most mit is szeretnél csinálni?mert én nem értem.
amúgy a kapcsolós mindig az egymás melletti párokra kapcsol.
tehát a legfelső szinten kinézel 2 egymás melletti lábat rádugod,és akkor valamelyik állásban kapcsolnia kell
vettem egy gyújtáskapcsolót mert eddig csak egy sima kapcsolóm volt. hogyan kell bekötni, vagyis melyik fülre kell kötni? két kábelem van, az egyik a traforól, másik közvetlenül a blokkból. ezt a kettőt kell csak. most ideiglenesen rákötöttem egy olyan fülre amin kettő fül van, de így mindig van gyújtás.
na helyzet a követező alaposan átnéztem a kapcsolási rajzot a biztosítékoknál pár dolog összevolt cserélve azokat átkötöttem relét is cseréltem a biztosíték továbbra is leolvad
azért csak helyre rakom, ennyi hasznos infóval amit tőletek kapok, már csak nekem kéne rájönnöm a dolgokra :D dehogy a karbi,hogy tud ennyire szivatni ? :D lehet nem is kevesel a simo, hanem többet kap? :D nem értem :D de hátha segitetek :D
Nekem inditásnál kell,hogy több benzint kapjon, mert eddig úgy néz ki, azért nem indul. csak marha nehezen. a szivatóm jó, azt megnéztem, és meglestem a súbert is, a legfelső alattiban volt. elképzelhető,hogy az lehetett a bibi?
A legalsóba. De ettől max. gázon,nem fog több benzint kapni(ahhoz nagyobb főfúvi kell(amitől nem biztos,hogy jobb lesz)),így csak részterhelésen kap több anyagot.
Lehet, hogy annyiszor "újította fel" vlami jóképeségű, aki satuban ferdén nyomkaodja össze, hogy ovális már az alsó csap furata.
Javítható, csak nem éri meg.
mikor kivettük akkor is fürcsáltuk már, hogy valami nem oké, a 2 sonka el van tekeredve egymástól. Végig ott voltam, és normálisan egy behúzó szerszámmal rakta össze.
ha befogom a ,,torkát" első rugásra indul. AMit kitudok zárni első sorban, a fúvóka csere, mert az nem történt meg. 2 hónapja van nálam a moci, az utóbbi 2 hétben állt neki igy szivatni :D
Meglesem akkor a benzin szintet, meg a szivatót, illetve a tűszelepet is, szétkapom a karbit, hátha valami rendelleneset találok :D
Ha befogod a karbi légtorkát és úgy indul viszonylag köünnynen, akor eygszerűen nem jut bele benzin, nagyon kevesel.
Ennek számtalan oka lehet.
Ha indításnál a szivató ráhúzása semmit nem segít, akkor érdemes volna ellenőrizni egyrészt a benzinszintet, másrészt a tűszelep és a benzincsap áteresztésének sebességét, (15mp nél gyorsaabban kell megtelnie a tök üres ufóháznak,20 felett már mindenféle hbákat produkál garantáltan)
További leehtőseég, hogy el van cseélgetve a szivató fúvókája, 60as ról valami kisebbre.
amúgy a kapcsolós mindig az egymás melletti párokra kapcsol.
tehát a legfelső szinten kinézel 2 egymás melletti lábat rádugod,és akkor valamelyik állásban kapcsolnia kell
szerintetek milyen felső tűgőrgőt (ami a dugattyúnál van) vegyek sima 60/2-es hengerhez ?
előre köszönöm válaszotokat.
A saját több mint hatvan ezret futott motorm főcije már háromszor volt szétszedve, és még is hibátlan..
Javítható, csak nem éri meg.
Köszi a segítséget.
A szimering jó lehet mert egy piculányi olajfolyás sincs.
Üdv.:violino
Meglesem akkor a benzin szintet, meg a szivatót, illetve a tűszelepet is, szétkapom a karbit, hátha valami rendelleneset találok :D
Ennek számtalan oka lehet.
Ha indításnál a szivató ráhúzása semmit nem segít, akkor érdemes volna ellenőrizni egyrészt a benzinszintet, másrészt a tűszelep és a benzincsap áteresztésének sebességét, (15mp nél gyorsaabban kell megtelnie a tök üres ufóháznak,20 felett már mindenféle hbákat produkál garantáltan)
További leehtőseég, hogy el van cseélgetve a szivató fúvókája, 60as ról valami kisebbre.