ebben még a gyári kuplung van lehet azért, a régiben is az volt...
régen meg mindenki a 80w90est favorizálta
benzin keveréshez van ötlet?
mert a dt80 az tuti nem 1:50be keverte abból alig fogyott az olaj
nem lehet, hogy sokat kap? Nekem rengetegszer ment tuning előtt arolos 1:40-nel, és még úgy sem igazán füstölt. Repsollal meg egyáltalán nem.
_
Geri, a 80W90 miért nem jó? (Nem kötekedés, nem értek hozzá.)
ilyen nagypapi tempóban(max40) közlekedve meddig ésszerű elszegényíteni a benzin-olaj keveréket?
most 1:45 el megy de füstöl mint a fene
1:60-ig lehet?
sima castrol 2t olajjal keverném
Sziasztok!
Megoldódott a Simson rángatás, fulladás probléma! Raktam bele 75-ös fúfókát és azóta minden tuti! Nem hittem, hogy ennyit számít az a 3 század!
Köszi mindenkinek a segítséget!
üdv
PIXI
Nagyon szépen köszönöm a válaszokat, körülbelül ilyenre számitottam volna! Hálás vagyok érte, és rengeteget megtudtam belőlük.
Nagyon tetszik amúgy a motor, és minden vágyam,hogy csak kizárólag eredeti alkatrészek legyenek rajta, mert valahogy megfogott ez a retro-s dolog benne. Eladni pedig egyáltalán nem szeretném!
Alkatrészt pedig SOHA ne vegyél vidéki boltokban, mert 99%-ban szar. Én legalábbis Szombathelyen ezt tapasztaltam 3 és fél év Simsonozás alatt. www.simsonbolt.hu -ról tudsz rendelni, ott német cuccok vannak.
Lehet rá indexet tenni, csak kell hozzá nem kevés cucc. Maga az indexek, relé, akksi, elektronika stb. Nem éri meg (szerintem).
A festéshez meg kell egy színkód, és vidd el szépen egy fényezőhöz, 10-15 körül megcsinálja, nekem metállal meg sárvédőkkel volt 30.
Emzoli!
Ha most meg is sértődsz, akkor is leirom, hogy a legnagyobb baj a veled, veletek (szakikkal), ha jön egy naiv, de tenni akaró ember, aki segitséget várna tőled,tőletek, akkor egyből elvan küldve a halál faszára, mert nem ugy csinálja a dolgait, ahogy azt te elképzeled. Én csak feltettem egy kérdést,hogy mit szólnátok hozzá, válaszokat vártam, tanácsokat, nem pedig osztást és kritikát. Igy nem csodálnám ha megdöglene egy fórum. Basszál le, ha valamit leirsz, és elbaszom, nem úgy csinálom, akkor úgy gondolom teljesen jogos, de ha egy kérdésért már minden vagyok, csak jó ember nem, az kicsit érdekes. Plussz első reakció, adjam el olyan embernek a motort, aki legalább vigyáz rá? Honnan tudod, hogy én milyen ember vagyok, és mennyire vigyázok egy adott motorra, ha nem is ismersz? Azért mert megkérdeztem,lehetne-e rá indexet tenni? Alapjában véve nem várok reagálást erre a monológra, mert inkább elmegyek másik fórumra, ahol a magam fajta kezdővel legalább törődnek, és olyan útra téritik, amivel a legtöbbet tudnám kihozni a Simsonból. További szép fórumozást!
Vagy azon gondolkodtam hogy a cég ahol dolgozom raktárosként,fémipari cég, van eszterga,maró cnc és hőkezelő és sok egyéb gép is, nézni kellene valami jó anyagot és abból egy ilyen anyát csinálni,esetleg le is hőkezelni valami mcrmo-ból vagy elég lenne valami mezei köracélból is ? Szerintetek ?
Üdv,nem tudom nektek hogy van,de nekem a szinyó a lánckerék anyát eszi megfele, leveszem felrakom 2-szer és már menet nincs is benne,ja és lazulnak is mindig felfele hiába rá van hajtva az a biztosító lemez is,most is indulok elfele kattog a lánc mint a hétbaj, vissza betolom,leveszem a dekket, az anya már leesve a dekli aljára,holnap veszek egy marék anyát,bár elég silányak ezek,szerintetek mi lehet a jó megoldás erre a bajra ?
régen meg mindenki a 80w90est favorizálta
benzin keveréshez van ötlet?
mert a dt80 az tuti nem 1:50be keverte abból alig fogyott az olaj
_
Geri, a 80W90 miért nem jó? (Nem kötekedés, nem értek hozzá.)
most 1:45 el megy de füstöl mint a fene
1:60-ig lehet?
sima castrol 2t olajjal keverném
mindig is azt használtam, most is az van benne faca minden.....
Megoldódott a Simson rángatás, fulladás probléma! Raktam bele 75-ös fúfókát és azóta minden tuti! Nem hittem, hogy ennyit számít az a 3 század!
Köszi mindenkinek a segítséget!
üdv
PIXI
10 ből 12 ember szét baxa a nagyfatertól megörökölt gyárias motor egy szezon alatt.
Haragudj rájuk, hogy már előítéleteim alakultak ki.
Nagyon tetszik amúgy a motor, és minden vágyam,hogy csak kizárólag eredeti alkatrészek legyenek rajta, mert valahogy megfogott ez a retro-s dolog benne. Eladni pedig egyáltalán nem szeretném!
A festéshez meg kell egy színkód, és vidd el szépen egy fényezőhöz, 10-15 körül megcsinálja, nekem metállal meg sárvédőkkel volt 30.
Ha most meg is sértődsz, akkor is leirom, hogy a legnagyobb baj a veled, veletek (szakikkal), ha jön egy naiv, de tenni akaró ember, aki segitséget várna tőled,tőletek, akkor egyből elvan küldve a halál faszára, mert nem ugy csinálja a dolgait, ahogy azt te elképzeled. Én csak feltettem egy kérdést,hogy mit szólnátok hozzá, válaszokat vártam, tanácsokat, nem pedig osztást és kritikát. Igy nem csodálnám ha megdöglene egy fórum. Basszál le, ha valamit leirsz, és elbaszom, nem úgy csinálom, akkor úgy gondolom teljesen jogos, de ha egy kérdésért már minden vagyok, csak jó ember nem, az kicsit érdekes. Plussz első reakció, adjam el olyan embernek a motort, aki legalább vigyáz rá? Honnan tudod, hogy én milyen ember vagyok, és mennyire vigyázok egy adott motorra, ha nem is ismersz? Azért mert megkérdeztem,lehetne-e rá indexet tenni? Alapjában véve nem várok reagálást erre a monológra, mert inkább elmegyek másik fórumra, ahol a magam fajta kezdővel legalább törődnek, és olyan útra téritik, amivel a legtöbbet tudnám kihozni a Simsonból. További szép fórumozást!
a régin is vagy 20 évig meg a mostanin is
meg sincs húzva koppra úgy is kitekeredik