Nekem egy ATech nevezetű vezetékes van fenn, 3évet ment bringán,utána raktam át a motorra,de már annak is 3 éve. Legalább 30ezer km-t mentem vele,egyszer cseréltem elemet és ennyi. Még a hervisben vettem,990 ft-ért. Ennek a lidlsnek a háttér világítás nagy előnye és nem is drága. De hogy a vezeték nélküli hogy műxik,azt nem tudom.
Sziasztok. Egy kis segítség kellene. Szeretnék venni egy kerékpár kilóméterórát a simonra. Utána olvastam hogy melyik lenne jó rá meg stb. Olyat is olvastam hogy mindenképpen vezetékes, és olyat is hogy vezeték nélküli...Akkor most mi van? Ezt néztem ki.
Én is ezt mondtam,hogy lehetetlen,nézd meg a lamellákat,és az olajat.Semmi nem látszott rajta,nem volt látható,hogy vastagabb lenne .Már nem emlékszem,talán mértük is,minimális volt a különbség,az is számított.
ez tuti nem kapott vizet az elmúlt 3-4 évben
olyan mintha nem emelne ki a kuplungteljesen, de ha elmúlik a hőség cserélünk olajat benne, teszünk bele valami hígat
Szia!
Én jártam hasonló cipőben,bár nem tudom a tied milyen.Nekem nagyon kemény volt a kar,akárhova állítottam nem emelt.
A lényeg! Habos volt az olaj,magasnyomású mosáskor mehetett bele víz.Hihetetlen volt,de a lamellák megdagadtat,szemmel nem látszott,csere után lágy és tökéletes.Érdemes megnézni.
Üdv. Gábor
Kerékcsapágyakat kell cserélni,karbi nincs hozzá,a blokk egyben van de nem veszi a sebeségeket valamiért,amúgy az egész motor szét van szedve! 20.000 egyben!
Esetenként a váltókar csotengelyére szerelt léptetovilla határoló oldalából (jobb oldal) kb 1-1 mm-t le kell köszörülni a léptetés megnövelése érdekében. Kérdésem hogy hogyan álljak neki mert egy kicsit zavaros?
A legértelmesebb a világítást teljesen kihagyni a kapcsolóból.
Úgy is állandóan mennie kell a szabály szerint, a kapcsolót meg kíméli ha nem megy rajta keresztül 6-8 amper.
Ami feljön a blokkból, a csokin el kell osztani előre meg hátra, ami hátra megy keresztül kell zargatni a szabályozó tekercsen,, ami meg előre megy, azt bekötn a fényváltó kormánykapcsolóba és csók.
Ha van multid akkor mégegyszerűbb,a kulcs mondjuk a 2. állásban és kimérsz 2-2 sarut ami ilyenkor zár össze,az egyikre a világítótekercs megy majd onnan a lámpába, a másikra a másik tekercs és megy a hátsó lámpára.Ami az elsőhöz megy az közé pedig berakod a bilux kapcsolót hogy vagy a tompított vagy a refi kapja az áramot.
Köszi csak nekem négy hely van 2 hely meg van nevezve 56a meg 56b az oké csak a többit nem tom hogy hova kell kötni de tegnap nézegetem egy kapcsolási rajzot még eredeti kapcsolóval az alapján valahogy meg próbálom csinálni.
Gyári henger+hengerfej+ dugó (1 gyűrűjét találtam meg), enduro kipufogó mindenestől, 1db nsk főtengelycsapágy, hátsó lábtartók, csomagtartó, tükör és még jópár apróság eladó, egyben 4e ft.
Sziasztok lenne egy olyan kérdésem hogy Simson S51-esem van és a gyári lámpa van rajt direktre van kötve de én át akarom kötni ilyen bilux kapcsolóra és nem tudom hogyan álljak neki aki esetleg tud segíteni valami kapcsolási rajzzal vagy valamivel annak megköszönném...Előre is köszönöm! Ja és még van itt valami kapcsolási rajz a neten találtam csak az én kapcsolómon nincsen ennyi hely..
most volt itt a gyerek haverja múlt év ősz óta most indítottuk az 51esét
2.-ra indult
hanem
mitől hajtja a kereket mindig? ha sebességben van megy a gép full behúzott kuplunggal is
már annyit állítottunk hogy alig húzzuk be a kart és old, de egy kicsit hajtja, és alapjáraton lefullad, alig lehet üresbe tenni
ment már vele egy kört de akkor is ilyen
olyan mintha nem emelne ki a kuplungteljesen, de ha elmúlik a hőség cserélünk olajat benne, teszünk bele valami hígat
Én jártam hasonló cipőben,bár nem tudom a tied milyen.Nekem nagyon kemény volt a kar,akárhova állítottam nem emelt.
A lényeg! Habos volt az olaj,magasnyomású mosáskor mehetett bele víz.Hihetetlen volt,de a lamellák megdagadtat,szemmel nem látszott,csere után lágy és tökéletes.Érdemes megnézni.
Üdv. Gábor
lehet ilyen árakon mennek, de ennyit nem ér meg nekem
más komolyabb baja nincs? minden része megvan?
51-es 3 sebességes
Érdekel valakit egy komplett 16N1-es karbi?
ha beindul az nem baj ám
de ne legyen 1000x széjjelvert blokkja
Úgy is állandóan mennie kell a szabály szerint, a kapcsolót meg kíméli ha nem megy rajta keresztül 6-8 amper.
Ami feljön a blokkból, a csokin el kell osztani előre meg hátra, ami hátra megy keresztül kell zargatni a szabályozó tekercsen,, ami meg előre megy, azt bekötn a fényváltó kormánykapcsolóba és csók.
2.-ra indult
hanem
mitől hajtja a kereket mindig? ha sebességben van megy a gép full behúzott kuplunggal is
már annyit állítottunk hogy alig húzzuk be a kart és old, de egy kicsit hajtja, és alapjáraton lefullad, alig lehet üresbe tenni
ment már vele egy kört de akkor is ilyen
szóval akkor az 1:60 jó lehet laza tempóhoz