Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Vettem a simsonomhoz egy uj tirisztoros gyujtást komplet 30 rugóért és kb 30 km mentem vele, igaz azt hibátlanul mire meghalt Most abszolut nincs szikrája hidegen sem.Valakinek nincs tapasztalata hogy vajon most mi lehet a gond?Jeladó vagy a tirisztoros egység?És ezt hogy lehetmegállapitani?Előre is köszi a segitséget?
üdv amint tudok küldök:D de a héten két műszakban dolgozom napi 18 órát. szóval amint tudom rakok fel.
Az igazság,hogy 50 alatt nemigen járok vele,inkább 60-65. olyan kis tempónál eltaposnak az autók. Túl forgalmas útvonalon kell munkába járnom. Egyébként a tuningolt hengernek jobb az öblítése és mivel nem magas fordulatra lett hangolva,ezért nem kell pörgetni,hogy menjen is. A kezemtől és a kedvemtől függően,2.5-3l. között eszik.
na majd kiagyalom
küldhetnél valami értékelhető fotót mennyire van szétcseszve a csavar helye
aztán 30-40es tempónál beéri 2.5 literrel?
mondjuk amíg jóidő van addig nem lesz faragva rajta semmi
a tanksapka lesz csak párszor kitekerve
Enyémben is műanyag a cső. Évek óta semmi bajom vele.
az milyen már hogy a benzincsapomba vele volt dugva egy szívószál? :) elég tróger megoldás. a tankba volt a szívószál lógatva, gondolom ez volt a tartalék. ha majd lesz időm veszek normális "sárgazezet" vagy hogy hívják... azt lehet venni külön is vagy csak a csappal együtt? mert csapom az van kettő is csak egyikben sincsen olyan rézcső.
Elküldöd Erki Lászlónak postán,megfúrja,feltuningolja(4f),a hengerfejet is.dugóval(sajtosféle keyston), postával,mindennel cca. 16e ft. Olyat húz a gép a 110kg alatt,hogy NA! Most cserélem 18asra az első lánckereket,mert a 17essel 60ról még húz emelkedőnek felfelé! A vége olyan 85 körül van most.
a képen bekarikáztam és nyílall jelőltem, a rajztudományom nem csodás de azt nézd el:D az ami bevan karikázva oda rakott a tulaj nagyobb csavart
a kép
szóval akkor az a hibás amit a képen megnyilaztam?
gondolom az(is) tartja az egészet a helyén
akkor inkább nem kell, mert mire meghegesztik többe van mint amennyiért érdekelne
off:(bár szimónál is meg lehet csinálni)
a k3 bowdenét meg meg tudod csinálni otthon is egyszerűen
amilyen rézcsővel az autógázosok a töltőcsonktól a tartályba vezetik a gázt az pont akkora mint a kuplung bowden végén az a kis gombóc
szóval levágsz egy kicsi darabot kifúrod oldalt, bedugod a belsőt kihajtogatod 2 irányba és megtöltöd a csövecskét forrasztóónnal
ilyen sufnitunning gyorsjavításnak megfelelő(mondjuk a dt-vel 2 évig jártam így)
de kecskeméten a régi teszkóval szembeni utcán van egy bowdenjavító mindjárt a körforgalom utáni ipartelületen
kb 1 óra alatt tesz bele új belsőt párezerért
igen megvan, de az előző tulaj nagyobb csavart rakott oda ahol a vázkanyarnál vagy minél az a vas része csatlakozik a műanyaghoz így ott törött de ettől függetlenűl a többi része sértetlen. ha így is kell a tiéd.
a bontott szimódnak megvan még a légszűrőháza(vagy mifene a neve)
ha ép minden menetes része akkor elvinném egy ezresért valamelyik nap
erről van szó:
hát én vagyok alapból 130, akkor a ruha a hátizsák, pár szerszám pótbelső mittudomén szóval 140 kiló
amúgy 40es tempónál is kb ennyi a fogyasztás csak reggel 6 kor még 30nál is remegek a hidegben délután meg nem tudom miért megyek 30al....
lehet tovább tartson a motorozás
a henger meg még alapméretes csörög zörög szóval egy fúrás ráférne
de amilyen fostalicska dugókat árulnak felénk bele sem kezdek
a blokk az jó, azt újracsapágyaztam, a főtengelyen is új hajtókar van
kuplung is határeset mert eléggé 1-0 módon fog, vagy csak a honda után fura......
sajnálom a pénzt egy nagyrobogóra, szóval egy darabig marad a szimó
bár a gyereknek nemigen tetszik a dolog.....
honda mtx 80 ajánlani tudom de a dt-k és a suzikák is jól. mire figyeljél oda? mindenre emit egy 2T motor igényel kér és a hibáira Pl Csörög zörög, hogy húz meg ilyenek, könnyen veszi é a váltásokat meg ilyenek
Hát az 2,5 liter 100km-en, nem tudom milyen motor, de az én 70-esem, 70 kilóm alatt, eszik ennyit, de olyan 50 körüli tempóban.
fogyasztás:
5x(2x16km) melóbajárást kihoztam szűk 4 liter benzinből, olyan 30-35ös tempóval 2 személlyel /persze egyedül vagyok 2 személy
16os első lánckerékkel nem gyorsul valami villám módon alattam pedig a gyerek alatt kapar is a homokon
átcsiszolgattam a trafónak minden zsinórjának csatlakozóit, bár több mindent lusta voltam tenni, majd hétfőn meglátom mit csinál, bár nem volt vészes néhol még réz színe is volt
Ilyesmit akkor (is) csinál, ha valahol kontaktos, és elmegy a teljesítmény.
Például a trafó testelése a vázon egész szépen el tud oxidálódni sunyiban az alátét alatt.
További lehetőség a blokk elégtelen testelése, az eredmény uygan az.
akkor ráfogom arra hogy női lelke van
mindig is utáltam ezeket az alkalmi hibákat
gyertyával is tettem tesztet, nem az a hiba
lehet át kellene vezetékelni mindent vagy a fene tudja
De ez egy simson fórum! Itt nagyrészt csak simson kerül szóba.:D

Egyébként, hogy rövidre zárjuk: Honda MBX 80, de máskor olyan fórumban kérdezd, ami ezzel foglalkozik.
"Milyen .... motort ajánlanátok Honda, Yamaha és Suzuki motorokból?"

simson szóba sem kerül:)
Ha már simson fórum: 90-es simsont:D
És ezt miért ide?
Sziasztok!

Milyen 50-es (vagy 50-esként használható -- max 80-90 ccm3-ig) motort ajánlanátok Honda, Yamaha és Suzuki motorokból? Melyik éri meg a vételt és körülbelül mennyiben? Mikre figyeljek oda? Robogók nem érdekelnek! Előre is köszönöm!