Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Van kivétel egyik haveromnak teljesen jól van beállítva jól is megy és még télen -20ban sem kell szivató elsőre indul amugy ha fél percig húz neki szivatót alapjáraton biztos hogy lefullad.Én úgy szoktam hogy szivató beindít húzom neki pár másodpercig közben kis gázfröccsök és ha már jólveszi a lapot akkor lehet menni.
Ha hideg a motor, akkor nyilván csak szívatóval fog indulni. Ha szívató nélkül beindul hidegen, az azt jelenti, hogy szarul van beállítva, és üzemi hőmérsékleten nem fog rendesen menni. Szóval legközelebb ha hideg a motor, első rúgásnál húzd rá a szívatót, és egy fél percig legalább hagyd is rajta.
amúgy ha be lesz járatva a gép, akkor már nem fogja azt csinálni, h lefullad ha behúzom a kuplungot? én nem fog nehezen indulni? mert most elég nehezen indult. 1-kor értem haza a motorral, és most be akartam indítani... 5-ször belerúgtam, de nem akart indulni. 6.-jára használtam szivatót, akkor rögtön beindult :/
szerintem a titok nyitja az hogy ilyenkor nem kell hazatolni ha megszorul 300 méter után
Ha behúzod a kuplungot de nemcsinálsz semmit akkoris adja a hangot? váltásnál inkább ilyen recsegős hang szokott lenni mintha kuplung nélkül váltanál ha nem emel ki rendesen... esetleg még azszokott lenni hogy rossz üresbe teszik...
Várom a választ arra a kérdésre, hogy a helybenjáratás miylen módon javít a helytelen szerelésen.
kétlem h ilyen bajok lennének mert ez olyan hang mint amikor két vas szorul és reszeli egymást.. és csak akkor adja a hangot amikor a váltót megmozditom valamerre. le vagy fel..
Gázbowdened nem akadt meg vagy a súber? Én erre gondolok...
mit gondoltok, abban az esetben ha berakom sebességbe a motort semmi baj nincs, csak amikor veszem ki sebességből akkor ilyen visító fütyülő hangot ad...mire számíthatok mi a baja?
hát igen ez érdekes...ha szarul van összerakva első indításnál elhalálozik vagy besem indul,ha járt valamennyit egyhelyben akkor később is fog,az csak egy dolog hogy közben más is megadhatja magát....
ilyen vidéki sufniszerelőtől én azt tanultam hogy összerakás után az első indítás helyben járatás addig ameddig nem melegszik fel a henger
után lehet menni óvatosan
eddig minden gépet így "járattam" be aztán mind jó volt
még akkor is ha ez nem volt szakszerű........
Szeretném ha te mint képzett szerelő kifejtenéd, hogy milyen módon segít a helyben járatás azon, ha:
"Valami kókány kisgyerek rakta össze"

Ennek a kifejtésére halál omolyan kiváncsi vagyok.
1. miért adnám egy olyan ember kezébe a motort, aki gányolja?
2. ha "szarul van összerakva" akkor ha alapjáraton pöfög, ha terhelésen, így is úgyis kijön a hiba. Kb az első indításnál összeakad, ha valami nem rendesen van összepakolva. Olyan kezébe meg nem adom a motort, aki nem nézi meg, hány századra van illesztve a dugó, mekkora a gyűrűhézag, egyebek.
3. Eleve nem is km-re kéne járatni... De mindegy én azt hiszem nem firtatom tovább.
oké...és ha egy jo kis kokány összerekja a blokkodat,és megszorul mert nem ért hozzá senki,akkor inkább te is járattad volna 1 órát és "pazaroltál" volna kb 400 forintot benzinre... Még a nagy 4hengeres gyorsaságikat is járatni szoktuk,minden összerakás után,mindegy hogy egy nagy chopper vagy egy mini riga,járatni kell.... aki nem járatja akár képzett szerelö akár nem,ahhoz még egy bicikli gumit sem szabad vinni felpumpálni,mert tuti hogy laposan megy egy kört vele elöször.... Köszönöm!
Amúgy a sajtos dugóit tényleg eléggé felesleges helyben macerálni, eléggé hőstabilak.
Hát eggen a rossz szerelésen semmyilen helybenjáratás nem segít:)
És ha 2 órán át álló motornál pazarlod a benzint, az majd segít hogy ne ragadjon a motor terhelésen...
a helyben járatás az azért kell mint ahogy irtam rossz szerelés miatt melegen szorulhat ill.megállhat a dugó...inkább kis fordulaton álljon meg mint terhelésen nagyobb fordulaton,különben lehet elölröl kezdeni az egészet!
valoszinü hogy szorul egy kicsit a dugó!nem lett jol összerakva a henger-dugó hengerfej....a végsö meghuzás elött át kell tekerni egy párszor a motort,mert melegen szorul amugy... a karbi nem gázosodik,vagy volt már neked elötte ilyen? :-) szerintem nem....
amikor elhoztam a szerelőtől a motort, akkor mentem vele egy kört, és amikor behúztam a kuplungot, akkor leáll, nem pörög fel. visszavittem a szerelőhöz, de ő azt mondta, hogy ez azért van, mert "begázosodott a karbi, de ez idővel el fog múlni" Tényleg van olyan? amúgy amikor beindítom akkor olyan fél percet várni kell mire csutkagázon felpörög. :/
Jaj ez a helyben járatás egy akkora nagy baromság, hogy az nemigaz. Az életbe nem fog semmi összekopni terhelés nélkül.
Hello! Pont most jártam igy az apriliámal! motorszerelö létemre nem találkoztam ilyennel,de más sem... egyszerüen vettem bele egy uj gyertyát ami höértékre kell bele, és láss csodát reggel pöcc röff! Egyszoval elhasználodott a gyertya!probáld meg!
először járasd egy helyben 1-2 órát aztán közepes fordulaton 200km , nekem elég volt
tegnap kapott a simom új hengert, meg dugattyút, mert az előző tulaj szétreszelte a hengert, mert azt hitte h jobban fog menni... tévedett, alig akart menni. mennyi ideig kell bejáratni? kb 500 km?
Egy pár napja valaki csinált egy galériát hogy készít matricákat,szerintem érdeklődj nála