Van kivétel egyik haveromnak teljesen jól van beállítva jól is megy és még télen -20ban sem kell szivató elsőre indul amugy ha fél percig húz neki szivatót alapjáraton biztos hogy lefullad.Én úgy szoktam hogy szivató beindít húzom neki pár másodpercig közben kis gázfröccsök és ha már jólveszi a lapot akkor lehet menni.
Ha hideg a motor, akkor nyilván csak szívatóval fog indulni. Ha szívató nélkül beindul hidegen, az azt jelenti, hogy szarul van beállítva, és üzemi hőmérsékleten nem fog rendesen menni. Szóval legközelebb ha hideg a motor, első rúgásnál húzd rá a szívatót, és egy fél percig legalább hagyd is rajta.
amúgy ha be lesz járatva a gép, akkor már nem fogja azt csinálni, h lefullad ha behúzom a kuplungot? én nem fog nehezen indulni? mert most elég nehezen indult. 1-kor értem haza a motorral, és most be akartam indítani... 5-ször belerúgtam, de nem akart indulni. 6.-jára használtam szivatót, akkor rögtön beindult :/
Ha behúzod a kuplungot de nemcsinálsz semmit akkoris adja a hangot? váltásnál inkább ilyen recsegős hang szokott lenni mintha kuplung nélkül váltanál ha nem emel ki rendesen... esetleg még azszokott lenni hogy rossz üresbe teszik...
kétlem h ilyen bajok lennének mert ez olyan hang mint amikor két vas szorul és reszeli egymást.. és csak akkor adja a hangot amikor a váltót megmozditom valamerre. le vagy fel..
mit gondoltok, abban az esetben ha berakom sebességbe a motort semmi baj nincs, csak amikor veszem ki sebességből akkor ilyen visító fütyülő hangot ad...mire számíthatok mi a baja?
hát igen ez érdekes...ha szarul van összerakva első indításnál elhalálozik vagy besem indul,ha járt valamennyit egyhelyben akkor később is fog,az csak egy dolog hogy közben más is megadhatja magát....
ilyen vidéki sufniszerelőtől én azt tanultam hogy összerakás után az első indítás helyben járatás addig ameddig nem melegszik fel a henger
után lehet menni óvatosan
eddig minden gépet így "járattam" be aztán mind jó volt
még akkor is ha ez nem volt szakszerű........
1. miért adnám egy olyan ember kezébe a motort, aki gányolja?
2. ha "szarul van összerakva" akkor ha alapjáraton pöfög, ha terhelésen, így is úgyis kijön a hiba. Kb az első indításnál összeakad, ha valami nem rendesen van összepakolva. Olyan kezébe meg nem adom a motort, aki nem nézi meg, hány századra van illesztve a dugó, mekkora a gyűrűhézag, egyebek.
3. Eleve nem is km-re kéne járatni... De mindegy én azt hiszem nem firtatom tovább.
oké...és ha egy jo kis kokány összerekja a blokkodat,és megszorul mert nem ért hozzá senki,akkor inkább te is járattad volna 1 órát és "pazaroltál" volna kb 400 forintot benzinre... Még a nagy 4hengeres gyorsaságikat is járatni szoktuk,minden összerakás után,mindegy hogy egy nagy chopper vagy egy mini riga,járatni kell.... aki nem járatja akár képzett szerelö akár nem,ahhoz még egy bicikli gumit sem szabad vinni felpumpálni,mert tuti hogy laposan megy egy kört vele elöször.... Köszönöm!
a helyben járatás az azért kell mint ahogy irtam rossz szerelés miatt melegen szorulhat ill.megállhat a dugó...inkább kis fordulaton álljon meg mint terhelésen nagyobb fordulaton,különben lehet elölröl kezdeni az egészet!
valoszinü hogy szorul egy kicsit a dugó!nem lett jol összerakva a henger-dugó hengerfej....a végsö meghuzás elött át kell tekerni egy párszor a motort,mert melegen szorul amugy... a karbi nem gázosodik,vagy volt már neked elötte ilyen? :-) szerintem nem....
amikor elhoztam a szerelőtől a motort, akkor mentem vele egy kört, és amikor behúztam a kuplungot, akkor leáll, nem pörög fel. visszavittem a szerelőhöz, de ő azt mondta, hogy ez azért van, mert "begázosodott a karbi, de ez idővel el fog múlni" Tényleg van olyan? amúgy amikor beindítom akkor olyan fél percet várni kell mire csutkagázon felpörög. :/
Hello! Pont most jártam igy az apriliámal! motorszerelö létemre nem találkoztam ilyennel,de más sem... egyszerüen vettem bele egy uj gyertyát ami höértékre kell bele, és láss csodát reggel pöcc röff! Egyszoval elhasználodott a gyertya!probáld meg!
tegnap kapott a simom új hengert, meg dugattyút, mert az előző tulaj szétreszelte a hengert, mert azt hitte h jobban fog menni... tévedett, alig akart menni. mennyi ideig kell bejáratni? kb 500 km?
után lehet menni óvatosan
eddig minden gépet így "járattam" be aztán mind jó volt
még akkor is ha ez nem volt szakszerű........
"Valami kókány kisgyerek rakta össze"
Ennek a kifejtésére halál omolyan kiváncsi vagyok.
2. ha "szarul van összerakva" akkor ha alapjáraton pöfög, ha terhelésen, így is úgyis kijön a hiba. Kb az első indításnál összeakad, ha valami nem rendesen van összepakolva. Olyan kezébe meg nem adom a motort, aki nem nézi meg, hány századra van illesztve a dugó, mekkora a gyűrűhézag, egyebek.
3. Eleve nem is km-re kéne járatni... De mindegy én azt hiszem nem firtatom tovább.