Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

csak nekem az a réz lapka szarrá van kopva
a régi szimómba valami relé nyelv lett odatéve avval jól működött
gondoltam arra is hogy szegecselek egy fület arra a karra(régieken nincs mi mozgassa a kapcsolót) mert így könnyen beázhat de úgysem fogok esőben mászkálni

aztán lehet megcsinálom ilyenre...... most úgy sem kell egy darabig a gép
ez gyárilag így nézne ki:
http://www.kepfeltoltes.hu/110603/161323168K_p_005_www.kepfeltolte
s.hu_.jpg
Lehet kapni láncszem kinyomót,de amikor rakod össze patentszemet rakj bele. Persze a legideálisabb ha cseréled,fogasokkal együtt.
Én még mindig aztmondom a gyári legjobb,nem rondít ott egy rugó meg kapcsoló és ha normálisan megvan csinálva a gyári is tökéletesen bírja,2év alatt ha elállítódik nah piff
én nem vettem mert a hondához volt pótalkatrésznek, de a mofakernél nincs egy ezres
a képen látható módon tettem fel, ez még csak teszt, a közeljövőben lesz hozzá egy rendes tartófül ami szebb és jobb lesz
amúgy a kapcsoló egyik ága a test a másik meg az eredeti féklámpakapcsolóé
ha húzó akkor úgy tedd fel hogy csak fékezéskor jöjjön ki alapból normál állapotban legyen, ha nem húzó akkor meg alapból benyomva legyen, és itt is fékezéskor jöjjön ki
a km óra
ami nem vezetékes nem az igazi, nekem már fél méter táv után ki-kihagyott a jelfeladás
inkább a vezetékes a jó
érdemes beszerezni egy reed csövet vastagabb vezetéket rétenni, lezsugorcsövezni a reedet és mehet a vezeték az órához
így a gizgazak nem fogják széttépni azt a vékonyka vezetéket
ha rugós akkor húzókapcsoló
Milyen áramot kéne kapni a kapcsolónak? két pólus egyik megy a testre másikra a féklámpa vezetéke.Hogy működik a kapcsoló? ha kifelé húzod a belsejét vagy ha betolod?
Sziasztok van egy simson s50 em star blokkal megnyult a lánc igy szeretnék kiszedni egy pár szemet de nem találom a láncon a patentszemet ilyenkor hogy lehet kiszedni a szemeket? A válaszokat előre is köszönöm!
Értem, köszi. Majd meglátjuk mi lesz. Ha valami nem jó, visszatérek hozzátok.
Ennyi..
Helló Ini te postaköltséggel mennyiért vetted? Előre is köszönöm
Jah és még annyit hogy máma próbáltam az enyémet bekötni de semmi eredeti kapcsolási rajzról néztem meg de sztem vmi nem jó ott mert ha be van indítva akkor folyamatosan ég és ha lenyomom a fékkart akkor elalszik áramot nem kell ennek a fajtának kapnia?
Helló Kaposváron vettem a azért ilyet vettem mert csak ez volt.
Máma próbáltam bekötni de nem tudtam az eredeti kapcsolási rajzról néztem le a féklámpát csak sztem vmi nem jó mert a lámpa ég de ha lenyomom a fékkkart akkor elalszik most nem tudom hogy mi legyen
Ini te mennyiért vetted a tiedet postaköltséggel eggyüt és csak a lámpára fel kell tenni és késsz? Jah és még azt hogy áramot ilyennek nem kell kapnia? Elöre is köszönöm
Üdv!

Zavarhatja a gyújtás jele is, próbáltuk egy robogón és össze-vissza ugráltak az értékek. Zavarszűrős gyertya erősen ajánlott de még így sem biztos hogy jó lesz.
Üdvözletem! Simsonosok!
Aki meg akar válni vagy tud jó állapotú 1990-es simson s51E endurót az írjon!
Itt az e-mail címem kérem aki tud egy szép szimót vagy eladná az ide írjon!

thom13@citromail.hu
Üdv mindenkinek... egy kis segítség kéne egy 51 endúró simsonom van, elindulok vele motorozni és kb amikor üzemmeleg lesz akkor elkezd durrogni a kipufogóba meg a légszűrőházba ezt így felváltva... gyujtásnál már cseréltem tekercset, a kondenztátort kiraktam testre az alaplapról hogy ne melegedjen, ezen kívül még valami tipp esetleg?
Én is agyalok rajta,túl nagy bukta nem lehet,max eladom a vaterán.
nekem ilyesmi van a szimón
a hátsó lábtartóhoz van egy füllel rögzítva
Sziasztok! A segítségeteket kérném megint mert tanácstalan vagyok. Van egy 70es blokkom 70es kupplungkosárral és 1.8 as MZA kupplung rugóval. A problémám a következő: olyan mintha gyenge lenne a kupplung mert ha húzom neki akkor felpörög és csúszik. Motorolajat (15 w40) és kupplunglamellát nemrég cseréltem és kb 500km-t mentem vele.
Üdv
Ilyet hol vettél?
Heló!
Tirisztoros lendkerékben a mágnesen ami van kivágott lemez nem fogja meg a csavar ha egy másikból vágok ki az jó lesz?
Gondolom a bilincset a hátsó villára kell csavarozni,ahoz a kapcsolót és rugóval összekötni a fékkulcsal,aztán megy a kapcsolóra egy test és a féklámpa vezetéke.
Helló megtudná mondani valaki hogy ezt a típusú hátsóféklámpa kapcsolót hogyan kell rögzíteni, hova illetve hogy hova kell kötni a vezetékeket?
Értem. Úgy döntöttem, hogy megveszem. Remélem jó lesz rá. Ha meg nem, akkor buktam 2500 Ft-ot...