Igen, tudni kell mi mit jelent. A 60/4 és a 70/2 összehasonlítása kicsit érdekes ilyen kérdéseel, hogy melyik a jobb. Más az egész. Nekem konkrétan 60/2 van fent, csak azt akartam elérni, hogy kicsit nagyobb erő legyen benne. Nem forogja szét az agyát, városban kellemesen motorzható, 16os lánckerékkel most 75-öt megy, ha befekszek. Eleve mondjuk a 2T tuning nagyon összetett dolog, már-már művészet.:)
Persze,hogy nincs. Huszonéves koromban,én is ilyen voltam. Aztán így túl a negyvenen,meg egy házasságon,meg egy gyereken aki szintén elmúlt 20(úgyhogy testközelből látom fiatalabb önmagam),már higgadtabb és lojálisabb vagyok.
Persze, értem én, engem az idegelt fel, hogy már időtlen idők óta, a "van egy 60/2f-es hengerem" mondat sokszor mintha azonosítva lenne valami konkrét tuning tervvel vagy valamivel, pedig az a tök széria, csak éppen felfúrt hengertől, az alább linkelt gépen keresztül még tovább felfelé, eléggé sokmindent takar.
Meg érted, az ilyen dumák, (és most itt nem rád célzok, hanem úgy általánosságban) hogy szerintetek melyik a jobb, egy 60/4 vagy egy 70/2 és társai, szóval ezek akasztanak engemet ki... No mindegy, remélem azért nincs harag.
Egyébként amikor azt mondtam a 60/2f-re hogy sz@rt sem ér,nem pont ilyenre gondoltam. A srác egy mofekeres hengert készült feltenni,arra mondtam én,hogy ne várjon világmegváltó változást.(ha vissza nézed,akkor Te is láthatod.) :)))
Itt alapvetően az volt az elsőrendű probléma, hogy a már bevált gyújtások nem jöhettek szóba a forgótárcsa miatt, kb 3 centi átmérőjű forgórész fér csak el... Itt a videón gyári megszakítós lendkerék agyával megy, duplarugós megszakítóval, akksiról, a magas fordulat így sem tetszett neki. Strobival is össze vissza ugrándozott a jel föntebb... Most ha eljutunk odáig (időhiány itt is megvan... ) egy hall jeladós cucc megy rá, szikra már van, majd meglátjuk milyen lesz.
Hát igen, amikor felraktam a tuningot én is kínlódtam a beállítással egy hétig,de végül csak össze jött! De hát ez benne a szép. Itt hever a tiris gyula is, csak nincs időm foglalkozni vele. Pedig azzal biztos jobb lenne,és akkor a rezoról még nem is beszéltem,ami a pincébe hempereg,pedig nem volt ingyen. Valahogy nekem túl hangos az ízlésemnek. Pedig felül nagyot ránt a gépen,a 110kg alatt is,17es első láncossal.
Igazad van, tegnap kicsit meglódult a kezem a billentyűzeten... na de nézzük akkor hogy miről is pofázok!
Ez a motor, ugyan még gyújtásproblémákkal szenvedünk, sajnos egy jó ideje emiatt áll is a projekt, mostanában lesz tesztelve egy másik gyulával, reméljük azzal már rendben lesz. De ami most ide vág: ezen a hengeren összesen 3 darab lik van, egy kipu meg két felömlő, 60cc, forgótárcsa. Szóval ez is egy 60/2-es:) http://youtu.be/pNvXFj74yMg
Én elismerem egy 20-22 éves tudását,aki a tuningomat csinálta,az is 22 volt. A baj a tisztelettel van,bár én alapból tisztelettel vagyok mindenki iránt,így neveltek. És itt a PONT.
Szerntem az általánosan igen súlyosan alacsony színvonal verte ki a biztosítkot.
Volt itt mamár csőtengelyhegesztéstől kezdve, az 50es fej jó a hatvanasra és még pár igen meredek ökörség.
Geriák nem vették észre, hogy te pont tudod, hogy úgy nem jó, és kényszerbl tetted fel.
Voltaképpen azon akadtak ki, aki erőltette, hogy jóazúgy, csak nálad csapódott le.
eze az oldalon jellemzően igen alacsony mindenféle színvonal, a vitakutúra(aki züldségeket bezsél, rendszerint meggyőzhetetlen) az írás készség, (Enji, mindedj, olaly, tengej, mélytelep) valamit a műszaki tudás, de az általános műszaki ntelligencia is.
(tipikus kérdés kétnaponta: mivel lehet leszedni a lendkereket lehúzó hiányában)
Van egy könnyített főtengely és a két sonkánk a levágás elvan egy kicsit tolódva,szóval nem ugyanott vannak lecsapva a sonkák hanem kb fél-1 centivel elvannak tolódva ez normális? eléggé ráz a blokk és vagy a főtengely lesz a bűnös vagy a babi lendkerék azt kipróbálom még egy másikkal hátha...
Apuka, kettőnk közül szerintem te HISZEL, nem én. Azt nem írom hogy én tudok mert attól azért eléggé messze vagyok. De ez a 60/2-től ne várj sokat meg egyéb dumák, hát eléggé hozzá nem értésről árulkodnak. Ha nem így gondolod, nem nagyon érdekel, csak ne terjeszd a hülyeségeket, így is elég sok marha van.
Meg érted, az ilyen dumák, (és most itt nem rád célzok, hanem úgy általánosságban) hogy szerintetek melyik a jobb, egy 60/4 vagy egy 70/2 és társai, szóval ezek akasztanak engemet ki... No mindegy, remélem azért nincs harag.
Ez a motor, ugyan még gyújtásproblémákkal szenvedünk, sajnos egy jó ideje emiatt áll is a projekt, mostanában lesz tesztelve egy másik gyulával, reméljük azzal már rendben lesz. De ami most ide vág: ezen a hengeren összesen 3 darab lik van, egy kipu meg két felömlő, 60cc, forgótárcsa. Szóval ez is egy 60/2-es:)
http://youtu.be/pNvXFj74yMg
Volt itt mamár csőtengelyhegesztéstől kezdve, az 50es fej jó a hatvanasra és még pár igen meredek ökörség.
Geriák nem vették észre, hogy te pont tudod, hogy úgy nem jó, és kényszerbl tetted fel.
Voltaképpen azon akadtak ki, aki erőltette, hogy jóazúgy, csak nálad csapódott le.
eze az oldalon jellemzően igen alacsony mindenféle színvonal, a vitakutúra(aki züldségeket bezsél, rendszerint meggyőzhetetlen) az írás készség, (Enji, mindedj, olaly, tengej, mélytelep) valamit a műszaki tudás, de az általános műszaki ntelligencia is.
(tipikus kérdés kétnaponta: mivel lehet leszedni a lendkereket lehúzó hiányában)
Van egy könnyített főtengely és a két sonkánk a levágás elvan egy kicsit tolódva,szóval nem ugyanott vannak lecsapva a sonkák hanem kb fél-1 centivel elvannak tolódva ez normális? eléggé ráz a blokk és vagy a főtengely lesz a bűnös vagy a babi lendkerék azt kipróbálom még egy másikkal hátha...