Segítséget szeretnék kérni levetem a gyujtás alaplapot és egy kábelem csak lógott nem tudom szín alapján tudja e valaki hogy tartozik a szürke piros kábel?Segítséget előre is köszi
Nah jaaaaah, de volt benne zsir uj Ngk gyertya, valamint 3 izolátor gyertya, és most vissza tettem az eredeti gyertyáját, az is izolátor. most elvileg indul, de elképzelhetőnek tartom, hogy holnap reggel már nem fog :D mindig ezt csinálja... :D ilyenkor lehet egyébként gyújtás baja is? vagy azt észre venném? mert ha elindul, akkor szépen megy, nem dadog, ugy megy ahogy kell. csak inditásnál szivat, de néha hidegen, melegen :S
Halihó Szakik!
Lenne egy batár nagy problémám légyszi segitsetek!
Van egy Simson, ami olyan makacs lett mint egy öszvér :D
Hidegen hol indul,hol nem....tegnap még egy rugásra beindult mindig, elmászkáltam vele, este jönni akartam haza, nem indult el, csak marha nehezen. Ma reggel már hidegen sem indult, csak 10perces rugdosás után, elmentem vele boltba, leállitottam, aztán tolhattam haza, mert ott már totál nem akart indulni :S Hazatoltam, tettem bele másik gyertyát, 5-10 rugás után indult, de marha nehezen akart felpörögni, olyan mint ha sok lett volna benne, aztán azóta indul. De ami furcsa volt,hogy a boltnál beakartam tolni, de hiába futottam mellette mint egy maratonista :D ahogy ráugrottam csak hörgött :S ez mi lehet szikra, vagy gyujtás? segitsetek pliiiiiiiiiiiz, mert már a bolondok házába kérek lassan beutalót :D
Ismét csak lenne egy kérdés levettem a lendkereket hogy megnézzem minden rendben van-e alatta,és a megszakítónál valami szövet darab van betéve az ott jó helyen van vagy már valami kókányolás lehet,valamit ha sikerülne egy tilisztoros gyújtás szerezni annak a feltételénél mire kell figyelni?
az miért van,hogy az S51em eszi a gyertyákat? eddig 3 gyertyát ölt meg.most egy 280as isolatorral megy.úgy tűnik ezzel nem szórakozik,de akkor is furcsa
miért van az, h a szerelőm kb két hónapja beállította a váltóm, de kb 1 hónapja nem vette a kettest. tegnap előtt egy másik szerelő beállította a váltóm megint de ma már megint nem nagyon akarja venni. Röviden: már kétszer lett beállítva a váltóm de mindig elbaszódik nagyon rövid idő alatt. de miután beállítja tökéletesen veszi. egy ideig. miért?
csak a suber csere nem oldja meg a csörgést.ott van a súbertű is ami kopik.de mivel a karbi is kopott vagyis az ahol csúszkál a suber.így a csörgés nem hiszem,hogy megszűnne.
de miért is zavar ez téged?ha a működést nem hátráltatja?
Ha jólemlékszem 37,98 a gyári dugó,most cseréltük nemrég a gyári teljesen totálra ment új dugó és gyűrűk és van benne legalább akkora kompresszió mint egy gyáriba 80 a vége igaz rezóval és karbival...dehát egyik se gyári hengerhez való
én annó ilyet a romettal csináltam.besült a dugó.kivertem kis vésővel a gyűrűket.kicsit megreszeltem.majd elvittem boltba,hogy hozzá kéne gyűrű.sárc nem kicsit nézett :D de utána a motor ment sokáig
kérdés
a karbiban ha kicserélem súbert(vagy mifene a neve) akkor elmúlhat a csörgő hang? vagy a karbi is meg van kopva annyira hogy kár csereberélni
ha befújom láncsprayvel akkor egy ideig csendben van
full sufni:
vidd be a hengert a boltba és próbáljátok bele a gyűrűt
inkább nagyobb legyen aztán bereszeled
utána összarakod és kész is
utána amikor megunod hogy csörög mint állat akkor megfúratod.......
Sziasztok.
Van egy simson s51b-m. Teljesen bontatlan blokkos. De mostanra már megérett egy gyűrű cserére mert a kompressziója elszállt teljesen. A hengert hipp hopp lekaptamm dugót is stb. Egy gondba ütköztem. A gyűrű méretét hogyan tudom meghatározni? Tolómérővel? Vagy ha beviszem a motoros boltba ott megmérik és úgy adnak/rendelnek?
Teljesen alap méretes henger/dugó. Aki tud segíteni, kérem írja le.
Előre is köszi!
Schwalbe-t keresek nem túl rossz állapotban. Az a lényeg hogy a motor jó legyen kinézet annyira nem játszik azért persze ne legyen szétrohadva. És OLCSÓN?
Köszönöm a választ mindenkinek. Akkor bizony szét kell a két felet szednem, tetszik, nem tetszik, mert belül rossz a tömörsége valami miatt. Mégegyszer köszönöm. További szép napot.
Lenne egy batár nagy problémám légyszi segitsetek!
Van egy Simson, ami olyan makacs lett mint egy öszvér :D
Hidegen hol indul,hol nem....tegnap még egy rugásra beindult mindig, elmászkáltam vele, este jönni akartam haza, nem indult el, csak marha nehezen. Ma reggel már hidegen sem indult, csak 10perces rugdosás után, elmentem vele boltba, leállitottam, aztán tolhattam haza, mert ott már totál nem akart indulni :S Hazatoltam, tettem bele másik gyertyát, 5-10 rugás után indult, de marha nehezen akart felpörögni, olyan mint ha sok lett volna benne, aztán azóta indul. De ami furcsa volt,hogy a boltnál beakartam tolni, de hiába futottam mellette mint egy maratonista :D ahogy ráugrottam csak hörgött :S ez mi lehet szikra, vagy gyujtás? segitsetek pliiiiiiiiiiiz, mert már a bolondok házába kérek lassan beutalót :D
B: valami mindíg utánadeformálódik
Ha vlamelyik középső fokozat ergyáskodik meg kellene lesni a hozzá tartozó golyóükat.
aztán mindig alatta kell menni
mondjuk meg lehet szokni.......
de miért is zavar ez téged?ha a működést nem hátráltatja?
a karbiban ha kicserélem súbert(vagy mifene a neve) akkor elmúlhat a csörgő hang? vagy a karbi is meg van kopva annyira hogy kár csereberélni
ha befújom láncsprayvel akkor egy ideig csendben van
vidd be a hengert a boltba és próbáljátok bele a gyűrűt
inkább nagyobb legyen aztán bereszeled
utána összarakod és kész is
utána amikor megunod hogy csörög mint állat akkor megfúratod.......
fúrasd meg a hengert új dugóval.
jobban jársz.
Van egy simson s51b-m. Teljesen bontatlan blokkos. De mostanra már megérett egy gyűrű cserére mert a kompressziója elszállt teljesen. A hengert hipp hopp lekaptamm dugót is stb. Egy gondba ütköztem. A gyűrű méretét hogyan tudom meghatározni? Tolómérővel? Vagy ha beviszem a motoros boltba ott megmérik és úgy adnak/rendelnek?
Teljesen alap méretes henger/dugó. Aki tud segíteni, kérem írja le.
Előre is köszi!