Szép jó napot pár napja került hozzám egy schwlbe szeretnék érdeklődni hogy mi baja lehet a schwalbim-nak?Sajna nem hajlandó beindulni csak ha leveszem a légszőrőcsatlakozó gumit róla de akkor is nagyon lassan pörög fel és ha a gázt elengedem akkor lefullad.Ez egy kockablokkos kr51/2n(csak érdekesség képen teszek fel képet hogy vannak sajna ilyen barbárok is akik így gondolják az egyedi motor átépítést kép alapján érteni fogják)
Segítségre van szükségem. Vettem egy S51N szimót. Elkezdtem megcsinálni magamnak. Az eladó szerint a blokkhoz még nem nyúltak, nem tudja mitől csöpög az olaj alul. Kiszedtem a motorblokkot, és 3-4 mm-re széthúztam (meg szeretném úszni a szétszerelést), hogy megnézzem a csöpögés helyét, és nem értem, hogy a két félblokk pont azon a részen ahol csöpög, nem szimmetrikus kiképzésű, ha összehúzva fedésbe is kerül, az talán egy millimétert vagy annyit se jelent a csöpögés helyén. Két különféle félblokkból van összeállítva? Ha igen, tehát átvertek. Mit tudok csinálni? Esetleg a kritikus részbe sziloplasztot kenve, összehúzva, úgy állítva, hogy "eloszoljon az alján míg megszilárdul" megoldhatná a problémát? Mellékelek több képet is, a problémás részt kinagyítottam több szögből is.
moped 91es hajtókarszett meg a javítás kb ennyi volt nemigen emlékszem már
aztán lehet 8 pénz volt.....
szét-össze meg én pakoltam, eddig még megy......
mondjuk eddig minden szerelés sikerült, szerencsére egy gép sem volt barbár módon szétszedve
nem kellett egy csapágyat sem cinezgetni
az illesztő szegek furata jóval mélyebb mint maga a szeg, nem tudja feltartani a másik blokkfelet.
ezért baj főleg, a sok zöldség, mert elvész közötte aminek értelme volna
Kedvencem : plexitet
:)
http://www.dirtsport.hu/joomla...
KEGYETLEN :D
A két blokkfél ott nem egyforma, ez nem gáz.
Segítségre van szükségem. Vettem egy S51N szimót. Elkezdtem megcsinálni magamnak. Az eladó szerint a blokkhoz még nem nyúltak, nem tudja mitől csöpög az olaj alul. Kiszedtem a motorblokkot, és 3-4 mm-re széthúztam (meg szeretném úszni a szétszerelést), hogy megnézzem a csöpögés helyét, és nem értem, hogy a két félblokk pont azon a részen ahol csöpög, nem szimmetrikus kiképzésű, ha összehúzva fedésbe is kerül, az talán egy millimétert vagy annyit se jelent a csöpögés helyén. Két különféle félblokkból van összeállítva? Ha igen, tehát átvertek. Mit tudok csinálni? Esetleg a kritikus részbe sziloplasztot kenve, összehúzva, úgy állítva, hogy "eloszoljon az alján míg megszilárdul" megoldhatná a problémát? Mellékelek több képet is, a problémás részt kinagyítottam több szögből is.
Előre is köszönöm a segítséget és az ötleteket.
aztán lehet 8 pénz volt.....
szét-össze meg én pakoltam, eddig még megy......
mondjuk eddig minden szerelés sikerült, szerencsére egy gép sem volt barbár módon szétszedve
nem kellett egy csapágyat sem cinezgetni
7 felé a főtengely felújítás
a henger nem lett fúrva de az olyan 5 felé lehet
Egy nómális felújítás 30-60 rugó.