Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ismétlés,a tudás anyja! (vagy apja?, na mindegy )
Igen igazad van abban az esetben ha gyári az a stift én már találkoztam sok mindennel.sajna


az illesztő szegek furata jóval mélyebb mint maga a szeg, nem tudja feltartani a másik blokkfelet.
Szia lehet az az illesztő stift nem engedi összehúzni a blokkot akörül keresgélj.
Miylen jó, hogy uygan ezt leíertam 1oldallal korábban:)

ezért baj főleg, a sok zöldség, mert elvész közötte aminek értelme volna
Igazad van.
Ahogy előttem is írták,ott nem kéne folynia,csak ha sérült a blokk,vagy a tömítés beljebb. Abba a holttérbe csak így juthat olaj.
Ott marad egy rés ha össze van szerelve a blokk, ez normális, ott belül csak egy holt tér van, oda már nem folyhat be semmi olaj.
Ez a 'schúbert" ez olyan mint a plexit :)
Kedvencem : plexitet
:)
Na ez is Schubert...:D Simoba is veszek egyet.
boxerhang- ezt nézd ! :D

http://www.dirtsport.hu/joomla...

KEGYETLEN :D
Ha jóllátom így hogy nem egyforma a "kiállóbb" résznél mintha maradna egy kis rés hiába húzatja össze,szerintem ott csöpög...akkor hiába rak tömítést.
Sokat kap az tuti. Fúvóka, Schubert-tű(ezz nagyon tetszikxD), úszószint, tűszelep. Ezeket ellenőrizd!
Annak ott nem kellene ereszteni, ha nem lenne sérült vagy deformálódott, vagy rsszul összerakott a blokk.

A két blokkfél ott nem egyforma, ez nem gáz.
Szép jó napot pár napja került hozzám egy schwlbe szeretnék érdeklődni hogy mi baja lehet a schwalbim-nak?Sajna nem hajlandó beindulni csak ha leveszem a légszőrőcsatlakozó gumit róla de akkor is nagyon lassan pörög fel és ha a gázt elengedem akkor lefullad.Ez egy kockablokkos kr51/2n(csak érdekesség képen teszek fel képet hogy vannak sajna ilyen barbárok is akik így gondolják az egyedi motor átépítést kép alapján érteni fogják)
Tisztelt szakértő urak!

Segítségre van szükségem. Vettem egy S51N szimót. Elkezdtem megcsinálni magamnak. Az eladó szerint a blokkhoz még nem nyúltak, nem tudja mitől csöpög az olaj alul. Kiszedtem a motorblokkot, és 3-4 mm-re széthúztam (meg szeretném úszni a szétszerelést), hogy megnézzem a csöpögés helyét, és nem értem, hogy a két félblokk pont azon a részen ahol csöpög, nem szimmetrikus kiképzésű, ha összehúzva fedésbe is kerül, az talán egy millimétert vagy annyit se jelent a csöpögés helyén. Két különféle félblokkból van összeállítva? Ha igen, tehát átvertek. Mit tudok csinálni? Esetleg a kritikus részbe sziloplasztot kenve, összehúzva, úgy állítva, hogy "eloszoljon az alján míg megszilárdul" megoldhatná a problémát? Mellékelek több képet is, a problémás részt kinagyítottam több szögből is.

Előre is köszönöm a segítséget és az ötleteket.
sziasztok.eladók a képeken látható simson alkatrészek.Ha bármi érdekel írj vagy hívj bátran,biztosan megegyezünk.tel:06205415990
moped 91es hajtókarszett meg a javítás kb ennyi volt nemigen emlékszem már
aztán lehet 8 pénz volt.....
szét-össze meg én pakoltam, eddig még megy......
mondjuk eddig minden szerelés sikerült, szerencsére egy gép sem volt barbár módon szétszedve
nem kellett egy csapágyat sem cinezgetni
Blokk szét-össze nálam például 15 től indul.
7 körüli főci felújítás az kb alsógörgő csere meg centrír, abba máér nemigen fér bele egy hajtórúd csere is.
Bocsi ha rosszul fogalmaztam a munka díja menyi a szerelőlen menyiért szedi és rakja össze ?
nekem olyan 15 felé voltak a csapágyak szimmeringek tömítések
7 felé a főtengely felújítás
a henger nem lett fúrva de az olyan 5 felé lehet
Faluvégén sufnimódon olcsón, az olyan is.

Egy nómális felújítás 30-60 rugó.
Sziasztok érdeklődnék s 51 es simson blokkot menyiért újítanak fel. ?
Az bizony:) De mennyire szép dolgokat lehet benne elkövetni... kár hogy a gp-ből már száműzték:(