? nincs megrepedve....de kitudja? előzö gazdája tett bele valami gumi csonkot(hogy miért nem tudom), ő azt mondja,hogy ott szivott neki falsot...bár én nem vettem észre repedést, törést....de kitudja? szerintetek ezek a tünetek okozhatják azt,hogy nem indul hidegen? mellesleg megint reggel lekellett vennem a gumi harangot, és ott (megszivatni a kezemmel), úgy elindul pöccre, és tartja az alapjáratot, nem ingázik :S tudom igy távolról nehéz tippeket adni, de minden tippet kipróbálok hátha :D
Szerinted?