Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

de én azt nem értem hogy eddig semmi baja nem volt ment már hónapok óta és egyszer reggel indítanám és nem tarja meg az alapjáratot állandóan lefullad alacsony fordulatról nehezen lehet kipörgetni
Jó persze hogy nem úszószint,súbertű,keverékcsavar.... de nemírt semmi konkrétat hogy mi a baja fullad vagy nagyobb fordulaton megállna vagy bármi így csak ezt írtam le hátha az szint is jó és a tű is jóhelyen van.
sztem az váltokar ollorugoját nézd meg sztem rosszul tetted vissza
Háát, azért egy jó napot el lehet játszogatni mire egy karburálás tényleg patent, nem csak keverékcsavar tekergetés a karburálás...
Amugy hamár nála volt a motor igazán beállíthatta volna,pár perces dolgok vagy mégsem ért hozzá igazán?
Milyen karbi? 16n1 vagy 16n3? Ha jó az úszószint akkor csak a levegőt kell...levegőcsavar teljesen becsavar és 1-1,5 fordulat ki majd beállítasz egy stabil alapjáratot lehetőleg minél kisebbet és addig csavarod ki a levegőcsavart amíg emeli az alapjáratot,közben persze mindig veszed lejebb az alapjáratot is szóval levegőcsavar ki alapjárat emelkedett alapjáratot újra levenni megint levegő ki és így tovább,aztán menj egy kört vele hogy milyen.
helló azt szeretném kérdezni most van egy motorom elvittem egy öreg szakihoz és mondta hogy be kell állítani a karbit és erről szeretnék többet megtudni hogyan kell mit kell rajta mert ő nem árulja el köszönöm előre
Szétakasztod a váltómechanikát a vonóék és az azt mozgató kar között, magyarán kiveszed azt a kis Y alakú baszást.

Felrakod a deklit, próba.

Ha mág mindíg szar, kiveszed a következő alkatrészt visszafelé, és így tovább.
A hibűs alkatrész akkor van meg, aikor egy újabb alkatrészt kiszerelve a hiba elmúlik.
Énsem :/ nem tudom hogy hol kezdjek hozzá ... nemtom mit csináljak vele :/
Erre nem tudok mit mondani.
Fordulatszám?
Valaki mondjon már olyan órát amit simson s51-re fel lehet szerelni. már van rajta kilométeróra 100-as, egy rossz vízhőfokmérő óra.
a hőfokmérőóra helyébe szeretnék egy másik órát tenni de nem tudom hogy mit.
valaki írjon
nem szorul semmi, könnyen jár a váltókar is csak nem akarja venni a sebességeket ha fentvan a dekni csak nagyon nehezen.... fogalmam sincs hogy mi lehet a baja....
Sziasztok! Nem tudja valaki, hogy hol tudnék s51-re kék-fekete nyereghuzatot venni? Vaterán régebben árultak, de ott most azt írták, hogy nincs. Ha valaki tud segíteni, annak előre is köszi!
Hamar rosszabbodik a helyzet?
Háát, az amalbetegség...
Most, hogy szétszedtem az Amal karbimat, látom, hogy az úszó tartó stift kicsit lötyög a furatokba, de éppen minimálisan. Eddig passzos volt, szétszedegetve nem volt. Ha ez rosszabbodni fog, vagy majd ha a helyzet úgy adja hogy lehet javítani? A karbi 1 éve van fenn.
Lé?

ja.
Köszcsi.
Sziasztok!

Most raktam össze a motoromat. Új henger, dugó, főtengely...stb.
Be indítom inden fasza van alapjáratom. Viszont ha 1-be rakom és engedem ki a kuplungot furcsa fütyülő hangot ad és lefullad. Szerintetek mi lehet a probléma?
Előre is köszönöm a segítséget.
Nem szorul a váltókar a dekniben?
Megérkezett a küldeményem?
Üdv mindenkinek... 3 sebességes 51-es simsonom, nem akarja venni a sebességeket csak nagyon nehezen ( kézzel kell rángatni hogy vegye a sebességet) levettem a kuplung felőli oldaldeknit, és láss csodát dekni nélkül meg szépen vette az összes sebességet, nem láttam elhajlást, törést ilyesmit... ezután visszaraktam a deknit és ugyancsak nem akarja venni a sebességeket... valami tipp?
Akor:

Kinyitod a csapot.

Berüccsnted a recegét, megvárod amíg már nem pürüg fel, azonnal leálíltod a motort, és ezzele gy időben zárod a csapot.

Leveszed a karbit, és megnézed az ufóószintet.
Magas lesz.
van tömítés a tűszelep alatt
Lehet, hogy statikusan jó az ufószint, de amikor a motor jár, akkor már nem.
Ennek számtalan oka lehet, például az, hogy kihagyták a tűsele alól a tömikét és az ufó éppencska le tudja zérni a tűszelepet.
Iylankor vibráció hatására kinyitogatja újra, és átlagban magas lesz a szint.