Ha csak simán 60asra furatod azzal nem lesz sokkal jobb. pár ezer ft plusszért csináltattam rá 4 felömlőt,meg megváltoztatták a vezérlést. na az már igen!
Sziasztok, szép estét!
Körülbelül 3-4 hónapja kezdte el a simson azt a jelenséget hogy nagyon nehezen indul. Először karbira gyanakodtam, de az belőve. Ugyanúgy rossz maradt. Aztán eszembe jutott hogy ez bontatlan (elvileg) blokkos gyári DDR. Gondolom a 21 év alatt a kompressziója elszállt, és ezért indul nehezen. Ha rosszul tudom/sejtem javítsatok ki!
De ha már motorgenerálra lenne szükség szeretnék egy pár dolgot kicserélni rajta. Először is hengert felfúrni 60-asra, dugó, hengerfejt vagy 60-asra alakítani vagy venni egyet. Csapágyak, szimeringek cseréje. Magyarul teljes blokk generál. Gondolom jó sokan csináltak ilyesmiféle műveletet. Mennyibe fájna nekem ez? (Nem ratyi Taiwani cuccokból csináltatnám.)
Néha én is járok így, hogy cseszik indulni rugásra,bár nem kell sokat tolni,hogy induljon.(úgy5-6 métert) Ilyenkor kiveszem a gyertyát,meg pucolom és egy időre nincs gondom.
el szoktam zárni többnyire, de van hogy egész éjjel nyitva van és jól indul reggel
tök röhej hogy nem merem leállítani mert tologatni kell, ma is pöfögött vagy 5 percig mert pirosat kaptam a vasútnál
erre semmi ötlet?
ma is megálltam anyóséknál kb 10 percre aztén toltam vagy 25 métert mire beindult, előtte meg 1 rúgásra amikor melóból indultam haza
már minden állítást(gázkar szivató) kipróbáltam
mitől lehet
az, hogy hidegen első rugásra indul, de
melegen már csak harmadjára, negyedjére
indul... persze 5 perces állás után is elsőre,
de 10 perc után már csak többszöri rugásra
indul.
mitől nem indulhat a szimó melegen?
hidegen 2-3 rúgás, ha melegen leállítom és rögtön rárúgok pöccre indul(kézzel "berúgom" )
de ha áll egy negyed órát utána csak tolásra indul
alapjárat jó(a 4t-hez szokott fülemnek egy kicsit magas) nem áll le alapjáraton sem még hosszabb idő után sem
bár minden 20.-25. ütem gyengére sikerül
szóval mi lehet a hiba? gázadásra is jól veszi a lapot
a levegőcsavar kb 2,5 fordulatra van kitekerve
benzin sem túl régi, keverék 1:45-ös
1 csúszóalátétet ki is kellett hagyni miatta. (vagy 10x néztem meg a simson lehrvideót hogy mi hogy van; de a vége az lett hogy elmentem és vettem egy normális csőtengelyt amivel már jó volt)
H a1mm rel kisebb a két zéger küzütt távolság ösze sem lehet rakni a foagasokkal, mer tnem egy fel a zéger, ha meg a tegely rövidebb a kát váll között, akkor sem szorul.
Akkor szorul, (na) ha hosszabb volna.
Sziasztok! Váltó állításra tudtok valami trükköt mondani hogyan lehetne beállítani frankón?(most működik, de nem az igazi)
/ha lehet kerüljétek a 4es csőtengelyt aminek 3dik sebnél van egy rovátka marva: 1mm-rel rövidebb a hossza így nem csodáltam hogy szorult a váltó ősszerelésnél)
Hát ha szerinted sokat kap akkor a tűt lejebb rakod,fentebb rakod mondjuk egyel a rovátkába majd betekered a levegőcsavart és addig tekered ki amíg már nem emeli az alapjáratot és szép egyenletesen nem jár,közben persze az alapjáratot mindig visszább kell venni úgy a legjobb ha alacsony az alapjárat jobban észrevenni a változást,aztán menj vele hogy milyen.
de én nem alapjáratot akarpk állítani, csak azt hogy kevesebbet kapjon. az alapjárat az jó, csak ha felmelegedik a blokk akkor nem akar felpörögni, mert sok kaját kap. ezt szeretném beállítani.
a gyújtással van valami gebasz, néha nem indul ekkor leveszem nullára visszateszem gyújtásra és indul is
nem túl rég kezdett így játszani
de menet közben ha mozgatom a kulcsot akkor mindig van gyújtás, nem hagy ki sosem csak ha nullára teszem
Körülbelül 3-4 hónapja kezdte el a simson azt a jelenséget hogy nagyon nehezen indul. Először karbira gyanakodtam, de az belőve. Ugyanúgy rossz maradt. Aztán eszembe jutott hogy ez bontatlan (elvileg) blokkos gyári DDR. Gondolom a 21 év alatt a kompressziója elszállt, és ezért indul nehezen. Ha rosszul tudom/sejtem javítsatok ki!
De ha már motorgenerálra lenne szükség szeretnék egy pár dolgot kicserélni rajta. Először is hengert felfúrni 60-asra, dugó, hengerfejt vagy 60-asra alakítani vagy venni egyet. Csapágyak, szimeringek cseréje. Magyarul teljes blokk generál. Gondolom jó sokan csináltak ilyesmiféle műveletet. Mennyibe fájna nekem ez? (Nem ratyi Taiwani cuccokból csináltatnám.)
tök röhej hogy nem merem leállítani mert tologatni kell, ma is pöfögött vagy 5 percig mert pirosat kaptam a vasútnál
ma is megálltam anyóséknál kb 10 percre aztén toltam vagy 25 métert mire beindult, előtte meg 1 rúgásra amikor melóból indultam haza
már minden állítást(gázkar szivató) kipróbáltam
az, hogy hidegen első rugásra indul, de
melegen már csak harmadjára, negyedjére
indul... persze 5 perces állás után is elsőre,
de 10 perc után már csak többszöri rugásra
indul.
hidegen 2-3 rúgás, ha melegen leállítom és rögtön rárúgok pöccre indul(kézzel "berúgom" )
de ha áll egy negyed órát utána csak tolásra indul
alapjárat jó(a 4t-hez szokott fülemnek egy kicsit magas) nem áll le alapjáraton sem még hosszabb idő után sem
bár minden 20.-25. ütem gyengére sikerül
szóval mi lehet a hiba? gázadásra is jól veszi a lapot
a levegőcsavar kb 2,5 fordulatra van kitekerve
benzin sem túl régi, keverék 1:45-ös
link
Valakinek van eladó tirsztoros gyújtása kompletten?
Akkor szorul, (na) ha hosszabb volna.
/ha lehet kerüljétek a 4es csőtengelyt aminek 3dik sebnél van egy rovátka marva: 1mm-rel rövidebb a hossza így nem csodáltam hogy szorult a váltó ősszerelésnél)
ere válaszoltam.
Az viszont lehet, hogy tenem ezt akartad kérdezni, de ezt kérdezted:)
nem túl rég kezdett így játszani
de menet közben ha mozgatom a kulcsot akkor mindig van gyújtás, nem hagy ki sosem csak ha nullára teszem