igen az izzókkal nincs gond, köszönöm a segítséget sajnos nincs mérőeszközöm, de ha esetleg valahonnan szereznék akkor az lenne a kérdésem, hogy 6v-os akkum van akkor is 12 v lesz a műszeren?
ha van multimétered,akkor a villogtató bemenetére és 15/51es lábra a fő kapcsolón.ha jó a vezeték akkor ellenállásnak kell lennie,és sípol a műszer.
ha arra a lábra rámérsz és keresel egy testet akkor 12v-ot kéne mutatnia.ha nincs akkor rossz a tekercs,vagy elvan kötve.ha van akkor kösd le a kürtöt,ha így se akkor a villogtatót cseréld.
más nem igen lehet
amúgy az izzók jók?
azért érdemes lenne tudni,hogy tirisztoros vagy megszakítós a gyújtás.így látatlanba azt tudom mondani,hogy el van kötve.az index és a kürt egy rendszeren van.nah neki nem megy + feszültség,és a vezetékét rákötötted valami másra
üdv mindenkinek :) Először járok erre kb 2 órája olvasgatom a régi bejegyzéseket elég hasznos tanácsokat adtok másoknak. Nekem egy olyan problémám van az s51e motoromon hogy most lett felújitva 70ccm-re beállították a gyújtást minden össze van rakva megy meg minden de mióta újra megy a moci már nincs indexem meg dudám. Elvileg jó helyre van dugva minden kábel. Leolvad az olvadó biztosíték esetleg valakinek van ötlete mi lehet a probléma?
üdv van egy 80 as vizes mtx-em üzemképtelen állapotban. nincsen világítás és világító tekercs sem benne, elektronika tropa újra kellene vezetékelni.a motorba az 5.-6.sebességet nem veszi nem azért mert a fogaskerék szar hanem mert 2 fajrta váltóm van itthon bele és véletlen a fogaskerekek összelettek keverve. adok hozzá egy másik váltót egy blokk felet és egy kuplung deklit. a motorba új csapágyak szimeringek vannak. 500km-el ezelőtt kapott új dugó,gyűrűt, hajtókart és henger meglett fúrva. kapott új első és hátsó fogaskerekeket valamint 420 as láncot is. adok mellé egy vadi új hátsó 48 as fogaskereket valamint viseletes első 16-os fogaskereket de még használható. a motor teljes ára 50-ezer forint. vagy csere érdekel simsonra és robogóra a csere ár nem több és nem kevesebb.
Van itt más "őrült" aki több mint 100km es távon használja a Szimóját? /elmult 3 napban beleraktam 600km-t kb/ Azért lennék rá kiváncsi mert érdekel hogy milyen hiba fordulhat elő.
szerintetek lehet valamit kezdeni a simson gyári pumpájával aminek elrepedt az alsó műanyag része? van valami helyettesítő praktika?
olyan faja erős cucc vétek lenne kidobni, sokkal strapabíróbb mint a mostani műanyag kacatok
Leállitással, azzal nem volt gond, csak ha leállitottam, nem volt mindig biztos,hogy elindul :S :D hiába rugdostam 5-10 percig, futottam mellette mint egy maratonista, akkor sem indult :D most lekaptuk a lendkereket, leszigeteltem a vezetéket ami szikrázott, elvileg most indult, és nagyon remélem,hogy csak ez volt a baj, mert kicsit sok volt már belőle ebben a pár napban :D
Budapest környékéről jön simsonos a
XIV. FŐNIX MOTOROS TALÁLKOZÓ & ROCKFESZTIVÁL-ra? Augusztus 9én. Gondoltam találkozhatnánk valahol,és együtt mehetnénk mint a simsonos csapat
hát figy több oka is lehet ennek.telókat nem kell cserélni hanem be kell állítani. amikor megvettem a simom az első kerék ferde volt.nem futott egy nyomon a motor,és hát a teleszkóp fogató csavarok lazultak fel,és elcsavarodott a teleszkóp szár.
valamint ha a hátsó kerék rossz,akkor azt is be kell állítani.a felninek egyenlő távolsága kell lennie a lengőkar száraitól.
ha arra a lábra rámérsz és keresel egy testet akkor 12v-ot kéne mutatnia.ha nincs akkor rossz a tekercs,vagy elvan kötve.ha van akkor kösd le a kürtöt,ha így se akkor a villogtatót cseréld.
más nem igen lehet
amúgy az izzók jók?
Viszont, ha a váltód akármiylen, az nem fog megjavulni önmagában a csapágcserétől
olyan faja erős cucc vétek lenne kidobni, sokkal strapabíróbb mint a mostani műanyag kacatok
XIV. FŐNIX MOTOROS TALÁLKOZÓ & ROCKFESZTIVÁL-ra? Augusztus 9én. Gondoltam találkozhatnánk valahol,és együtt mehetnénk mint a simsonos csapat
valamint ha a hátsó kerék rossz,akkor azt is be kell állítani.a felninek egyenlő távolsága kell lennie a lengőkar száraitól.