Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hali, meglestem sajna benne volt, de tuti,hogy ezen a nyomon lesz a gáz, mármint a szivatónál. feszitsek vajon a szivató kábelen, vagy lazitsak? kevés benzin juthat be ugye, és ezért nem indul, csak 10perc rugdosás után :S
Szia nem nagy baja van annak a mocinak a szívatót kitekered a karbiból és annak a végében 1 gumi dugónak kell lenije,ha nincs benne azért nem indul a motorod,üdv
üdv igen dob fékes. a az órák működnek de tegnap leszedtem róla mindent. a váz 1 ponton lett hegesztve azért mert onnan kitört a blokk felfogató csavar :Sa képeket nézd meg az adatlapomon vagy írj e-mailt a bekeske@citromail.hu-ra és ott dobok fel képeket is:D
és, ha nem a szivató, akkor mi, vagy mik lehetnek még?
Például
akkor a szivatóm lehet a rossz? vagy valami mááás?
Mert így megszivatod a motort.
Hali Szakik!
Tegnap még vissza olvasgattam ezen a fórumon jó régre,hátha találok olyan hibát másnál mint nálam, és megleltem egyet :D
Mitől lehet,hogy simán hidegen nem indul a motor,viszont ha a karbi mögötti gumiharangot leveszem, és oda teszem a kezem, első rugásra indul? én ezt már nem értem, segitsetek légysziiiiiiii
Ez nema főtengely hibája, hanem azé aki összerakta a blokkkot.

Nyilvűán ösze lett kalapálva, vgy ygszerűene csak jó összenyomva, megnymta a főcit, aminek ettől elmegy e centrírje.

A helyén is ki lehet javítani rendszernt, de mérőora kell hozzá
még a mai nap folyamán küldök képet :)
Én a szimeringre tippelek,olyankor nemszokott alapjárat lenni és hogy felpörög.Gyújtás le és szimeringcsere hátha.
szevasztok! van egy s51 es simóhoz egy kuplung kosaram + kis fogaskerék amitől megválnék vadi új,dobozában..akit érdekel írjon laczko-z@freemail.hu
r23456789@freemail.hu
küldj róla képet és ott megbeszéljük
mennyit érne meg egy főtengely neked? :)
Heló!
Próbáld meg másik gyertyával. Az enyém érzékeny rá, Brisk-en és Isolator-on kívül semmi mással nem akar menni :D Vagy esetleg próbáld úgy, hogy tovább tartod a szivatót.
Sziasztok!
Keresek jó állapotú főtengelyt S51-es blokk-ba viszonylag olcsón.
Nagyon sürgős lenne.!
Csapágycsere után annyira szorul, hogy szinte be se akar indulni.
Ha van valakinek egy felesleges főtengelye akkor az ne tatsa magánál
Üdv.
Helló Skacok!
Mint igértem ma is jelentkezek :D reggel ismét nem indult a motor :D
Én nemtudom ennek mi lehet a baja, ráadom a szivatót, 2-t rárugok, szivató vissza, aztán negyed óráig rugdoshatom nem indul. Gázt nem is merek húzni, mert ha épp egy picit peindul pár másodpercre negyed órá után, gáz adásra leáll. és ezt igy játsza mig aránylag fel nem melegszik gép egy picit,hogy már gáz adásra se fulladjon le :S mitől lehet ez srácok? karbi? gyújtás? vagy mi? Benzin csapom elvileg zár, tehát benzin nem mehet bele, elején még arra gondoltam, de ezek szerint mégsem :S
Üdv Mindenkinek!

Egy ismerősömnek akadt egy kis problémája.

A jó öreg Simson 50 N típusú 33 éves, -még nem volt a henger felfúrva ,ezt a kort / 30km/h sebesség alatti sebességgel érte meg/:) - megkímélt járgányába beleállt a ménkő.
Alapjárat csak jelentősen megemelt fordulatszámon van, de az is ingadozik és van amikor magától elkezd felpörögni vagy ha úgy gondolja szép lassan a fordulatszám fokozatos csökkenésével leáll. Viszonylag könnyen indul be a motor- természetesen a gázadással...
Karburátor kitisztítva a kipufogó szintén.
Vajon mi lehet a gond?

violino
ez ügye dobfékes?km óra meg ezek működnek?váz rendben? azért pár nagyobb felbontású képet feldobhatnál
Szevasztok! Van egy 70/4-es hengerem, amit Emzoli bá csinált. Brutálisan megy a 100kg-om alatt, haladnak bele a km-ek, néha néha oda húzom neki. Egy tök alap kérdésem lenne. Hengerfejből a legalapabb tuning mit jelent? Sajnos Almot hengerfejet nem sikerült beszereznem, csak sima Lengyelt. (CX 70), de szemre ugyan az. Ha leesztergáltatok belőle, az javít érezhetően a teljesítményen, vagy hagyjam a fenébe? Ha érdemes vele foglalkozni, akkor mennyit kell levetetni belőle? Hengerfej tervet mi alapján készítenek,ha mélyebbre akarok menni a dolgokban? Ennek a tuningnak sosincs vége. :) Választ előre is köszi.
Ahhoz,hogy erősebb legyen a világítás,nem kell gyújtáskapcsoló. Elég egy 12V erősebb (legalább 30W körüli) tekercs.
sajnos nincs gyújtáskapcsolóm. mindegy h milyen kapcsolót veszek rá? Pl S51 vagy S50. Esetleg sr50? vagy azt nem tudnám felrakni?
Mint már többször kifejtettem, nekem kb Lajosmizsénél kezd el feljönni a hiszti, ez úgy 55 kilométer, és Kecskemétnél már határozzotan elviselhetetlennek tartom a helyzetet, az meg kb 90 tőlem:)
120at mentem egy seggel de elég is volt
mentem egy tesztkört az elején mennyi a fogyasztása
disznó módon leégett a térdem, a seggem széjjelvágta az ülés, de amúgy egész jó volt
de ez a szimó nem 130 kilóhoz való....
nekem is 6voltos a rendszerem, és olyan gyengén világít. nem lehetne valahogy egyszerűen "felturbózni"?