szikra elvileg van, vagyis mutat, de most lekaptam a gyujtás oldali részt, mire észre vettem,hogy a gyerya kábele a gyújtás mögött szikrázik, valami toldás foldás van ott :S viszont,hogy kiküszöböljem, lekéne kapni a lendkereket, ami természetesen nem jön le, mert miért is lenne ekkora szerencsém :D közben ugye lendkerék lehúzóm meg nincs :D :S de nagyon remélem,hogy ez lehet a bibi, mert már hülyét kapok tőle :S
Hali Skacok, mint megjósoltam ma sem indult a Simson :S
Valami gyújtásra gyanaxom, mert tolásra sem indul, csak hörög. Tudtok tippeket adni,mit nézzek meg, hol keressem a hibát? sajna munkába járó motor, és nem egy jó érzés, ha reggel miatta kések el :S :D Segitsetek tippekkel légyszi, mert jelenleg tanácstalan vagyok :S
Ha repedezett a külső mindenképp ajánlatos cserélni ha jobb lesz ha nem.rakd fel sztenderre és pörgesd meg az első kereket látod van e benne tojás vagy nyolcas ha nincs akkor teló lesz szerintem.
Úgy nagyjából 30 másodperc lett volna kiguglinzi a bekötést...
A leszakad vezetéket arra a tekercsere kell kötni amelyik a kondi mellett van a képen kb 2 óra irányban. Az lenne a tekercs vége, egyenest a ekercs kiálló huzalvégére kell kötni, válhetően elszabadult és valami letépte.
eredetileg ezek a vezetékek csövecskékkel össze vaanak fogva...
Sárga fehér töltés
Piros fehér féklányka
Piros világítás (ez a tekercs van a képen 6 óra irányban)
BArna gyula.(ez a tekercs van a képen 11 óra irányban.
Mivel a vezeték vélhetően tőből letört, ha így van, szépen lefejtesz egy kört belőle, lecsiszolod óvatosan a lakkot és ráforralod a huzalt.
Érdemes valami fíx módon rogzíteni a kébeleket mert súrlódás hatására elkopik a szigetelés.
Visszasereléskorkissá meg kell melegíteni az agész kábelköteget hajszárítóbal, hogy a megkeményedett szigetelések ne tüörjenek, hanem alakuljanak.
Fhuu de nemjutnak eszembe most a színek...talán a piros fehér az első lámpa egy tekercs, a gyújtó ugye kizárva marad a harmadik ami egyben a töltő tekercse is oda kell.
Sziasztok!
Érdeklődnék hogy S51-es simson első villájába(mindkét villába összesen) hány liter olaj kell, és jó a villaolajon kívül más is bele?
Aki tud segíteni előre is köszönöm!
Helló mindenkinek! Egy gyors kérdés, kaptam kölcsön egy simson schwalbet. Nagy sebbességnél be ráz az eleje. Mi tehet erről?
Mert sokan azt is mondták, hogy az első gumi megvan repedve és az miatt.
És azt is, hogy bellül ahogy csatlakozik a vázhoz a kormány a csapágyak mentek el.
Ha valaki tudna ebben segitteni, hogy mi a baja azt meg köszönném!
Ha nem az akk cseréljem ki a telókat?
500 forint.
Valami gyújtásra gyanaxom, mert tolásra sem indul, csak hörög. Tudtok tippeket adni,mit nézzek meg, hol keressem a hibát? sajna munkába járó motor, és nem egy jó érzés, ha reggel miatta kések el :S :D Segitsetek tippekkel légyszi, mert jelenleg tanácstalan vagyok :S
A leszakad vezetéket arra a tekercsere kell kötni amelyik a kondi mellett van a képen kb 2 óra irányban. Az lenne a tekercs vége, egyenest a ekercs kiálló huzalvégére kell kötni, válhetően elszabadult és valami letépte.
eredetileg ezek a vezetékek csövecskékkel össze vaanak fogva...
Sárga fehér töltés
Piros fehér féklányka
Piros világítás (ez a tekercs van a képen 6 óra irányban)
BArna gyula.(ez a tekercs van a képen 11 óra irányban.
Mivel a vezeték vélhetően tőből letört, ha így van, szépen lefejtesz egy kört belőle, lecsiszolod óvatosan a lakkot és ráforralod a huzalt.
Érdemes valami fíx módon rogzíteni a kébeleket mert súrlódás hatására elkopik a szigetelés.
Visszasereléskorkissá meg kell melegíteni az agész kábelköteget hajszárítóbal, hogy a megkeményedett szigetelések ne tüörjenek, hanem alakuljanak.
Érdeklődnék hogy S51-es simson első villájába(mindkét villába összesen) hány liter olaj kell, és jó a villaolajon kívül más is bele?
Aki tud segíteni előre is köszönöm!
Mert sokan azt is mondták, hogy az első gumi megvan repedve és az miatt.
És azt is, hogy bellül ahogy csatlakozik a vázhoz a kormány a csapágyak mentek el.
Ha valaki tudna ebben segitteni, hogy mi a baja azt meg köszönném!