Én aztmondom elég egyértelműen arra utal hogy sokat kap,alacsony fordulaton besokal nembír kipörögni... A tűt rakd egyel lejebb(a rovátkában egyel feljebb) majd állítsd be a levegőcsavarral és próba.
Alap dolog hogy a felömlő semmit nemér önmagában,ahoz tartozik még egy a hengerhez tervezett rezó és nagyobb karbi esetlegesen még gyújtás,külön külön semmi attól hogy 50 helyett 60ccm vagy esetleg 4felömlő az annyi mint a semmi.
szia en olyat halottam egyszer ovlt egy srac 60/2 hengere volt úgy odaba*ott minden helyi tuningyereknek hogy csak pislogtak pedig azt mondta összesen 3 lik van a hengerében meg nemertem miert de valahogy oldalt volt a karbi nem tudom még nem lattam iylet...
Felejtsétek már el ezt a 60/2 így 60/4 úgy és társai baromságokat... tessnek már eljutni arra a szintre, hogy maga a tény, hogy egy motor x köbcentis és y felömlője van, az úgy nagyságrendileg semmit nem jelent.
60/2-től ne várj nagy javulást. 60/4 és vezérlés módosítás,meg hozzávaló hengerfej. Ezzel már harap érezhetően. Kb 13e-ből megvan,de ennyivel jobb is lesz!
Hát én még játszanék kicsit a súbertűvel lejjebb feljebb rakni! mert szerintem ez nem gyujtás hanem porlasztó lesz! esetleg egy másik működő simsonról nem tudja átrakni a porlasztót? mert szerintem az a baja
Ez így konkrétan baromság, az 50-es fej NEM JÓ 60-ashoz!
Az megint más persze, ha a dugó nem jön fel teljesen, de ha meg még ez sincs rendesen megcsinálva hogy feljöjjön...
hát az utólag derül ki.... am meg vaterán vannak hengerek 60/4-et tuti találsz 8-ért! plusz a fúrás se olyan drága... attól függ kivel csináltatod, én személy szerint 3500-ért furattam
szenved már egy ideje vele, állítólag volt minden állásban a csavar......
hanem a teljes utángyártott gyújtás nem okozhat ilyesmi gondot?
tekercs trafó kondi megszakító minden új
mondtam neki nagy kár volt mindent kidobni de már megtörtént
Köszönöm szépen azért gondolkoztam az újon mivel 60/4 eset nem igen láttam még eladót 60/2 es meg 8000 ft és ha elvinném ezt fúrni főleg hogy a közelbe nem is igen lehet akkor ott járnék megint vagy 7000 ft nál! Egyébként ha 60 as lesz fúvókákkal kell valamit variálni a karbiban?Vagy a gyújtással?
Bekell rendesen állítani a porlasztót, pontosan nem tudom hogy sokat, vagy keveset kap-e .... a levegőcsavarral kell beállítani! gyűrilag másfél fordulatnyira van kitekerve, mond meg neki hogy tekerje be teljesen, és másfél fordulatnyira tekerje ki hátha... ha nemjó akk addig tekergesse járó motornál míg jó nem lesz :)
ilyen sufnit én is csináltam régen
köszi mindenkinek!
Felejtsétek már el ezt a 60/2 így 60/4 úgy és társai baromságokat... tessnek már eljutni arra a szintre, hogy maga a tény, hogy egy motor x köbcentis és y felömlője van, az úgy nagyságrendileg semmit nem jelent.
Az megint más persze, ha a dugó nem jön fel teljesen, de ha meg még ez sincs rendesen megcsinálva hogy feljöjjön...
azért köszi!
mondjuk nem jutottunk igazán előrébb, de ezt gyanítottam is
hanem a teljes utángyártott gyújtás nem okozhat ilyesmi gondot?
tekercs trafó kondi megszakító minden új
mondtam neki nagy kár volt mindent kidobni de már megtörtént
alig pörög fel hebeg-habog aztán ha elkapja megy mint a fene
én nem láttam/hallottam csak telefonba mondta