gyári szinére, ugyan ez a szin, attól még nincs szétfaragva.
CSak előző tulaja tölcsér nélkül önthette bele a benzint, és megfogta a tankot, ezért akarom elsősorban lefújni. de szigorúan erre a szinre!
nem akarom szétfaragni, sőőtt csak külsőleg szeretném visszaállitani szalon állapotra. Az index csak kérdés volt, nem feltétlen minden álmom, ezért kérdeztelek titeket, hátha tudtok nekem segiteni, hogy szalon lehessen. Ezért jöttem hozzátok, eszem ágában sincs agyon faragott szarra átépiteni, amin már csak a Simson jel talán eredeti, pont ellenkezőleg!
Hali!
Új vagyok köztetek, és ebben a kategóriában, vettem pár napja egy Simson S50N-t, 1979-es évjárat, még gyári gumik vannak rajt, én vagyok a 3. tulajdonosa. Szeretném majd idővel teljesen átfesteni, ugyan erre a szinre, ez a gyárija, illetve felpolirozni, és nagyon vigyázni rá. Mert nekem nagyon tetszik, egy külön feeling!
Honnan tudnék alkatrészeket hozzá, olcsóbb áron, illetve ha indexet szeretnék kötni rá, pontosan mik kellenének, illetve megvalósitható-e? Tudom, az már nem gyári tartozék, de ugy gondolom ennyit megérdemel. itt egy kép róla!
Hát a Braum az Kopás és tapadás álló anyagokból készült, szóval midenre jó, kivéve motorozásra:) 350-es Jawa-n kb minden kanyart szögletesen vettem vele, mert ha egy kicsit döntöttem, már csúszott, szóval csak óvatosan.
akkor óra szerint 40 az kb helytálló is a valóságban 16 os lánckerékkel, ha belevesszük hogy csal az óra.
akkor 40el téptem a körforgalomban, és nem ért még le a lábtartó
fikázták egyesek a barum hógumim hogy szar régi, de jól tapad még mindig
A váltó kiosztásban annyiban nyúltam bele hogy 3 sebességes S51es blokkból lett egy 70es blokk gyári 3as váltó fokozatai plusz egy 4. fokozattal(24 32) megtoldva hogy ne pörögjön annyit. kb 100kiló vagyok és nem gyosulni szeretnék de cefetül lomha gépet se. Általában országúton használom.( Azért kérdeztem mert egy 15ös lánckereket szereztem hozzá(gyárilag nem tudom mekkora van)azzal használom most)
A hosszú négy azért jó, mert semmiylen értelmes szekunderáttételt nem lehet rá feltenni.
Amivel rendesen megy negyedikben, azzal szinte értelmetlen az egyes, amivel meg az első három jó, azzal lomha negyedikben.
Tökre nem értem miért kell egy eredetieleg egészen jó váltókiosztást elrontani.
Sok mindentől függ,hol használod leginkább,milyen súlyú vagy,meg "ilyenek". Én pl. most raktam előre 18ast, 60/4f a henger,jó nyomatékosra készítve,így elviszi. 110kg vagyok és főként sík úton, külvárosba meg országúton járok. 65-70 körül van az utazója,mivel még csak 500km van benne,ezért 80 fölé még nem húztam,de menne! 60nál még csak duruzsol a motorja.
Sziasztok! A tanácsotokat szeretném kérni hogy 70es normál Simsonnál milyen lánckereket érdemes előre rakni. Jelenleg 15ös van rajta. Még bejáratós a blokk amiben van egy hosszú 4. fokozat és egy 70es kupplung kosár. Köszi
Szeretném a motoromat eladni, ha valakit érdekel, hívjon bizalommal. Nem szar , lehajtott gépet akarok rásózni valakire, csak pénzre van szükségem.
S70 blokk van benne gyárilag!
Amit Én raktam rá: Erki L. féle 4f henger, keyston dugó, sportkipufogó. Jól megy, és ami szerintem a legfontosabb, hibamentes üzemelés már 3 éve. Ezzel járok dolgozni, ha az időjárás engedi. Szóval jó kis motor.
Tel: 06-20/327-42-08
mail: dup900@gmail.com
Én már bánom,hogy nem csináltattam meg előbb! Kb. 30000km volt a blokkba, és nagyon csörgött(de ment!). Meg kellett volna csinálni már 20-25e körül. Mióta ilyen,sokkal élvezetesebb a motorozás!
Sziasztok. Az lenne a kérdésem ha van egy blokkom amin 70 es henger van de lecserélem 60 asra akkor jól fog működni a blokk marás miatt? Vagy vegyek olyan blokkfelet ami nincs felmarva?
vettem ma egy link indextartót, de nem tudom hogyan kell felfogatni a teleszkópra, nem adtak hozzá csavart. hogyan kell felfogatni, illetve muszáj szétszedni a kormánynál a "kiflit"?
CSak előző tulaja tölcsér nélkül önthette bele a benzint, és megfogta a tankot, ezért akarom elsősorban lefújni. de szigorúan erre a szinre!
Van egy igen csak gyári közeli állapotu motorod, ami kis munkával agészen sokat ér.
Ha elkezded szétfaragni, akkor meg nem.
Inkább add el valakinek aki tudja értékelni.
Új vagyok köztetek, és ebben a kategóriában, vettem pár napja egy Simson S50N-t, 1979-es évjárat, még gyári gumik vannak rajt, én vagyok a 3. tulajdonosa. Szeretném majd idővel teljesen átfesteni, ugyan erre a szinre, ez a gyárija, illetve felpolirozni, és nagyon vigyázni rá. Mert nekem nagyon tetszik, egy külön feeling!
Honnan tudnék alkatrészeket hozzá, olcsóbb áron, illetve ha indexet szeretnék kötni rá, pontosan mik kellenének, illetve megvalósitható-e? Tudom, az már nem gyári tartozék, de ugy gondolom ennyit megérdemel. itt egy kép róla!
akkor 40el téptem a körforgalomban, és nem ért még le a lábtartó
fikázták egyesek a barum hógumim hogy szar régi, de jól tapad még mindig
Amivel rendesen megy negyedikben, azzal szinte értelmetlen az egyes, amivel meg az első három jó, azzal lomha negyedikben.
Tökre nem értem miért kell egy eredetieleg egészen jó váltókiosztást elrontani.
most nekem 16os első van fenn
Nincs valakinek olcsón működőképes km órája s51-hez?
Szeretném a motoromat eladni, ha valakit érdekel, hívjon bizalommal. Nem szar , lehajtott gépet akarok rásózni valakire, csak pénzre van szükségem.
S70 blokk van benne gyárilag!
Amit Én raktam rá: Erki L. féle 4f henger, keyston dugó, sportkipufogó. Jól megy, és ami szerintem a legfontosabb, hibamentes üzemelés már 3 éve. Ezzel járok dolgozni, ha az időjárás engedi. Szóval jó kis motor.
Tel: 06-20/327-42-08
mail: dup900@gmail.com
Van valakinek tapasztalata ezzel kapcsolatban: http://www.futarmotorosbolt.hu...
addig is köszi!
majd ha aktuális érdeklődöm az elérhetőségekről
szacsomotor@freemail.hu
Winkler Ádám gépe pedig vitt mindent..
SIMSON ÖRÖKKÉ ÉLNI FOG :D