Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

60-as gond nélkül felrakhatsz, nemkell marni semmit, bár a helyedben én inkább a mostanit fúrnám meg, vagy vennék inkább 60/4-eset meg a 60/2-vel nem fog jelentősen jobban menni... annyit érsz el vele hogy be kell járatnod!
csak a kettő között nem akar menni?
a szint tuti jó, a tűszelepet nem tudom majd mondom neki
de nem ömlik ki a benzin a túlfolyón ez biztos
fura hogy az alapjárat jó, meg a maxigáz, mert ha valami elszaródik az egyik bizonytalan szokott lenni
Sziasztok lenne egy olyan kérdésem hogy 8000ft ért tudok újonnan 60/2 es hengert dugóval gyűrűvel mindennel kompletten!
Most 50 es henger van a simsonon max 1x volt fúrva!
És halottam nem egy helyről olyat hogy nem kell marni a blokkot meg semmit nem kell csinálni és simán fel lehet helyezi a 60 as hengert úgy hogy még a henger fejet sem kell cserélni!
Ez szerintetek igaz lehet? mert azt tudom hogy 70 esnél már maratni kell de 60 nál mi a helyzet?Előre is köszi a választ!
Úszószintet nézd meg... és a tűszelepet is hogy rendesen zár-e
Üdv!

A hátsó helyzetjelző világítás a világítástekercsről kapja az áramot vagy a töltéstekercsről? (aksi nélküli motorban)
tudom ez a távgyógyászat nem az igazi
mi lehet a szimó baja? merre kellene elindulni vizsgálatban?
pöccre indul alapjárat jó, utána alig megy, de ha elkapja maxigázon kimegy a világból
de ha vissza van a gáz engedve hörög fulákol, nem is lehet vele menni

egyik ismerősöm megörökölt egy 8 éve álló 51b-t kicserélte a gyújtási rendszert mert nem volt szikrája azóta van szikra de ilyen bénén megy
a főtengely szimmering is cserés volt, a karbi patyolat tiszta, gyári méretű fúvókákkal
OK köszi szépen a választ
A teljesítmény nem fog változni, se a kuplung szétfaragásától, se a könnyebb lendkeréktől.

Egyébként a kuplung könnyítgetése véleményem szerint csak divat, valaki megcsinálta, aztán a többi ment utána. Valamelyest a váltást könnyítené meg viszont egy utcai motornál meg végképp egy fölösleges dolog, ha már annyira faragni akarja a sok ember a kuplungot, inkább ki kéne egyensúlyozni.
hello megtudná valaki mondani, hogy sokam miért raknak könnyített kuplungot a motorba?
Változik tőle a teljesítmény?
Már megvan a probléma, a váltócsőtengelyem megvolt heggesztve, és belülről megrepedt, raktam bele egy utángyártottat evvel meg fentmarad a váltókar amikor felrakom 2-esbe... ha valaki tud bontott váltó csőtengelyt csakis gyárit akkor arra vevő volnék....
Vagy kis, csinos, vellanyosat...
Amúgy a legtöbb simsonra MTZ hőmérőt szoktak rakni. (1500 ft körül van, traktoros boltban lehet kapni, és könnyű bekötni, mert mechanikus!)
És pl. feszültségmérő óra ? Csak az a gond hogy nem tudom hogy milyen a mérete :S http://www.lokodiauto.hu/spd/D...
Szerintem így kimondottan venni nemlehet,legalábbis nemláttam esetleg használtan nézelődj eladó után vagy valakivel csináltatni kell aki ért az elektronikához.
Üdv Kedves Forumozók

Ha megveszem az alábbi hengerszettet ,akkor kell-e hengerfejet cserélni vagy megmunkálni,illetve mit kell még módosítani a gyári s51 motoron?
Ilyesmi engem is érdekelne, de sajnos nem értek hozzá. Esetleg kapni hol lehet?
Led-esen nemnagy pénz összehozni ha igényesen van megcsinálva nem csúnya azsem
Én például már 3éve karburálok,mert azt hiszem,hogy mindig jobb lesz...
A hátsó helyzetjelzőnek is a világítástekercsről kell menni ?
Milyen fogyasztóknak kellene menni a világítástekercsről?
Az első izzóm 12V 35/35W-os és a tekercsem is 12V35W... elöl nincs helyzetjelzőm, mert a nincs helye... lehet épp amiatt nincs meg a megfelelő terhelés?
Keress egy villanyszerelő havert, és próbáld meg folytó tekerccsel !
Ahogy nő a fordulat egyre nagyobb lesz a fojtás.
Egy 15 w körüli vasmagra egy soros tekercs.
be kell terhleni a tekecset, jelenleg nincs rajta mgefelelő terhelés azért verdesi le.
De a fordulatszámmérő az drága lenne :(
Üdv!

Olyan problémám lenne, hogy az első izzót elég gyakran kilövi.
12V-os világítástekercs van benne 12V35/35W-os izzót használok.
Rámértem a világítástekercstől érkező vezetékre és alapjáraton 10-11V-ot mutat, de ahogy emelem a fordulatot, szépen megy felfelé 20 felé is bőven!
Nincs aksim, csak "natur". Arra is gondoltam, hogy a gyújtáskapcsolóban nincs-e rossz helyre kötve és nem a világítástekercsről kapja az áramot, de nem mert amint lehúzom a vil. tekercs vezetékét a világítás is elmegy.
Nem tudom, hogy a feszültségszabályozónak van-e köze ehhez vagy az csak akkor lényeges, ha aksi van benn?!
Ha van ötlete valakinek az jól jönne és előre is kösz!

üdv.Laci