Én úgy szoktam leszedni az agyon tépett csavarokat,hogy a kulcsot(nem racsnist) ütögetem lefelé kalapáccsal. Előbb utóbb mindig megindul. Előtte egy kisebb dugó kulcsot rárakva, meglehet kocogtatni tengelyirányba is a csavart.
Ezt már szerintem nem lehet jobban ráhúzni... Holnap majd új erővel és a fórumokról eddig össze szedett tanácsokkal felvértezve majd neki állok. Kösz eddig is. Lehet hogy holnap még lesznek kérdéseim.
Hát ez így nemegyszerű... próbáld meg hirtelen hogy ráütsz a kulcsra de légkulcs lenne a legjobb,esetleg először húzd rá és utána próbáld lazítani vagy gázégővel kicsit felmelegíteni az anyát...
Szerintem az lehet a gond hogy annyira meg van húzva az anya hogy hamarabb elforognak a lamellák mint hogy lejönne. Lehet hogy a laposvasas dolog nem lenne rossz csak 2-2 csavarnál. Úgy összenyomnám hogy nem tudna elforogni, de az meg lehet hogy a rugónak nem tenne jót. fene se tudja.
Most néztem jobban lehet hülyeséget mondtam,úgy gondoltam hogy rácsavarozol egy laposvasat így nemtudom elforogni az agy és fixen birog rögzíteni de ez mégse olyan biztos....azt nemértem hogy ha nemcsúszik a kuplung és a kosár rögzítve van akkor hogy ugrik át vagyis inkább mi...
Én is azt írtam hogy úgy nem férnék hozzá. De most már értem hogy hogy gondoltad. Itt a laposvasnak mi lenne a szerepe egyébként? Az hogy lenyomja a kuplungrugót? Miért nem elég 2 csavar? Majd kipróbálom holnap, csak szeretném megérteni a laposvas "működési elvét".
Szerintem ez így mindegy hogy lötyög e,ha összevan rakva ugyis összeszorul minden... az utángyárott lamella pedig tényleg semmire nemjó vagy bontott de jó gyári vagy esetleg fém lamella...bár azt még nempróbáltam csak hallottam.
Ügyes a rögzítő megoldás nem mert így nemférnél a csavarhoz... mondjuk arra a két csavarra amin az alátét van úgy elvileg még hozzákéne férni a csavarhoz...ha tudod próbáld meg légkulcsal vagy üsd meg párszor a krovát ha hirtelen kap nagy erőt könyebben meglazul,bár ez hogy meg meg ugrik ez furcsa nekem.....
Leszedett állapotban így néz ki: http://youtu.be/q7AQbhBYx1E
1.8 as kuplung rugóval és kb 400 km után a magyar lamella megadta magát. ha húztam neki a gázt akkor elforgott. Beállítottam. Utána is. Próbálok rájönni miért csinálhatta ezt ezért kérdeztem hogy mennyire mozoghat el.
Sima krovával nem tudom annyira húzni hogy megforogjon, de akkor a csavart se bírom tekerni. Ezért erre is ráhúztam egy csövet így a csavar ugyan úgy nem mozdul viszont a kuplung bele megforog vagyis nem forog, hanem mindig ugrik ugrik ugrik.
Ahol a nyomólapnak vannak a rögzítő furatai(4 db), arra ha rátennék egy laposvasat akkor nem férek hozzá a csavarhoz. Linkelek egy képet: Így gondoltad a laposvasat vagy hogy? Persze a nyomótárcsát azt képzeld el úgy hogy nincs is ott.
Ha nem csúszik akkor nemértem hogy forog el... ha megakasztod a kosarat akkor a belsejének nemkéne forognia ez olyan mintha behúznád a kuplungot...van az agyon a 4csavar körben amire a kinyomótárcsát kell csavarozni oda gondoltam hogy rácsavarozni egy laposvasat akkor nemfordulhat el.
Nem látszódik hogy kopottak lennének. Eddig egyébként nem is emelt ki rendesen a kuplung, ha olyan kopottak lennének akkor meg kéne hogy csússzon menet közben, nem?
Ezt a laposvasas megoldást nem értem. Hova fogassam fel?
Ja azt még tudni kell a motorról hogy nem rég vettem, és minden csavar agyig meg volt rajta húzva. Az olaj le eresztő csavart is csak úgy tudtam kitekerni hogy húztam egy csövet a villáskulcsra hogy nagyobb legyen az erőkar.
Az hogy? annyira kopottak már a lamellák..... akkor tegyél rá egy laposvasat mondjuk és fogasd le két csavarral és úgy próbáld akkor megbirod fogni az agyat.
Sziasztok. Ott tartok a kuplungkosár cserénél hogy a 19-es csavart ami a kuplung lamellák házát (vagy nem tudom hogy nevezik) tartja benne a kuplung kosárban nem bírom kicsavarni mert állandóan megforog a kuplung. Hogyan tudnám letekerni azt az anyát?
A főtengely ki van támasztva, nem az forog meg, hanem a kuplung bele, és ezért nem bírom letekerni. Hogyan lehetne letekerni?
ez már kiforrottabb mint az első
azt hiszem így is marad
köszi az infót az eredetiről!
1.8 as kuplung rugóval és kb 400 km után a magyar lamella megadta magát. ha húztam neki a gázt akkor elforgott. Beállítottam. Utána is. Próbálok rájönni miért csinálhatta ezt ezért kérdeztem hogy mennyire mozoghat el.
Ahol a nyomólapnak vannak a rögzítő furatai(4 db), arra ha rátennék egy laposvasat akkor nem férek hozzá a csavarhoz. Linkelek egy képet: Így gondoltad a laposvasat vagy hogy? Persze a nyomótárcsát azt képzeld el úgy hogy nincs is ott.
Ezt a laposvasas megoldást nem értem. Hova fogassam fel?
Ja azt még tudni kell a motorról hogy nem rég vettem, és minden csavar agyig meg volt rajta húzva. Az olaj le eresztő csavart is csak úgy tudtam kitekerni hogy húztam egy csövet a villáskulcsra hogy nagyobb legyen az erőkar.
A főtengely ki van támasztva, nem az forog meg, hanem a kuplung bele, és ezért nem bírom letekerni. Hogyan lehetne letekerni?