60-as gond nélkül felrakhatsz, nemkell marni semmit, bár a helyedben én inkább a mostanit fúrnám meg, vagy vennék inkább 60/4-eset meg a 60/2-vel nem fog jelentősen jobban menni... annyit érsz el vele hogy be kell járatnod!
a szint tuti jó, a tűszelepet nem tudom majd mondom neki
de nem ömlik ki a benzin a túlfolyón ez biztos
fura hogy az alapjárat jó, meg a maxigáz, mert ha valami elszaródik az egyik bizonytalan szokott lenni
Sziasztok lenne egy olyan kérdésem hogy 8000ft ért tudok újonnan 60/2 es hengert dugóval gyűrűvel mindennel kompletten!
Most 50 es henger van a simsonon max 1x volt fúrva!
És halottam nem egy helyről olyat hogy nem kell marni a blokkot meg semmit nem kell csinálni és simán fel lehet helyezi a 60 as hengert úgy hogy még a henger fejet sem kell cserélni!
Ez szerintetek igaz lehet? mert azt tudom hogy 70 esnél már maratni kell de 60 nál mi a helyzet?Előre is köszi a választ!
tudom ez a távgyógyászat nem az igazi
mi lehet a szimó baja? merre kellene elindulni vizsgálatban?
pöccre indul alapjárat jó, utána alig megy, de ha elkapja maxigázon kimegy a világból
de ha vissza van a gáz engedve hörög fulákol, nem is lehet vele menni
egyik ismerősöm megörökölt egy 8 éve álló 51b-t kicserélte a gyújtási rendszert mert nem volt szikrája azóta van szikra de ilyen bénén megy
a főtengely szimmering is cserés volt, a karbi patyolat tiszta, gyári méretű fúvókákkal
A teljesítmény nem fog változni, se a kuplung szétfaragásától, se a könnyebb lendkeréktől.
Egyébként a kuplung könnyítgetése véleményem szerint csak divat, valaki megcsinálta, aztán a többi ment utána. Valamelyest a váltást könnyítené meg viszont egy utcai motornál meg végképp egy fölösleges dolog, ha már annyira faragni akarja a sok ember a kuplungot, inkább ki kéne egyensúlyozni.
Már megvan a probléma, a váltócsőtengelyem megvolt heggesztve, és belülről megrepedt, raktam bele egy utángyártottat evvel meg fentmarad a váltókar amikor felrakom 2-esbe... ha valaki tud bontott váltó csőtengelyt csakis gyárit akkor arra vevő volnék....
Szerintem így kimondottan venni nemlehet,legalábbis nemláttam esetleg használtan nézelődj eladó után vagy valakivel csináltatni kell aki ért az elektronikához.
Milyen fogyasztóknak kellene menni a világítástekercsről?
Az első izzóm 12V 35/35W-os és a tekercsem is 12V35W... elöl nincs helyzetjelzőm, mert a nincs helye... lehet épp amiatt nincs meg a megfelelő terhelés?
Keress egy villanyszerelő havert, és próbáld meg folytó tekerccsel !
Ahogy nő a fordulat egyre nagyobb lesz a fojtás.
Egy 15 w körüli vasmagra egy soros tekercs.
Olyan problémám lenne, hogy az első izzót elég gyakran kilövi.
12V-os világítástekercs van benne 12V35/35W-os izzót használok.
Rámértem a világítástekercstől érkező vezetékre és alapjáraton 10-11V-ot mutat, de ahogy emelem a fordulatot, szépen megy felfelé 20 felé is bőven!
Nincs aksim, csak "natur". Arra is gondoltam, hogy a gyújtáskapcsolóban nincs-e rossz helyre kötve és nem a világítástekercsről kapja az áramot, de nem mert amint lehúzom a vil. tekercs vezetékét a világítás is elmegy.
Nem tudom, hogy a feszültségszabályozónak van-e köze ehhez vagy az csak akkor lényeges, ha aksi van benn?!
Ha van ötlete valakinek az jól jönne és előre is kösz!
de nem ömlik ki a benzin a túlfolyón ez biztos
fura hogy az alapjárat jó, meg a maxigáz, mert ha valami elszaródik az egyik bizonytalan szokott lenni
Most 50 es henger van a simsonon max 1x volt fúrva!
És halottam nem egy helyről olyat hogy nem kell marni a blokkot meg semmit nem kell csinálni és simán fel lehet helyezi a 60 as hengert úgy hogy még a henger fejet sem kell cserélni!
Ez szerintetek igaz lehet? mert azt tudom hogy 70 esnél már maratni kell de 60 nál mi a helyzet?Előre is köszi a választ!
A hátsó helyzetjelző világítás a világítástekercsről kapja az áramot vagy a töltéstekercsről? (aksi nélküli motorban)
mi lehet a szimó baja? merre kellene elindulni vizsgálatban?
pöccre indul alapjárat jó, utána alig megy, de ha elkapja maxigázon kimegy a világból
de ha vissza van a gáz engedve hörög fulákol, nem is lehet vele menni
egyik ismerősöm megörökölt egy 8 éve álló 51b-t kicserélte a gyújtási rendszert mert nem volt szikrája azóta van szikra de ilyen bénén megy
a főtengely szimmering is cserés volt, a karbi patyolat tiszta, gyári méretű fúvókákkal
Egyébként a kuplung könnyítgetése véleményem szerint csak divat, valaki megcsinálta, aztán a többi ment utána. Valamelyest a váltást könnyítené meg viszont egy utcai motornál meg végképp egy fölösleges dolog, ha már annyira faragni akarja a sok ember a kuplungot, inkább ki kéne egyensúlyozni.
Változik tőle a teljesítmény?
Ha megveszem az alábbi hengerszettet ,akkor kell-e hengerfejet cserélni vagy megmunkálni,illetve mit kell még módosítani a gyári s51 motoron?
Az első izzóm 12V 35/35W-os és a tekercsem is 12V35W... elöl nincs helyzetjelzőm, mert a nincs helye... lehet épp amiatt nincs meg a megfelelő terhelés?
Ahogy nő a fordulat egyre nagyobb lesz a fojtás.
Egy 15 w körüli vasmagra egy soros tekercs.
Olyan problémám lenne, hogy az első izzót elég gyakran kilövi.
12V-os világítástekercs van benne 12V35/35W-os izzót használok.
Rámértem a világítástekercstől érkező vezetékre és alapjáraton 10-11V-ot mutat, de ahogy emelem a fordulatot, szépen megy felfelé 20 felé is bőven!
Nincs aksim, csak "natur". Arra is gondoltam, hogy a gyújtáskapcsolóban nincs-e rossz helyre kötve és nem a világítástekercsről kapja az áramot, de nem mert amint lehúzom a vil. tekercs vezetékét a világítás is elmegy.
Nem tudom, hogy a feszültségszabályozónak van-e köze ehhez vagy az csak akkor lényeges, ha aksi van benn?!
Ha van ötlete valakinek az jól jönne és előre is kösz!
üdv.Laci