Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen, kb annyi...
Kicsit leharcolt állapotban van külsőre, mert sok év állás után került elő egy fészerből és igazából ha rendesen működne, akkor nagy eséllyel elkezdeném felújítani...
A közlekedéshez a dolgok nagy része már meg is van, mint fékek (bár a hátsóból kell a pedál is), lámpák, lábtartó is új, csak semmi nincs feltéve reá...
Tehát igen, aki ránéz, azt mondja egyből, hogy egy roncs, ami nyilván igaz is valamilyen szinten, de belülről egészen szép volt - eltekintve a beszáradt régi olajtól, de az ki lett pucolva szépen.
Viszont a gyújtásnál a mágnese az egyik legszebb része szerintem. :)
Most nézem a google térképen, csak 35!
Hát az érdekes,alap esetben nyomja össze a lamellákat esélye sincs lötyögni...vagy hogy lötyög?
Hát az messze van. Nagytarcsa pest másik fele,Tőled legalább 60 km.
Sziasztok! :)
A kuplungagyon a kuplungtányérrugó lötyöghet?
adjam 50 ezerért talán? az ára alkuképes.
80 ezer?nehezen fogsz ettől megválni ilyen áron...
Üdv.
Honda mtx 80 asomat cserélném robogóra vagy simsonra ami működő képes. a motor hibái, rossz trafó,nincs világítás, nem üzemképes a motor. hátul nincsen lámpa búra,első lámpa idom törött de a darabja rajta van, a 6-at nem veszi valószínűleg zéger gyűrű hiba. az oldal idom repedt a hátsó sárfédő festésre szorul
amik újak hajtókar csapágyak szimeringek dugó gyűrű tömítések vízpumpa szimering, hegerfej és talp tömítés új lánc és lénckerék, adok hozzá egy 48-as hátsó és egy 16-os első fogaskereket is meg egy komplett váltót és blokk felet . egybe a motor ára 80 ezer forint írj a bekeske@citromail.hu e-mail címre
Szia!
Egész pontosan Pilisborosjenő, Budapest határától 5km észak-nyugatra.
Budakalász környéke...
pest közelében, hol?
Sziasztok!
Pest közeléből van valaki?
Van nekem egy Simson S51N és még tavaly újítottuk fel, viszont indításnál nagyon füstölt és nagyon büdös volt, alacsony fordulaton leállt.
Elsőnek szimeringre gondoltunk, hogy átszivárog az olaj, kicseréltük, de ugyanaz...
Most arra gondoltunk, hogy karbi - pontosabban szivató -, szóval ha van valakinek ugyanez a típus és kölcsönadná picit a karbiját egy próba erejéig, esetleg még ért is a Simson-okhoz, akkor azt megköszönöm. :)
én 12v-os izzókat pakoltam mindenhová, azóta nem ég ki és olyan féklámpám van hogy nappal is látszik

amúgy én ezt az index mizériára írtam hogy így villog meg úgy
persze akkuhoz
Az oké, csak az nem fogja sem a töltést szabályozni, sem a hátsólámpa kiégését megakadályozni.

A simsoné egyszerű, hatékony, és kb soha nem megy tönkre.
Sziasztok!
A tuningmesterekhez lenne egy kérdésem.
Van nekem egy gyári két felömlős hengerem 41mm-esre fúrva, és nem szeretném a hengeren a fel/leömlőket piszkálni, így csak a dugattyún reszelnék. Az dugattyú tetejétől a gyűrűig 3mm hely van, így ezzel annyit érnék el hogy 3-3mm-el hamarabb nyitnának, és később zárnának a csatornák.
Ha ezt megcsinálom mit várhatok majd a motortól?
index
vannak ezek az univerzális elektronikus index villogtatók
6 voltól legalább 24voltig egyenletesen villogtatnak akár 1 ledet akár 3x 21w-ot(3x21w-nál sem melegedett még)
érdemes ilyent beszerezni, nekem pár éve csináltak 2500ft volt beöntöttem műgyantába aztán azóta elvan
Őő, igen:
Az öt vezetékes vémlemezes izéből két egyen vezeték jün ki, mert a dióda utáni tekercs meg van csapolva, az a kis töltés neveü.
Tisztázni kellene, hogy miylen alkaatrészről van szó.

Mindeyiken van egy gyári szám és berűsor.

Mittomén: elba 12,35 akrm iylamik vannak rajtuk.

Amgy nincs sokféle varzió.

Az egyik vaslemezekre szerelt két tekerszből áll, és vanbeüll egy fémtokú dióda, ez a régebbi fajta töltés és hátsóléámpa szabaályozó
ebből is három alfajta van, a legegyszerűbbön egy tekers és egy diófa van, ennek három drótja van.

A bonyibban minden uygan ez, csak két tekrecs van, és négy vezeték.

A harmadik fajtában dettó két tekercs és diófa van és öt vezeték.

Az utóbbi azért 5 vezetékes, mert kis és nagy töltés kivezetés van rajta.
(későbbi gyártmányokon aki töltést elhagyták mer tértelemetlen.)

HA iylened van, akkor sima vezeték követéssel és ellenállat méréssel ki lehet deríteni ki kivel van.

Az egyik tekercshez két drót megy a tekercs két végére.
ez a hátsó lámpa védelem.
ez váltóáram ki és be is

A másik tekrecshez úgy megy veezték, hogy a belül lévő fémtökű diófa üsszekötődik a tekercsel.
ennek három drótja van, be-váltó ki-egyen és test

Létezik még kis fekete műanyagdobozos cucc is, abból is van töübbféle.
s50n főváz lábtartóval, blokktartóval, közép sztenderrel fékkar nélkül -5000
s51n főváz blokktartóval-4000
kormány (krómozott) - 600
légszűrőház légszűrővel -1500
51es hengerfej jó menettel -2000
51es 50ccm es henger jó állapotú -3000
átalakitott ülésvas (rövidebb , meg van hajltva) -1500
komplett ülés 2db -2000/db
első hátsó fék (fékpofák nélkül) -1500
vágott sárvédő -1000
első hátsó fék fékpofákkal díszfedéllel -2500
gyújtáskapcsoló gyári -2000
s50 hátólámpa -1500
lábtartó vázelem és lábtartó párban -1500
első villa, kormánykiflivel- 5000
első hátsó fék fékpofákkal - 2000
51es 50ccm es henger , hengerfejjel (menet jó, égéstér mellet a tügörgő megütögette) -4500
lábtartós vázelem -1000
51es 60ccmesnem sokat használt henger (fúrni kell) - 3500
51es 3as váltó komplett - 3000
mz hátsó teleszkóp- 2000
51es 70ccm es henger szép állapotú keveset futott -5500
erősítet hátsó lengővilla - 1500
gyári ülésvas -1500
elő hátsó 16" alu kerék gumival -5000
központi teleszkóp-koni top állítható erősségű- 4000
irj küldök képeket! !
Bocsesz én ütöttem el B a Simó (egymás melleti gombok ) az a bibi hogy nekem a fezszabályozóból 5 vezeték jön ki és az összes rajzon csak 4 van.
Ha itt kikeresed hogy miylen elemkből van összerakva, akkor rendet lehet benne tenni viszonylag gyorsan.
Szasz!

Alapból az N-es modellennem volt index.
Vélhetően valaki felszerelte utólag valahogy.
Hangsúly a valahogyon.

A 6voltos rendszer úgy műkszene eredetileg, hogy a generátor töltő/féklámpa tekercse, a légszűrődobozban található tekercses-diódás rendkívül egyszerű, de hatékony töltésszabályozón keresztül töltené az akkumulátort.

Az akkuról a gyújtáskapcsolón keresztül kap feszt a bimetálos indexrelé, ami eredetileg a tank alatt van.

Ha neked változik a villogá üteme, akkor valami rútil el van kötözve, talán azt gondolta aki felszerelte az indexet hogy az elmegy a töltőtekercsről, pedig nem.
Ileltve igen, csak az emelkedő fesz miatt, gyorsul a villogás üteme.

JAvaslom, hogy próbálj meg a moser.de oldalon egy kapcsrajz alapján tájékozódni.
Sziasztok!Tájékoztatást szeretnék kérni mivel nem vagyok nagy Simson fan.A Simo S51 N 6V . Az index álló motornál szépen ütemesen villog viszont járó motornál a motor járásának megfelelően vagy folyamatosan világit vagy gyorsan villog szinte stroboszkóp lámpa.Mit javasoltok mit cseréljek?
Én valami rugózóbb rozsdamentes anyagból tettem oda,ha jól bevan állítva sokáig működik.
Vegyél új láncot! Ne gányolj.
Rendben köszönöm szépen:)